Η ανάρτηση αυτή, που θα συμπληρώνεται σταδιακά, προέρχεται εξ ολοκλήρου από συνεργασίες φίλων του μπλογκ, αρχικά του Αναστάση Καραντή και καθ' οδόν και άλλων. Οι συμβολές των υπολοίπων είναι μαζεμένες στο τέλος της ανάρτησης. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα όλους τους συμμετέχοντες, και προτρέπουμε κάθε άλλο αναγνώστη που επιθυμεί να μας στέλνει τις κριτικές του.
Οι τιμές που αναγράφονται είναι Νοεμβρίου 2015.
1) ASSOS RED 100s.
Ελαφρύ για τα νούμερά του (10 - 0,8) τσιγάρο, το οποίο, αν και δεν χτυπάει στο λαιμό (βασικό), είναι εντελώς ουδέτερο γευστικά. Ένα πακέτο (για τη συλλογή μου) και τέρμα.
Τιμή : 3,50 ευρώ.
2) JOHN PLAYER SPECIAL 100s (10-0,9).
Τα καπνίζω αυτό το διάστημα. Είναι αρκετά αρωματικά virginia, από τα κλασικά εγγλέζικα θα έλεγα. Γευστικότατα και δεν ενοχλούν στο λαιμό. Θα τα έβαζα -σήμερα- γευστικά, δίπλα στα "ROTHMANS INTERNATIONAL" & "DUNHIL INTERNATIONAL"(αν κι αυτά δεν είναι 100ς). Τα κρατάμε -κατά τη γνώμη μου- ως καλά, μέχρι να κλείσει ο κύκλος των 100ς.
Η τιμή τους : 3,50 ευρώ.
3) MARLBORO 100s (10-0,8).
Το MARLBORO αποτελεί ένα θρυλικό τσιγάρο και στην Ελλάδα. Ειδικά οι έφηβοι των αρχών των '80ς (στους οποίους κι ανήκω), αφήναμε, σιγά - σιγά, τα ελληνικά, και παίρναμε το, κυρίαρχο, για τους νέους, τσιγάρο της εποχής, το «MARLBORO», στο κλασικό, κόκκινο, σκληρό πακέτο. Θυμάμαι και την τιμή του : 35 δραχμές! Προσωπικά κατέληξα στο κόκκινο μαλακό, όταν ήθελα να καπνίσω τη συγκεκριμένη μάρκα. Στις αρχές των '90ς, όπου υπηρετούσα τη θητεία μου στο πολεμικό ναυτικό, πέρασα στα MARLBORO 100’ς. Τότε μου άρεσαν και τα καθιέρωσα, όσο υπηρετούσα. Το ξανακάπνισα -για λίγο- το καλοκαίρι του 2014, αλλά δεν μου άρεσε, δεν ήταν φιλικό στο λαιμό (μου), όπως είναι το κόκκινο μαλακό, κι είχε χάσει από γεύση, όπως γενικά, κατά τη γνώμη μου, όλες οι ετικέτες του MARLBORO που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Τώρα και με την άθλια αισθητική αλλαγή του πακέτου, το MARLBORO (και το 100ς) αποτελεί για μένα νοσταλγικές αναμνήσεις κι ιστορία...
Ιστορικό σήμα, από το 1899, και με ιστορία και στην Ελλάδα (τα έχει γράψει ο Πέτρος). Θυμάμαι από την ελληνική ταινία "Λόλα"(των 60ς), όπου ο Κούρκουλος (βγαίνοντας από τη φυλακή), πηγαίνει στην Τρούμπα και συναντά την Καρέζη (Λόλα), και της λέει σου έφερα τα αγαπημένα σου τσιγάρα και βγάζει και της δίνει ένα πακέτο PALL MALL άφιλτρα (φαίνεται καθαρά στη σκηνή της ταινίας). Για να επανέλθω στα PALL MALL 100s, είναι πλέον, ένα συνηθισμένο american blend. Ίσως να έλεγα πως έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, μια ελαφρά επίγευση πούρου (αποτέλεσμα, προφανώς, του χαρμανιού). Καπνίζεται άνετα (δεν χτυπάει στο λαιμό), αλλά -αν και διαρκεί και δεν καίγεται γρήγορα- σε δυσκολεύει λίγο στη ρουφηξιά και δεν έχει καλή καύση. Ίσως αυτά, όμως, να είναι λεπτομέρειες για τους σχολαστικούς. Είναι ένα τσιγάρο που καπνίζεται άνετα, αλλά δεν κολλάς μ' αυτό.... Να σταθώ, όμως, στο ωραίο κόκκινο πακέτο, με την αναγραφή NEW ORLEANS 100s. Όπως και να το κάνουμε, το PALL MALL έχει την ιστορία του και την αίγλη του.
Τιμή (Νοέμβριος 2015): 3,50 ευρώ.
Αυτό, βέβαια, είναι slim 120ς, μάλλον το μόνο 120ς που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά. Είχα να το καπνίσω από τα '80ς! Εμφανισιακά παραμένει το ίδιο, δηλαδή,με το χαρακτηριστικό καφέ τσιγαρόχαρτο, αλλά έχει χάσει την, άλλοτε, δυνατή του γεύση, λόγω της γενικής μείωσης των περιεκτικοτήτων που έχει επιβληθεί. Αν στην ουδετερότητα (πλέον) της γεύσης του, προσθέσω και την κακή καύση του, με την τιμή του (Ιανουάριος 2016) 4,20 ευρώ, είναι, κι αυτό, ένα τσιγάρο, για τη συλλογή και για τη φιγούρα της εμφάνισής του. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί επιλογή για καθημερινό κάπνισμα, ή, έστω, για απολαυστικό.
Κανονικά είναι ανάμεσα σε King Size και 100ς (με πάχος μεταξύ κανονικού τσιγάρου και slim), αλλά, στα καπνοπωλεία, το έχουν στην κατηγορία των 100ς. Κάπου ανάμεσα είναι κι η γεύση του, όχι ουδέτερη, αλλά όχι κι ενδιαφέρουσα (κι ας γράφει ότι περιέχει μείγμα Virginia & oriental καπνών). Είναι "λίγο" για ένα σήμα σαν το "DUNHILL". Αν λάβουμε, επίσης, υπόψη ότι καίγεται γρήγορα κι ότι η τιμή του είναι (Δεκέμβριος 2015) 4,30 ευρώ, το προτείνω μόνο ως δοκιμή και συλλογή του πακέτου. Τελικά "DUNHILL" (στις μέρες μας) = "DUNHILL INTERNATIONAL"!
Ιδιο με του κανονικου μεγεθους τσιγαρο που τραβαει ελαφρως χειροτερα λογο του μηκους του,με καλες γενικα πωλησεις αφου βγηκε προσφατα στην αγορα. Σαν γευση ειναι τυπικο αμερικανικο χαρμανι αρκετα πικαντικο ενω η γευση των ανατολικων καπνων γινεται περισσοτερο αντιλιπτη σε σχεση με αλλα τσιγαρα του ιδιου τυπου ενω υπαρχει και το τεχνιτο αρωμα τουλαχιστον στα σκληρα πακετα. Γενικα ειναι καλο τσιγαρο με καλη τιμη στα 3,50 ευρω.
Τσιγαρο της Imperial Tobacco αδερφικο σημα του John Players που καποτε κυκλοφορουσε ως John Players Surekings. Tσιγαρο μηκους 100s αρκετα σπανιο στην Ελλαδα στην οποια κυκλοφορει απο πολυ παλια με σχεδον ανυπαρκτα ποσοστα πωλησεων και το οποιο μπορει να βρεθει κυριως σε τουριστικους προορισμους ειτε κατοπιν παραγγελιας. Το χαρμανι του ειναι κλασσικο βρετανικο Virginia χωρις προσθετα και η γευση του πλουσια ενω τσιμπαει λιγο στο λαιμο αλλα τα καπνα του ειναι σαφως καλης ποιοτητας. Αξιζει για περιστασιακο καπνισμα αν το βρειτε. Περιεκτηκοτητες 10,0,9 και τιμη 4,20.
4) PALL MALL 100s (κόκκινα / 10 - 0,8)
Ιστορικό σήμα, από το 1899, και με ιστορία και στην Ελλάδα (τα έχει γράψει ο Πέτρος). Θυμάμαι από την ελληνική ταινία "Λόλα"(των 60ς), όπου ο Κούρκουλος (βγαίνοντας από τη φυλακή), πηγαίνει στην Τρούμπα και συναντά την Καρέζη (Λόλα), και της λέει σου έφερα τα αγαπημένα σου τσιγάρα και βγάζει και της δίνει ένα πακέτο PALL MALL άφιλτρα (φαίνεται καθαρά στη σκηνή της ταινίας). Για να επανέλθω στα PALL MALL 100s, είναι πλέον, ένα συνηθισμένο american blend. Ίσως να έλεγα πως έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, μια ελαφρά επίγευση πούρου (αποτέλεσμα, προφανώς, του χαρμανιού). Καπνίζεται άνετα (δεν χτυπάει στο λαιμό), αλλά -αν και διαρκεί και δεν καίγεται γρήγορα- σε δυσκολεύει λίγο στη ρουφηξιά και δεν έχει καλή καύση. Ίσως αυτά, όμως, να είναι λεπτομέρειες για τους σχολαστικούς. Είναι ένα τσιγάρο που καπνίζεται άνετα, αλλά δεν κολλάς μ' αυτό.... Να σταθώ, όμως, στο ωραίο κόκκινο πακέτο, με την αναγραφή NEW ORLEANS 100s. Όπως και να το κάνουμε, το PALL MALL έχει την ιστορία του και την αίγλη του.
Τιμή (Νοέμβριος 2015): 3,50 ευρώ.
5) MORE INTERNATIONAL (κόκκινο / 9 - 0,8).
Αυτό, βέβαια, είναι slim 120ς, μάλλον το μόνο 120ς που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά. Είχα να το καπνίσω από τα '80ς! Εμφανισιακά παραμένει το ίδιο, δηλαδή,με το χαρακτηριστικό καφέ τσιγαρόχαρτο, αλλά έχει χάσει την, άλλοτε, δυνατή του γεύση, λόγω της γενικής μείωσης των περιεκτικοτήτων που έχει επιβληθεί. Αν στην ουδετερότητα (πλέον) της γεύσης του, προσθέσω και την κακή καύση του, με την τιμή του (Ιανουάριος 2016) 4,20 ευρώ, είναι, κι αυτό, ένα τσιγάρο, για τη συλλογή και για τη φιγούρα της εμφάνισής του. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί επιλογή για καθημερινό κάπνισμα, ή, έστω, για απολαυστικό.
6) DUNHILL FINE CUT (μαύρο / 10 - 0,9).
Κανονικά είναι ανάμεσα σε King Size και 100ς (με πάχος μεταξύ κανονικού τσιγάρου και slim), αλλά, στα καπνοπωλεία, το έχουν στην κατηγορία των 100ς. Κάπου ανάμεσα είναι κι η γεύση του, όχι ουδέτερη, αλλά όχι κι ενδιαφέρουσα (κι ας γράφει ότι περιέχει μείγμα Virginia & oriental καπνών). Είναι "λίγο" για ένα σήμα σαν το "DUNHILL". Αν λάβουμε, επίσης, υπόψη ότι καίγεται γρήγορα κι ότι η τιμή του είναι (Δεκέμβριος 2015) 4,30 ευρώ, το προτείνω μόνο ως δοκιμή και συλλογή του πακέτου. Τελικά "DUNHILL" (στις μέρες μας) = "DUNHILL INTERNATIONAL"!
Αναστ. Καραντής
PETER STUYVESANT RED 100s
Ιδιο με του κανονικου μεγεθους τσιγαρο που τραβαει ελαφρως χειροτερα λογο του μηκους του,με καλες γενικα πωλησεις αφου βγηκε προσφατα στην αγορα. Σαν γευση ειναι τυπικο αμερικανικο χαρμανι αρκετα πικαντικο ενω η γευση των ανατολικων καπνων γινεται περισσοτερο αντιλιπτη σε σχεση με αλλα τσιγαρα του ιδιου τυπου ενω υπαρχει και το τεχνιτο αρωμα τουλαχιστον στα σκληρα πακετα. Γενικα ειναι καλο τσιγαρο με καλη τιμη στα 3,50 ευρω.
Ανώνυμος
SUPERKINGS
Τσιγαρο της Imperial Tobacco αδερφικο σημα του John Players που καποτε κυκλοφορουσε ως John Players Surekings. Tσιγαρο μηκους 100s αρκετα σπανιο στην Ελλαδα στην οποια κυκλοφορει απο πολυ παλια με σχεδον ανυπαρκτα ποσοστα πωλησεων και το οποιο μπορει να βρεθει κυριως σε τουριστικους προορισμους ειτε κατοπιν παραγγελιας. Το χαρμανι του ειναι κλασσικο βρετανικο Virginia χωρις προσθετα και η γευση του πλουσια ενω τσιμπαει λιγο στο λαιμο αλλα τα καπνα του ειναι σαφως καλης ποιοτητας. Αξιζει για περιστασιακο καπνισμα αν το βρειτε. Περιεκτηκοτητες 10,0,9 και τιμη 4,20.
Ανώνυμος
CAMEL 100's μπεζ πακέτο.
American blend τσιγάρο με μίξη βιρτζίνια-μπέρλεϊ-ανατολίτικα καπνά. Πρώην σήμα της RJ REYNOLDS και τώρα ανήκει στην JT INTERNATIONAL. Το 2002 πάρθηκε η απόφαση να αλλάξει το πολύ όμορφο πακέτο και έγινε προς το χειρότερο. Το χαρμάνι του προσδίδει ένα απολαυστικό κάπνισμα, όπως και το πολύ καλό φίλτρο του.
Το σήμα αυτό δεν το βρίσκεις πολύ εύκολα στην Ελλάδα.
Τιμή: 4,20.
Περ: 10 - 0,9 - 10 σύμφωνα με το πακέτο που κρατώ αυτήν την στιγμή.
Μάκης Δημάκης
WINSTON 100s.
Λιγο πολυ ειναι γνωστο τσιγαρο στους περισσοτερους η εκδοχη ομως σε κατοσταρι εχει κυκλοφορησει τελευταια, με καλες πωλησεις ειδικοτερα στις light εκδοχες silver και blue. Eγω δοκιμασα το κλασσικο το κοκκινο και μπορω να πω πως μου αρεσε περισσοτερο απο το κανονικο καλη καυση, διακριτικο αρωμα και σωστο βαρος σιγουρα καλη επιλογη και σε καλη τιμη αφου κοστιζει 3.50 ευρω χωρις ομως να ειναι και κατι το εξαιρετικο.
Περιεκτηκοτητες 10 πισα,0,8 νικοτινη.
Ανώνυμος
WEST 100s.
Το τσιγαρο αυτο κυκλοφορησε το 1981 απο τη Reemstma στη Δυτικη Γερμανια με αρκετα καλες πωλησεις εκει και στην Πολωνια οπου ειναι στη δευτερη σημερα το νουμερο ενα σημα σε πωλησεις ενω το 2002 εξαγοραστηκαν τα δικαιωματα του απο την Imperial Tobacco. Στη χωρα μας το θυμαμαι απο τη δεκαετια του 90, το καπνιζε αρκετος κοσμος στο κλασσικο ασπροκοκκινο πακετο. Σημερα βλεπω μονο το κατοσταρι να κινειται, το δοκιμασα προσφατα αλλα δεν μου πολυαρεσε αυτα βεβαιως ειναι γουστα. Σαν τσιγαρο ειναι τυπικο αμερικανικο χαρμανι μετριας ποιοτητας ενω εχει και μια πουροειδη επιγευση, η καυση του ειναι κακη και γρηγορη αλλα ειναι χορταστικο θα ελεγα. Η τρεχουσα τιμη του ειναι 3,50 ευρω και οι αναλογιες του 10 και 0,9. Σαν γενικη διαπιστωση πιστευω πως δεν αξιζει, υπαρχουν καλυτερες επιλογες σε αυτη τη κατηγορια.
Ανώνυμος
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ. Προσωπικά θα ασχοληθώ με τα κανονικά 100ς, γιατί lights δεν καπνίζω. Από τα Καρελια lights 100's έτυχε να έχω καπνίσει ένα τσιγάρο, από φίλο, αλλά δεν μπορώ να έχω γνώμη άποψη με ένα τσιγάρο. Η πρώτη μου εντύπωση πάντως ήταν, ότι, όπως το γράφεις : "τσιμπάει λίγο στον λαιμό", κι αυτό είναι αποτρεπτικό για μένα, γιατί μου χαλάει την απόλαυση.
ΔιαγραφήPETER STUYVESANT RED 100s.Ιδιο με του κανονικου μεγεθους τσιγαρο που τραβαει ελαφρως χειροτερα λογο του μηκους του,με καλες γενικα πωλησεις αφου βγηκε προσφατα στην αγορα.Σαν γευση ειναι τυπικο αμερικανικο χαρμανι αρκετα πικαντικο ενω η γευση των ανατολικων καπνων γινεται περισσοτερο αντιλιπτη σε σχεση με αλλα τσιγαρα του ιδιου τυπου ενω υπαρχει και το τεχνιτο αρωμα τουλαχιστον στα σκληρα πακετα.Γενικα ειναι καλο τσιγαρο με καλη τιμη στα 3,50 ευρω,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα γράψω κι εγώ δυο λόγια για το Peter Stuyvesant. Το πρωτοδοκίμασα το 1982 κι είχα την ανάμνηση ενός πολύ αρωματικού τσιγάρου. Αλλά, τότε, η μόδα(ως πιτσιρικάδες) μας έκανε να καπνίζουμε εναλλάξ MARLBORO ή CAMEL. Το ξαναδοκίμασα γύρω στο 2012-2013 και το βρήκα απαράδεκτο(ουδέτερο και χτύπαγε στο λαιμό). Μετά την εύστοχη ιδέα, με τη χρήση ελληνικών καπνών, εξελίχτηκε κι αποδείχτηκε σε ένα πολύ καλό και γευστικό, γλυκόπιοτο τσιγάρο, ισορροπώντας γευστικά, με το μείγμα των καπνών του, μεταξύ δύσης κι ανατολής, κάτι που αρέσει, νομίζω, στα ελληνικά καπνιστικά γούστα. Τα ίδια ισχύουν και για το 100άρι, από τα πολύ καλά της κατηγορίας(10-0,8). Προτείνεται.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω ακουσει οτι υπαρχει αλλα δεν το εχω δει ποτε ουτε ζωγραφιστο που λενε που το βρισκεις φιλε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήSUPERKINGS.Τσιγαρο της Imperial Tobacco αδερφικο σημα του John Players που καποτε κυκλοφορουσε ως John Players Surekings.Tσιγαρο μηκους 100s αρκετα σπανιο στην Ελλαδα στην οποια κυκλοφορει απο πολυ παλια με σχεδον ανυπαρκτα ποσοστα πωλησεων και το οποιο μπορει να βρεθει κυριως σε τουριστικους προορισμους ειτε κατοπιν παραγγελιας.Το χαρμανι του ειναι κλασσικο βρετανικο Virginia χωρις προσθετα και η γευση του πλουσια ενω τσιμπαει λιγο στο λαιμο αλλα τα καπνα του ειναι σαφως καλης ποιοτητας.Αξιζει για περιστασιακο καπνισμα αν το βρειτε.Περιεκτηκοτητες 10,0,9 και τιμη 4,20
ΑπάντησηΔιαγραφή4) PALL MALL 100s(κόκκινα / 10 - 0,8). Ιστορικό σήμα, από το 1899, και με ιστορία και στην Ελλάδα(τα έχει γράψει ο Πέτρος). Θυμάμαι από την ελληνική ταινία "Λόλα"(των 60ς), όπου ο Κούρκουλος(βγαίνοντας από τη φυλακή), πηγαίνει στην Τρούμπα και συναντά την Καρέζη(Λόλα), και της λέει σου έφερα τα αγαπημένα σου τσιγάρα και βγάζει και της δίνει ένα πακέτο PALL MALL άφιλτρα(φαίνεται καθαρά στη σκηνή της ταινίας). Για να επανέλθω στα PALL MALL 100s, είναι πλέον, ένα συνηθισμένο american blend. Ίσως να έλεγα πως έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, μια ελαφρά επίγευση πούρου(αποτέλεσμα, προφανώς, του χαρμανιού). Καπνίζεται άνετα(δεν χτυπάει στο λαιμό), αλλά - αν και διαρκεί και δεν καίγεται γρήγορα - σε δυσκολεύει λίγο στη ρουφηξιά και δεν έχει καλή καύση. Ίσως αυτά, όμως, να είναι λεπτομέρειες για τους σχολαστικούς. Είναι ένα τσιγάρο που καπνίζεται άνετα, αλλά δεν κολλάς μ' αυτό.... Να σταθώ, όμως, στο ωραίο κόκκινο πακέτο, με την αναγραφή NEW ORLEANS 100s. Όπως και να το κάνουμε, το PALL MALL έχει την ιστορία του και την αίγλη του. Τιμή(Νοέμβριος 2015) : 3,50 ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το leader τι γνώμη έχετε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια εχουμε τσιγαρα wides (κοντοχοντρα) στην Ελλαδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι μονο τα Davidoff Magnum που ειναι σε μηκος king size πιο χοντρα απο τα κανονικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σε μήκος λίγο πιο μακριά από τα κινγκ σάιζ (μεταξύ ΚΣ και 100ς). Αυτό το μήκος συνηθίζεται στα λουξ τσιγάρα και συνήθως συνδυάζεται με πλακέ πακέτο 10+10: Ρόθμανς Ιντερνάσιοναλ, Τζ. Πλέιερ Σπέσιαλ κ.ά. (ενώ τα Έξελενς είναι κι αυτά σε τέτοιο μήκος, αλλά σε κασετίνα). Ειδικά τα Ντάβιντοφ Μάγκνουμ είναι, όντως, και λίγο πιο χοντρά.
ΔιαγραφήΤα marlboro fuse beyond με την διπλή μπίλια μέντας υπάρχουν στην Ελλάδα ? Αν ναι πόσο κοστίζουν ?
ΔιαγραφήΝαι. Δες σχόλιο εδώ.
ΔιαγραφήΕγώ δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά έχω δει το πακέτο σε περίπτερα.
Δεν ξέρω την τιμή.
4 Eυρώ, σε όλα τα περίπτερα.
ΔιαγραφήΚώστας Μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς μπήκες; Είναι επισκέψιμο ή απλά ξέφραγο αμπέλι;
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κασετινα ειναι καλη οντως?Εγω εχω αγορασει τελευταια μερικα πακετα Ασσο σκετο ο οποιος ειναι σταθερα καλος αλλα η απουσια φιλτρου με δυσκολευει,Ασσο φιλτρο εχω να παρω πανω απο μηνα αλλα το θυμαμαι καλουτσικο οχι φοβερο αλλα οκ καπνιζοταν.Εσυ δεν καπνιζες Καρελια φιλτρο πως και σκεφτεσαι Ασσο?Η αληθεια ειναι παντως πως ο Ασσος εχει πιο ωραια αρωματα απο το Καρελια και τα ανατολικα του γινονται αρκετα αισθητα ενω το Καρελια ειναι ουδετερο και δινει μια αισθηση καθαρου καπνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νέες συμβολές αναγνωστών για τσιγάρα 100ς ενσωματώθηκαν στην ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιχα κανει και εγω για τα camel 100's αλλα δεν το ανεβασες ηταν στα σχολια γιτι δεν τα εβαλες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί κοίταξα μόνο στα σχόλια αυτής της ανάρτησης. Αν είναι αλλού, θα το βρω και θα το ανεβάσω. Ευχαριστώ που μου το επεσήμανες.
ΔιαγραφήΤο ειχα ανεβασει εδω αλλα το εσβησα θα την ξαναγραψω.
ΔιαγραφήCamel 100's μπεζ πακετο.American blend τσιγαρο με μιξη βιρτζινια-μπερλεϊ-ανατολιτικα καπνα.Πρωην σημα της RJ REYNOLDS και τωρα ανηκει στην JT INTERNATIONAL.Το 2002 παρθηκε η αποφαση να αλλαξει το πολυ ομορφο πακετο και εγινε προς το χειροτερο.Το χαρμανι του προσδιδει ενα απολαυστικο καπνισμα οπως και το πολυ καλο φιλτρο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σημα αυτο δεν το βρισκεις πολυ ευκολα στην Ελλαδα.
Τιμη:4,20
Περ:10-0,9-10 συμφωνα με το πακετο που κρατω αυτην την στιγμη.
Δυο λόγια κι από μένα : χωρίς να είναι άσχημο, είναι αρκετά ουδέτερο στη γεύση, με όχι καλή καύση και, γενικά, θα έλεγα πως είναι η σκιά του θρυλικού Camel των '80ς(άλλα νούμερα περιεκτικότητας και ΓΕΥΣΗ), που γνώρισα εγώ. Στη συλλογή κι αυτό... με το ακαλαίσθητο πλέον πακέτο και την αποθαρρυντική τιμή των 4,20 ευρώ.
ΔιαγραφήΜια άκυρη ερώτηση το διπλό χαρτάκι πριν το φίλτρο του τσιγάρου σε τι χρησιμεύει ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντώνης
Στο να μην καπνίζεται και άρα να θες περισσότερα τσιγάρα;
ΔιαγραφήWINSTON 100s.Λιγο πολυ ειναι γνωστο τσιγαρο στους περισσοτερους η εκδοχη ομως σε κατοσταρι εχει κυκλοφορησει τελευταια,με καλες πωλησεις ειδικοτερα στις light εκδοχες silver και blue.Eγω δοκιμασα το κλασσικο το κοκκινο και μπορω να πω πως μου αρεσε περισσοτερο απο το κανονικο καλη καυση,διακριτικο αρωμα και σωστο βαρος σιγουρα καλη επιλογη και σε καλη τιμη αφου κοστιζει 3.50 ευρω χωρις ομως να ειναι και κατι το εξαιρετικο.Περιεκτηκοτητες 10 πισα,0,8 νικοτινη
ΑπάντησηΔιαγραφήWEST 100s.Το τσιγαρο αυτο κυκλοφορησε το 1981 απο τη Reemstma στη Δυτικη Γερμανια με αρκετα καλες πωλησεις εκει και στην Πολωνια οπου ειναι στη δευτερη σημερα το νουμερο ενα σημα σε πωλησεις ενω το 2002 εξαγοραστηκαν τα δικαιωματα του απο την Imperial Tobacco.Στη χωρα μας το θυμαμαι απο τη δεκαετια του 90,το καπνιζε αρκετος κοσμος στο κλασσικο ασπροκοκκινο πακετο.Σημερα βλεπω μονο το κατοσταρι να κινειται,το δοκιμασα προσφατα αλλα δεν μου πολυαρεσε αυτα βεβαιως ειναι γουστα.Σαν τσιγαρο ειναι τυπικο αμερικανικο χαρμανι μετριας ποιοτητας ενω εχει και μια πουροειδη επιγευση,η καυση του ειναι κακη και γρηγορη αλλα ειναι χορταστικο θα ελεγα.Η τρεχουσα τιμη του ειναι 3,50 ευρω και οι αναλογιες του 10 και 0,9.Σαν γενικη διαπιστωση πιστευω πως δεν αξιζει,υπαρχουν καλυτερες επιλογες σε αυτη τη κατηγορια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τσιγαρα president υπαρχουν στην Ελλαδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν καταργηθει,του Παπαστρατου ηταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι μου εδωσε ενας φιλος ενα τσιγαρο τετοιο απο Μαλτα το εφερε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήRichmond superkings menthol: τσιγάρο τύπου luxury size (αν και στο πακέτο λέει superkings).Ιδιαίτερα ισχυρή γεύση μέντας η οποία όμως προσωπικά δεν μου αφήνει την γεύση οδοντόκρεμας.Γενικά ένα ποιοτικό τσιγάρο must για τους καπνιστές του είδους
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατασκευαστής:imperial tobacco
Αναλογίες: 8 0,8 8
Τιμή 3,90€
Παρακολουθούμε το μπλόγκ σας εδώ και έναν χρόνο και θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την εξαιρετική δουλειά.Θα θέλαμε να γίνει ένα μικρό αφιέρωμα για το σήμα μας το Camel.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε:
JT INTERNATIONAL J.P
Για τα τσιγάρα gold mount και Raquel το γνώμη έχετε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε εμάς απευθύνεστε κύριε ανώνυμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν απευθύνεστε σε εμάς δενπορούμε να σας απαντήσουμε διότι δεν παράγονται απο εμάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρολιά από τον Βόλο μου μυρίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Βόλο δεν ξέρω, τρολιά πάντως ναι.
ΔιαγραφήΠαιδια και Πεπε επειδη εκοψα το καπνισμα λογω προβληματος υγειας που μου ετυχε σημερα και ημουν στο νοσοκομειο θα ηθελα να σας ευχαριστησω για την ωραια συντροφια που μου κρατουσατε ολο αυτο τον καιρο τα 5 χρονια αυτα ηταν η παρηγορια μου και η απολαυση μου με αυτο το μπλογκ.Θα ηθελα να ευχαριστησω και τον Πετρο για την εξαιρετη δουλεια του.Θα μου λειψει η παρεα σας αλλα ισως καπου καποτε να ανταμωσουμε.Εγω θα σας περιμενω εδω στην Καλαματα να σας κερασω κανα κρασακι.Ευχαριστω για ολα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακης απο Καλαματα.
Σας αφηνω και ενα email:makoulhs17@hotmail.com για τυχον επικοινωνια.
Χαιρετω.
Καλή ανάρρωση φίλε
ΔιαγραφήΝα σε καλα.
ΔιαγραφήΚατι τελευταιο:keep smoking παιδια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά. Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια. Συγχαρητήρια για το κόψιμο, κράτα το.
ΔιαγραφήΠοια σήματα της Σέκαπ κυκλοφορούν σήμερα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήBF, Cooper & Cooper International, GR International & Classic. Τα παλιά ΕΞΤΡΑ, Άριστα, Ξάνθη και Κιρέτσιλερ αποσύρθηκαν
ΔιαγραφήΑν σου είναι εύκολο μου λες κ την τιμή των 2 gr?
ΔιαγραφήΞέχασες το καλύτερο: SENATOR
ΔιαγραφήΣωστά, το senator. Τώρα αν είναι το καλύτερο, είναι άλλη κουβέντα. Σίγουρα είναι καλό, αλλά προσωπικά είχα περισσότερες προσδοκίες.
