ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Τα νέα πακέτα τσιγάρων, που ήδη κυκλοφορούν αλλά ακόμη δεν έχουν αντικαταστήσει πλήρως τα παλιά, δεν αναγράφουν πια τις περιεκτικότητες σε πίσσα και νικοτίνη. Το ιστολόγιο καλεί τους αναγνώστες να μας ενημερώσουν για τις περιεκτικότητες όποιας μάρκας γνωρίζουν, με σχόλιο στην οικεία ανάρτηση. Η σημαντική αυτή πληροφορία θα ενσωματωθεί στο κυρίως κείμενο της ανάρτησης.

Ευχαριστούμε.

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Gauloises Blondes


Στις αρχες της δεκαετιας του 80 και μετα την κυριαρχια των American Blend τσιγαρων,τα Gauloises εκαναν ενα βημα προς τα εμπρος και εβγαλαν την εκσυγχρονισμενη εκδοχη τους,τα Gauloises Blondes. Oπου Blondes = Ξανθα καπνα,σε αντιθεση με το κλασικο σκουρο χαρμανι.
Καποτε αρκετα καλο τσιγαρο,που στην πορεια το "εφαγαν" οι συγχωνευσεις και οι εξαγορες εταιρειων,οπως και τοσα αλλα σηματα.
Το θυμαμαι αρχικα στα μεσα της δεκαετιας του 90,οταν εβγαινε σε 25αρι πακετο,ως την ναυαρχιδα της γαλλικης καπνοβιομηχανιας Seita. Τοτε προσεγμενο τσιγαρο για το κοστος του, με μεγαλο μεριδιο αγορας όχι μονο στην Ελλαδα, αλλα και στην υπολοιπη Ευρωπη + τον γαλλοφωνο Καναδα και τις πρωην γαλλικες αποικιες. Η τοτε γευση του ηταν βαρια και αρωματικη,ανετα συγκρινομενη με τα περισσοτερα premium american blends της εποχης. Στις αρχες του 2000 η Seita συγχωνευεται με την Ισπανικη Atladis και αυτο εχει αμεσο αντικτυπο στην ποιοτητα του Gauloises,αφου στο αλλωτε καλο τσιγαρο βρισκεις πολλα σκουπιδακια και κοτσανια ενω τα καπνα που χρησιμοποιουνται ειναι φθηνοτερα.
Τελος,η Atladis εξαγοραζεται απο την πολυεθνικη Imperial(Davidoff,West,JPS,Golden Virginia,Drum) και το 25αρι πακετο παει περιπατο για να γινει 20αρι,ενω τωρα τελευταια βγηκε και σε μαλακο πακετο. Το αλλωτε σημα κατατεθεν της Seita,εγινε ενα απο τα πολλα  σηματα της σειρας για την Imperial,με αποτελεσμα ενα τσιγαρο βαρυ με μετριας ποιοτητας καπνα και καθολου φυσικα αρωματα. Ακομα και σημερα πάντως μου αρεσει που και που, να καπνιζω με τον καφε ή το κονιακ ενα Gauloises,μονο και μονο για την γεματη δυνατη γευση του. Τρεχουσα τιμη 2,70

Βαθμολογια 6 στα 10

34 σχόλια:

  1. εμενα παντως μου αρεσει!εχει μια ιδιαιτερη γευση και αρωμα και οχι την συνηθισμενη των υπολοιπων...επισης να συμπληρωσω οτι η τρεχουσα τιμη απο την προηγουμενη βδομαδα ειναι 2,90

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφοσων εγω βαθμολογω, ειναι προφανες πως η βαθμολογια θα ειναι συμφωνα με τα δικα μου γουστα.Για αυτο υπαρχουν τα σχολια απο κατω,για να γραφει ο καθενας τις αντιρρησεις και τις παρατηρησεις του. Ενα τσιγαρο που δεν μου αρεσει και δεν το θεωρω ποιοτικο,με πιο σκεπτικο να το βαλω παραπανω απο 5;
    Ο καθενας μπορει να εχει την γνωμη του,ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙ, εγω ομως εχω την δικη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΓΕΥΣΗΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΠΝΟΥ , ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ,ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΣΙΓΑΡΟ. ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΠΤ , ΠΡΙΝ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΔΕΝ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ,ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ ΓΑΜΑΤΑ , ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ , ΒΛΕΠΕ WINSTON , CAMEL , CAMEL NONFILTER , MARLBORO ,PRINCE ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gauloises δεν καπνιζε και Ζαν-Πωλ Σαρτρ; ετεθε το φιλοσοφικο ερωτημα "θα έχω φαρυγγυτιδα το πρωι ή ειναι αναπόδεικτες δοξολογικές φήμες;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Gauloises Brunes αφιλτρο. "Κρατηστε την υγεια σας,θα κρατησω τα τσιγαρα μου",ηταν μια απο τις ατακες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειρωνικα εβαλα αυτην την ερωτηση γιατι προκαλεσε σε εμενα φαρυγγυτιδα και το γελοιο ειναι οτι τα καπνιζει μια φιλη μου.νομιζω το 60-70 μονο το brunes εβγαινε το blondes το εμαθα πολυ αργοτερα καπου στις αρχες του ΄90 και παρολα αυτα μολις εχθες το καπνισα κλασσικο στουκας. στην τιμη των 3,50-4 πιο ειναι το καλυτερο τσιγαρο βρε πετρο; δεν βγαινει με τιποτα ακρει ή θα ειναι μάπα ή θα είναι στούκας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ακρη* (σκιζω στη δαχτυλογραφηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά ενα πολύ καλό τσιγάρο, ένας από τους τρεις λόγους που παραδέχομαι τους Γάλλους (τυριά-κόμικς-Gauloises. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει τώρα με την παρούσα έκδοση, προφανώς έχει αλλάξει η γεύση του. Υπήρξε πάντοτε πάντως μια εξαιρετική και αξιόπιστη εναλλακτική όποτε δεν έβρισκα τη μάρκα μου. Για το άφιλτρο, τα λόγια είναι περιττά νομίζω. Πρόκειται για μυθικό τσιγάρο, τουλάχιστον για τους γάλλους, πολύ καλό και γευστικό. Αν τα αντέχει κανείς αξίζει να τα καπνίζει μέσα στον αχυρώνα που κυκλοφορεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. poso kanei twra afto to tsigaro?kai a3izei katra tin gnwmh sas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το blondes πρέπει να κάνει 3,70 είναι αρκετά καλό και βαρύ τσιγάρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πετρο μηπως ξερεις αν κυκλοφορει το boyard's caporal επισης γαλλικο τσιγαρο πιο παλιο ομως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρωτη φορα το ακουω.Με ενα συντομα googlaρισμα βρηκα ενα πακετο απο τα 70ς με αναλογιες ....πισα 45 και νικοτινη 2,95!!! http://www.zigsam.at/B_Boyards.htm Μα καλα ανθρωποι τα καπνιζαν αυτα τα τσιγαρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί αλλά το έχω δει και εγώ, σε παράξενο σκούρο πακέτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το δοκίμασα αυτες τις μέρες και μου φάνηκε αρκετα καλο σε επίπεδο να παρω και 2ο πακετο , ειναι 8εωριτικα βαρυ (10.0,8.10) για τα σημερινα δεδομενα αλλα ιδιετερα ευκολοκαπνιστο .

    ασχετο
    Πέτρο μήπως μπορείς να κάνεις κανένα review σε snuff καπνούς?
    Η να μου προτείνεις έναν καλό , σε λογική τιμή ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν εχω ασχοληθει και ουτε προκειται με snuff.Ειμαι καπνιστης,τα smokeless tobaccos δεν με ψηνουν καθολου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πω πω τι μου θυμίσατε τώρα. η πρώτη μου μάρκα. τα κάπνιζα 3 χρόνια. είχα αρρωστήσει λοιπόν και βαριόμουν να κατέβω να αγοράσω τσιγάρα. έτσι αναγκαζόμουν να κάνω τράκες από τον συγκάτοικό μου. είχα παρατηρήσει όμως πως μου είχαν κοπεί οι "ξινίλες" που με βασάνιζαν όλον αυτόν τον καιρό επί καθημερινής βάσεως. όποτε το ξαναέβαζα στο στόμα μου πάθαινα το ίδιο πράμα.
    είμαι πανευτυχής που το έκανα στην άκρη. είχα βαρεθεί να αγοράζω γάλα, σόδες και μααλόξ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρίν πολλά χρόνια κάπνιζα γιά ένα διάστημα τα GAULOISE - CAPORAL μέ φίλτρο. - Τώρα τελευταία πού τά αναζήτησα δέν τά βρήκα πουθενά. - Μήπως γνωρίζει κάποιος νά μού πεί πού θά τά βρώ ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδια πηρα σημερα Gauloises Blondes απο ενα περιπτερο της γειτονιας και μπορω να πω πως καπνιζοντας το μετα απο 3 τσιγαρα μου θυμισε stuyvesant κοκκινο. Δεν ξερω αν εχει σημασια που το καπνιζω παραλληλα με Craven καπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά ξέρει κανείς αν τα gauloises blondes κυκλοφορούν παντού; Θέλω να τα καθιερώσω αλλά φοβάμαι μήπως δεν τα βρίσκω.
    Άλκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οχι φιλε μου κυκλοφορουν κανονικα στα 10 πειπτερα οι 6 το εχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πρέπει να είναι σύμφωνα με μια μικρή έρευνα που έκανα και εγώ.
      Άλκης.

      Διαγραφή
  21. Πάντως πρόκειται για καλό τσιγάρο αν και στην τιμή των 3,30. Κάπνισα το κόκκινινο και ενώ μου αρέσουν τα lights ψήνομαι να πάρω και το μπλε. Αυτό που ξεχώρισα είναι η κρεμώδης υφή και η καθαρή γεύση.
    Άλκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Για 3.50 ευρω στην εποχη που βρισκομαστε και για καπνιστες γεματων τσιγαρων, μια χαρα ειναι! Μειονεκτηματα μονο οτι καιγεται γρηγορα κι οτι δυσκολα βρισκεις φρεσκο πακετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχοντας μείνει στα θρυλικά(πολύ βαριά, με το σκούρο χαρμάνι) "Gauloises", που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα στα '80ς, το "Gauloises Blondes"(μπλε),που κάπνισα πρόσφατα, είναι ένα κακέκτυπο της φίρμας. Τα καπνά του είναι ξανθά(Blondes)και κάκιστης ποιότητας, με "σκουπιδάκια"... Έχει πολύ γρήγορη καύση - σαν το "ΚΕΝΤ"(το οποίο όμως είναι γευστικότατο) και πρέπει να καπνίσεις δυο, συνεχόμενα, τσιγάρα, για να καταλάβεις ότι κάπνισες ένα... κι αυτό αδιάφορο... μόνο η αίγλη της μάρκας έχει απομείνει. Περιεκτικότητα(μπλε πακέτο) : 10 - 0,8. Τιμή (Ιανουάριος 2016) : 3,50 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ακριβές να πούμε ότι είναι κακέκτυπο: ήταν εξαρχής ένα ΑΛΛΟ τσιγάρο της ίδιας μάρκας, δηλωμένα.
      Τα παραδοσιακά Γκολουάζ, που υπήρχαν στην Ελλάδα μέχρι πολύ πιο πρόσφατα από τη δεκαετία 80 (και έξω υπάρχουν ακόμη, ακρωτηριασμένα όμως), ήταν κι εμένα από τα αγαπημένα μου. Περιέργως, το βάρος τους ήταν μόνο στη γεύση, όχι στην πίσσα/νικοτίνη, που ήταν στα ίδια ή και χαμηλότερα επίπεδα με το μέσο σχετικά βαρύ τσιγάρο της εποχής.
      Τα Μπλοντ, που είχα εξ αρχής την προδιάθεση να μην τα συμπαθήσω, τα δοκίμασα πρόσφατα στην τράκα και έμεινα με την ακριβώς αντίθετη εντύπωση από σένα Αναστάση - ότι είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις που ένα έτοιμο τσιγάρο μού φαίνεται βαρύ και χορταστικό!

      Διαγραφή
  24. Κανω καμια φορα αυτα τα τσιγαρα και δεν εχουν σχεση με οποιαδηποτε αλλα... Τι χαρμανι νομιζετε οτι ειναι? Εχει μεσα και Latakia μαλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπάρχει περίπτωση να βρεθεί Gauloise Brune αφιτρο πια στην ελλάδα? κυκλοφορεί τουλαχιστον στο εξωτερικό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ελλάδα όχι, είναι πολλά χρόνια που καταργήθηκε και το φίλτρο και το άφιλτρο. Στο εξωτερικό ναι. Τα έχω βρει στο Βέλγιο, λογικά θα υπάρχουν και Γαλλία. κλπ. Επίσης, υπάρχουν και σε eμάγαζα.

      Διαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σας! Δοκιμασα τα Gauloises που ξανακυκλοφορησαν αλλα επειδη δεν τα εκανα παλια δεν εχω αποψη. Τωρα κανω Silk cut μωβ 100's κ σε σχεση με αυτα εχουν κατι ενδιαφερον στη γευση αλλα μου εφεραν κ μια ζαλαδα.. Τα εχει δοκιμασει κανεις προσφατα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή