ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Τα νέα πακέτα τσιγάρων, που ήδη κυκλοφορούν αλλά ακόμη δεν έχουν αντικαταστήσει πλήρως τα παλιά, δεν αναγράφουν πια τις περιεκτικότητες σε πίσσα και νικοτίνη. Το ιστολόγιο καλεί τους αναγνώστες να μας ενημερώσουν για τις περιεκτικότητες όποιας μάρκας γνωρίζουν, με σχόλιο στην οικεία ανάρτηση. Η σημαντική αυτή πληροφορία θα ενσωματωθεί στο κυρίως κείμενο της ανάρτησης.

Ευχαριστούμε.

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Gauloises Brunes



Τσιγαρο συμβολο της Γαλλιας, καπνιστηκε απο υπαρξιστες φιλοσοφους ως αστερες του σινεμα. Κυκλοφορει και στην Ελλαδα με φιλτρο ή χωρις,με μικρο αλλα εκλεκτο αγοραστικο κοινο. Ωπου Brunes= σκουρα, που σημαινει πως γινεται οχι με ξανθα ελαφρια καπνα όπως τα περισσοτερα τσιγαρα,αλλα με μαυρα δυνατα για μια Hardcore γευση. Αυτα τα καπνα απο ότι γνωριζω ειναι μειγμα σκουρων ανατολικων απο την Τουρκια και Latakia(που συνανταμε στα δυνατα English Blends στους καπνους πιπας) απο την Συρεια. Το 0,6 που αναφερει το πακετο ως τιμη νικοτινης ειναι ασφαλως παραπλανητικο,αφου μιλαμε για ενα τσιγαρο βαρυ.
Το Gauloises Brunes Filtre θυμιζει λιγο παλια ελληνικα τσιγαρα τυπου Κερανης ή Εθνος με την χαρακτηριστικη τους πικραδα στην γευση,η μυρωδια στον χωρο ειναι αισθητη, ενω ειναι πολυ πιο μικρα απο κανονικο King Size τσιγαρο. Το αφιλτρο εχει χαρμανι πιο μερακληδικο,τα αρωματα ειναι πιο εντονα, ενω η πικραδα δεν ειναι τοσο αισθητη, νομιζω πως κυριαρχουν τα μυρωδατα ανατολικα στα Latakia και όχι το αντιθετο όπως στο φιλτραρισμενο αδερφακι του.
Αυτο το τσιγαρο δεν θα το βαθμολογησω γιατι η γευση του ειναι τοσο εντονη, που ήτε σου αρεσει ήτε την σιχαινεσαι. Προσωπικη μου σταση στην συγκεκριμενη μαρκα ειναι να με ευχαριστει να καπνιζω που και που ενα τσιγαρο για αλλαγή,αλλα σε καμια των περιπτώσεων να μην θελω να καπνισω αυτο το σημα μονιμα ή εστω μα κανω ολοκληρο το πακετο. Επισης για αυτους που δεν το εχουν συνηθησει,η καταναλωση πρεπει να γινεται με μετρo γιατι η φαρυγγιτιδα ειναι το πιο πιθανο τιμημα αν το παρακανεις.

49 σχόλια:

  1. gitanes afiltra kapni\e o theios nontas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον καπνο οσο τον βραζεις τοσο πεφτει η πισσα και η νικοτινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΛΙΒΑΝΙ.ΔΕ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΠΝΙΣΕΙ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΟΚΙΜΑΣΑ ΣΤΑ 18 ΜΟΥ,ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΡΟΥΦΗΞΙΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΩΣ ΘΑ ΛΙΠΟΘΥΜΗΣΩ!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΥΚΑΣ!ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΓΕΥΣΗΣ.ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΙΜΑ,ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ.ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΩΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ,ΠΕΡΙ ΒΡΑΣΜΟΥ ΔΗΛ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ.
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΑ VIRGINIA ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΦΟΥΡΝΟ ΜΕ ΘΕΡΜΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΥΓΡΑΣΙΑ , TA BURLEY ΑΠΟΞΗΡΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΒΩΝΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΦΥΤΟ ΚΑΙ ΚΡΕΜΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΕ "ΞΗΡΑΝΤΗΡΙΑ" ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ,ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΣΙΓΚΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΑΠΟΞΗΡΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΑΝΤΑ. ΤΑ ΠΕΡΙ ΒΡΑΣΜΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ROTHMANS KING SIZE ,MYTHOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ...ΑΠΛΑ ΓΑΛΛΙΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. '''Gauloises και gitanes ειναι δυο μυθικα τσιγαρα της Γαλλιας.Κατι σαν τα δικα μας SANTE και ΑΣΣΟΣ.Πολυ βαρια και δυνατη γευση, οταν τα ειχα πρωτοκαπνισει πριν απο 15 χρονια περιπου.Απο τοτε δεν εχω επιδιωξει να τα ξαναδοκιμασω.Παντως οταν τραβαγες γεματη ρουφιξια σου ερχοταν στο μυαλο τα ΔΕΛΦΟΙ του ΚΕΡΑΝΗ,λογω της πυκνοτητας του καπνου'''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια ακομα ομοιοτητα αυτων των 4 τσιγαρων-εθνικων συμβολων, ειναι πως στην δεκαετια που εφυγε περασαν στην ιδιοκτησια πολυεθνικων καπνοβιομηχανιων. Το Gauloises για ενα διαστημα νομιζω πως ειχε σταματησει να παραγεται στην Γαλλια και....γινοτανε εισαγωγη απο την Ισπανια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. '''Εχεις δικιο αυτο ακριβως ειχα διβασει κι εγω.Για φαντασου.'''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To "μόνιμο" τσιγάρο αυτής της περιόδου..προσωπικά η γεύση του μου φαίνεται πολύ ευχάριστη,ίσως κ λίγο ανώτερη των gitanes,και φυσικά πρωτότυπη..

    Τα μειονεκτήματα που του βρίσκω είναι ότι ίσως είναι αρκετά βαρύ για καποιες ωρες της μέρας (που με έστρεψε στο φίλτρο) και η σχεδόν μηδαμινή υποστήριξη που δέχεται,1 στα 30 περίπτερα της περιοχής το έχουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειτε γκολουαζ,ειτε γκουλουαζ η' και γκαυλοις να το πεις θα καταλαβουν..αλλα να περιμενεις πολλες αρνητικες απαντησεις..στο λεω απο πειρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. επίσης το έχω ακούσει και γκαυλόισες, γκαυλοίσες, γκαύλοισες, γκαυλέζ, γκαυλάζ αυτό και αν το έχουν βαφτίσει όπως τους αρέσει, έχω ακούσει γκουλουάζ πόκετ (που εντελώς τυχαία είναι ακριβότερο από το King size), και το ανεπανάληπτο γκουλουάζ μπλε ριγέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πήγα στο μαγαζί, τα στάμπαρα από πίσω του και ακολούθησε ο εξής διάλογος:
    - "Ένα γκολουάζ μπρουνς".
    (Αυτός μου δίνει τα blondes)
    - "Όχι αυτά, τα brunes, τα γαλάζια".
    - "Δεν έχουμε".
    - "Πώς δεν έχετε, τα βλέπω πίσω σας".
    - "Α, αυτά, ναι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. pou ta vrikes ego exo psaksh olo to kamatero to ilion kai to neo hrakleio aki den ta exo vrei :P

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδιά, συγγνώμη που θα το πω αλλά γιατί δε διαβάζετε γύρω γύρω;
      Ο ΤουΠια τα βρήκε πριν ένα χρόνο και βάλε. Εντωμεταξύ το σήμα καταργήθηκε, και αυτό είναι γραμμένο πλέον της μιας φοράς σε τούτην εδώ τη σελίδα.

      Διαγραφή
  13. Άσε ούτε ξέρουν ότι τα έχουν, όταν ανοίγουν το περίπτερο βλέπουν gauloises σου λέει γνωστή μάρκα είναι, ας τα πάρουμε όλα. Έχω βρει και gitanes με τιμή 3,20, φυσικά αυτό το πράγμα δεν μπορούσε πλέον να καπνιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπορω να πω πως αυτο τον καιρο εχω "σταμπαρει" πολλα αφιλτρα..τα μονα που βρηκα με την πρωτη ηταν τα καμελ..καμια σχεση με τα καμελ μπλου η' τα νατσουραλ..αμερικανιλα στο φουλ θα ελεγα οτι μου εβγαλε αμα κρινω σωστα..καπνιζονταν παντως..για λακυ αφιλτρο θα εδινα πολλα να το καπνισω..
    σημειωση:σαντε δεν βρηκα σε χανια και τα πετυχα κατα τυχη σε περιοχη εξω απο αυτα..πραγματικα τρελαινομαι..και εχω μια εμμονη ιδεα να δοκιμαζω συνεχεια νεα τσιγαρα και οταν δεν τα βρισκω παθαινω πλακα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. H χαρα και η ουσια του καπνισματος ειναι αυτη: οι δοκιμες και οι αλλαγες.Ο περισσοτερος κοσμος θελει τοσο πολυ να ανοικει καπου και φοβαται τους πειραματισμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακριβώς, αρκεί να ακούσεις όλες αυτές τις βλακείες που λένε για τις συνεχείς αλλαγές μάρκας, από αλλαγή στη φωνή μέχρι αλείωση στο λαιμό έχω ακούσει. Αυτό με τις σταθερές μάρκες προφανώς συμβαίνει περισσότερο λόγω του τρόπου που αρχίζει κάποιος το κάπνισμα παρά λόγω της προτίμησης της συγκεκριμένης μάρκας. Οι περισσότεροι αρχίζουν το κάπνισμα μέσα σε ένα συγκεκριμένο κύκλο (παρέα), που συνήθως καπνίζει μία συγκεκριμένη μάρκα (τουλάχιστον έτσι γινόταν), σήμερα έχει δημιουργηθεί μόδα μέχρι και στο κάπνισμα μιας και βλέπεις να κινούνται ελάχιστα σήματα και διαφορετικά ανά ηλικία, φαινόμενο που στο παρελθόν δεν ήταν τόσο έντονο για παράδειγμα άσσο μαλακό καπνίζαν θυμάμαι από 20αρηδες μέχρι 40αρηδες και βάλε τη δεκαετία του '90, στις αρχές τουλάχιστον. Πάντως εμένα μου φαίνεται περίεργο, δεν τρως το ίδιο φαγητό κάθε μέρα, ούτε πίνεις μόνο ένα συγκεκριμένο ποτό, γιατί να καπνίζεις ένα συγκεκριμένο τσιγάρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τις τιμες θα ελεγα οτι φοβαμε πιο πολυ εγω..τραγικη κατασταση..πραγματικα..απο το κακο στο χειροτερο παμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mαυρο Ροδο αν και περασα χρονια κολλημενος στην ιδια μαρκα,συμφωνω μαζι σου.Ειναι ηλιθιο να μενεις σε μια μαρκα.Εχω παρατηρησει βεβαβαι πως αυτο ισχυει μονο για το τσιγαρο,αφου οι καπνιστες πουρων και πιπας,αλλαζουν συνεχεια γευσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ(ΕΙΜΑΙ 46 ΣΤΑ 47) ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ CAMEL ΦΙΛΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΕΛΙΑ-4 ΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ-, ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ MARLBORO ΜΑΛΑΚΟ, ΤΟ STUYVESANT ΚΟΚΚΙΝΟ-ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΟΥ-ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΚΑΣΕΤΙΝΑ ΦΙΛΤΡΟ(ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΙΕΣ ΜΟΥ) ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑΖΑ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ(ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΟ 2 ΩΣ 4 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ) ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΟΧΛΗΣΗ.ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΒΡΩ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΩ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΩ Ο,ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΓΕΙ.ΑΝ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ -ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ- ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΩ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΑΡΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ,ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΩ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ(ΚΑΠΝΙΖΩ 10-15 ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΗ ΜΕΡΑ) Η΄ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΠΛΗΞΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και εγώ αν και κάπνιζα πάνω από μία δεκαετία μία μάρκα μόνιμα, δεν μπορώ να πω ότι ήμουν και πιστός, βέβαια πριν το 2005 δεν είχα κάνει πάρα πολλές δοκιμές (σπάνιων τσιγάρων δηλαδή), είχα δοκιμάσει μόνο τις γενικά αποδεκτές καλές μάρκες, marlboro, camel, old navy (με την άγκυρα το πιο παλιό), prince.

    Οι καπνιστές πίπας είναι σχετικά πιστοί, οι καπνιστές πούρου έχουν συχνά και διαφορετικές μάρκες για κάθε ώρα της μέρας, ενώ οι καπνιστές τσιγάρων μάλλον πορωμένοι χαρακτηρίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. το αγόρασα πρώτη φορά για "μόστρα"
    γύρω στα 1987(ήμουν φοιτητής και κάπνιζα
    κυρίως Camel).Ωραίο και με προσωπικότητα.
    Βαριά ,όμως, η γαλλική κουλτούρα
    για μας τα λαικά παιδιά.

    Συγχαρητήρια για το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο υπαρξισμός παραδέχεται ότι ο αυθεντικός άνθρωπος βασανίζεται αλλά ζει ηρωικά σε αντίθεση με τον άνθρωπο της αναφοράς. Οπότε το να βασανίζεσαι διαρκώς ήταν μέσα στον τρόπο ζωής τους και ο Σαρτρ αυτά κάπνιζε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στην Θεσσαλονίκη μπορούμε να το βρούμε κάπου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ψάξε σε μεγάλα καπνοπωλεία, κεντρικά περίπτερα και εμπορικά κέντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στη Θεσσαλονικη εγω το βρηκα στο tobacco store αρχη ανθεων.Ο τυπος μου ειπε οτι βγαινουν πλεον μονο αφιλτρα.Το πακετο που εχω γραφει 0.8 νικοτινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σοβαρά φίλε, γιατί όλα τα υπόλοιπα έχουν καταργηθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μονο αφιλτρο???Αυριο θα παω να ρωτησω και στο today γιατι τα εχει ολα,αλλα χλωμο μου φαινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Eιχα παρει απο τα today πριν κανα δυο εβδομαδες και εστειλα στον Rob.4 Ευρω εκανε,δεν ξερω αν ηταν παλιο ή οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ πάντως δεν μπορώ να το βρω πλέον πουθενά, μόνο κάτι gitanes filtre βρίσκονται αρχαία όμως. Όλα τα άλλα έχουν εξαφανιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στο καναλι του RJ υπαρχει ενα σημερινο βιντεο για τα αφιλτρα Gauloises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γνωριζει κανεις αν κυκλοφορουν ακομα τα αφιλτρα gauloises και που θα μπορουσα να τα βρω στην αθηνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμε 1:39,

    Μόλις διάβαζα την ίδια συζήτηση στο μπλογκ του Μαύρου Ρόδου. Βρες το λινκ εδώ δεξιά, και διάβασε τα σχόλια στην ανάρτηση Gauloises Brunes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φίλτρο στα Mall στο Μπραχάμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρο Ρόδο, λέγοντας Μπραχάμι εννοείς το Metro Mall στην Αττική;

      Διαγραφή
  34. Μηπως ξερει κανεις αν μπορω να τα βρω στην Αθηνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ξερει κανεις που μπορω να βρω τα Gitanes στο κεντρο Συνταγμα Ομονια κλπ ..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. η imperial tobacco πηρε την αποφαση να σταματησει να τα εξαγει στην Ελλαδα! εδω και τουλαχιστον 6 μηνες! και αυτα και τα ζιταν. δεν βρισκονται δυστυχως! ομως σε πολλες ευρωπαικες χωρες τα βρισκεις. ανηκω στη νεα γεννια (21 ετων) και ημουν απο τους ελαχιστους που γνωρισαν αυτου του ειδους τα τσιγαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εμένα ο περιπτεράς μου φέρνει μόνο Gauloises Blondes. Τον έχω βάλει τώρα να μου βρει κανένα Brunes, αλλά χλωμό το κόβω. Πάντως έμενα ένας φίλος μου από Κρήτη, που δουλεύει σε περίπτερο μου είπε πως τα φέρνει ακόμα τελευταία φορά που του μίλησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Στην Γαλλια αυτη την στιγμη κυκλοφορουν Gitanes Gauloises brunes?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Brunes δε μπορω να βρω πουθενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ελλάδα έχουν πάψει να εισάγονται από το 2011 (το γράφει και σε σχόλια πιο πάνω).

      Διαγραφή