ΔιαγραφήΤο classic φίλε είναι στα 3,40 αν θυμάμαι καλά. Σπάνιο σήμα, πολύ πιθανό να το βρεις μπαγιάτικο. Τελευταία που το δοκίμασα ήταν κακό. Το international είναι στα 4,00 ευρώ αλλά με 25 (ή μήπως 24;;) τσιγάρα μέσα. Καλούτσικο, για τα λεφτά του μάλλον αξίζει
Πεπε ειμαι αναμεσα στα γκολουαζ μπλε ή στα Cooper.Εσυ ποιο απο τα δυο θα μου προτεινες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν το μεταξύ άκουσα πως η ΣΕΚΑΠ αγοράστηκε από Ινδούς αληθεύει ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γω ετσι ακουσα αλλα δεν νομιζω να ισχυει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καπνος cooper βελτιώθηκε καθόλου η μπα ? (πείτε μ κ τωρινή τιμή αν γίνεται
ΑπάντησηΔιαγραφή5)DUNHILL FINE CUT(μαύρο / 10 - 0,9). Κανονικά είναι ανάμεσα σε King Size και 100ς(με πάχος μεταξύ κανονικού τσιγάρου και slim), αλλά, στα καπνοπωλεία, το έχουν στην κατηγορία των 100ς. Κάπου ανάμεσα είναι κι η γεύση του, όχι ουδέτερη, αλλά όχι κι ενδιαφέρουσα(κι ας γράφει ότι περιέχει μείγμα Virginia & oriental καπνών. Είναι "λίγο" για ένα σήμα σαν το "DUNHILL". Αν λάβουμε, επίσης, υπόψη ότι καίγεται γρήγορα κι ότι η τιμή του είναι(Δεκέμβριος 2015) 4,30 ευρώ, το προτείνω μόνο ως δοκιμή και συλλογή του πακέτου. Τελικά "DUNHILL"(στις μέρες μας) = "DUNHILL INTERNATIONAL"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρήκα σπίτι μου 4 πακέτα Παλλάς θέλει κάποιος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα υποθέσω πανάρχαια ?
ΔιαγραφήΝαι
Διαγραφήγειὰ σου φίλε καλὴ χρονιὰ, πόσο τὰ δίνεις.
ΔιαγραφήΑλέξανδρος, 1984
Off topic, αλλα παω Πολωνία, αξιζει να ψαξω κανα τσιγαρο εκει?
ΑπάντησηΔιαγραφήOff topic, αλλα παω Πολωνία, αξιζει να ψαξω κανα τσιγαρο εκει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡιξε μια ματια εδω http://www.zigsam.at/F_Poland.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να μου προτεινετε κάποια τσιγάρα με χαρμάνι οριεντάλ Μπλεντ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσσοι άσπροι (φίλτρο κασετίνα, φίλτρο μαλακό, άφιλτρο κασετίνα). Καρέλια άσπρα, τα 3 αντίστοιχα. Σαντέ άφιλτρο. Καρέλια Ρεξ, GR classic (νομίζω). Και κάποιες ακόμα παραλλαγές του Άσσου και του Καρέλια που δεν τις καλοξέρω.
ΔιαγραφήΤιμή μου που μου απαντήσες Πέπε ευχαριστώ πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Ρεξ έχει άσπρο φίλτρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι το παλιο ομως
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καινούργιο θέλω το παλιό τι να το κάνω...
ΑπάντησηΔιαγραφήποιο είναι το παλιό και ποιο και καινούριο; το παραδοσιακό ΡΕΞ είναι ασπρόφιλτρο. Το άλλο, το 25αρι που είναι μόνο βιρτζίνια έχει καφέ φίλτρο
ΔιαγραφήΝα κάνω μια διόρθωση είναι 22αρι το ρεξ το κανονικό με τα καπνά Βιρτζίνια.
ΔιαγραφήΕγώ για το Ρεξ το παραδοσιακό Ρώτησα άμα είναι άσπρο φίλτρο και μου είπε ο αγαπητος φιλος για το παλιό και το καινούργιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά τώρα που το είδα ημιανατολικα τα Καρέλια φίλτρο δεν είναι.Είναι καθαρά ανατολικά τα καπνά του.Απλά υπάρχουν ποικιλιες αλλα καπνά που βάζει ο παπαστρατος και αλλα ο καρελιας.Το ξέρω γιατί δουλεύω στον Καρέλια εδώ και 20 χρόνια στα συγκεκριμένα τσιγάρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι καπνά έχει το συγκεκριμένο(Ξανθής,Κατερίνης,Μακεδονίας,τσεμπέλια:)
ΔιαγραφήΔεν μπορω να σας απαντησω διότι μπορεί να χάσω και την θέση μου αμα μαθευτεί ρωτηστε στην καπνοβιομηχανία.
ΔιαγραφήΕίναι θέμα ορολογίας. Το έχουμε ξανασυζητήσει αρκετά, τι θεωρείται ανατολικό χαρμάνι (100% ανατολίτικες ποικιλίες; και με βιρτζίνια; μέχρι πόσο; τι γίνεται με τα παλιά τσιγάρα με τσεμπέλια, που έχουν καταργηθεί; κλπ.). Κάποιες απόψεις έχουν προβληθεί ως πιο σωστές, αλλά μερικοί λόγω συνήθειας εξακολουθούμε να το λέμε όπως το λέγαμε και πριν.
ΔιαγραφήΣε πρακτικό επίπεδο, το Καρέλια φίλτρο ανήκει στις μάρκες με την πιο έντονη ανατολίτικη γεύση και μυρωδιά. Μαζί και το Αγρινίου, οι Άσσοι και το Σαντέ.
@Μοντιλιάνι: Στην Ελλάδα οι μόνες ανατολίτικες ποικιλίες που εξακολουθούν να παράγονται νομίμως και να μπαίνουν σε χαρμάνια του εμπορίου είναι ο μπασμάς Ξάνθης και τα Κατερίνης (διατηρώ μια μικρή επιφύλαξη αν τα Κατερίνης είναι το ίδιο με τον μπασμά Μακεδονίας ή διαφορετικό πράγμα, ας μας διαφωτίσει όποιος το ξέρει). Τα τσεμπέλια και πολλές άλλες ποικιλίες έχουν απαγορευτεί. Από την άλλη όμως υπάρχουν και οι ξένες ποικιλίες, Τουρκίας, Κύπρου, Βουλγαρίας κλπ.. Όποιο τσιγάρο γράφει ότι έχει μόνο ελληνικά καπνά, από ανατολικά αυτά τα δύο θα έχει.
Γεια σε όλους σας με λένε Κώστα
ΑπάντησηΔιαγραφήθέλω να ρωτησω τι χαρμάνι έχει το GR μπλε.
Καλή χρονιά σε όλους σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεώργιος Παπαδόπουλος από την ιστορικην Καλαμάτα!
Καλή χρονιά!
ΔιαγραφήΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ 2 ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΑΣΣΟΥΣ: ΤΟΝ EXPORT KAI TON SUPER. ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΑΛΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΕΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 2ο ΤΟΝ 100ΑΡΗ INTERNATIONAL.ΚΡΙΜΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρά καταργήθηκαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ 4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΔΕΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ κρίμα. Ο Σούπερ μάλιστα είναι (ή ήταν) καλούτσικο τσιγάρο. Ιστορικά σήματα που όσο δεν τα προτιμούσε ο κόσμος, τόσο τα άφηνε στην μοίρα τους ο Παπαστράτος. Αν τα πρόσεχε λίγο περισσότερο ίσως να επιβίωναν ειδικά τώρα που ο κόσμος δείχνει να εμπιστεύεται ελληνικά καπνά
ΔιαγραφήΥπάρχει να το αγορασεις έστω 1 πακέτο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους σας. Θα ήθελα να ρωτησω την τιμή που έχει το ζαντε φίλτρο.
ΑπάντησηΔιαγραφή4 ΕΥΡΩ!
ΔιαγραφήΤα προϊόντα του Καρέλια απο τον Μάϊο του 2016 τα τσιγάρα θα καλυφθούν κατά 65% από νεκροταμπελα και φωτογραφίες σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία όπως και την κατάργηση κάποιον σημάτων του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κοινοτικη οδηγια θα εφαρμοστει σε ολα τα σηματα της αγορας οχι μονο στου Καρελια
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι εγώ λέω για τον Καρέλια αλλά ρε παιδια είναι πολύ βλακεία δεν μπορω να τα βλέπω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήρα σήμερα 1 πακέτο Καρέλια φίλτρο και ήταν πραγματική απογοήτευση μου θύμιζε αμέρικαν Μπλεντ παρά ανατολίτικο χαρμάνι. Απογοήτευση μεγάλη θα ψαχτω για κάτι άλλο αλλά ποιο;;;Σκεφτόμουν για χρυσή κασετίνα λαϊτς ή για ζαντε φίλτρο...
ΑπάντησηΔιαγραφή<>
ΔιαγραφήΑλλά το 4€ του Σαντέ μου πέφτει κάπως βαρι.
Γεώργιος Παπαδόπουλος από την ιστορικην Καλαμάτα.
Δοκίμασε το "ΚΑΡΕΛΙΑ μαλακό" ή το "George Karelias and Sons"(μαλακό - το πορτοκαλί).
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΜε λυπη μου το λεω αλλα δυστυχως ολα τα ελληνικα σηματα πλην του Excellence,τηε αφιλτρης χρυσης και του Senator ειναι για κλαματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ όμως ναι έχεις δίκιο δεν τα βελτιώνουν καθόλου και λυπάμαι παρά πολύ αλλά θα προτίμησω κάτι ελληνικό πάλι διότι νιώθω κάπως υποχρεωμένος προς την καπνοβιομηχανία Καρέλια διότι είναι στην πόλη μου και στηρίζει και τον τόπο μας αλλά και τις τοπικές οικογένειες μας.Θα ξανά δοκιμασω άλλο ένα Καρέλια φίλτρο και θα δω διότι μπορεί να έκανα και λάθος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεώργιος Παπαδόπουλος από την ιστορικην Καλαμάτα.
Δεν χρειαζεται να νιωθεις υποχρεωμενος απεναντι σε καποια εταιρεια ελληνικη η ξενη.Σαν καταναλωτης θα προτιμησεις ενα προιον στη περιπτωση μας ενα πακετο τσιγαρα και θα το επιλεξεις με βαση το γουστο σου αν σου αρεσει η οχι.Συμφωνω απολυτως πως πρεπει να στηριζουμε τα ελληνικα προιοντα γενικα οχι μονο τα τσιγαρα.Παντως ο Καρελιας με το Excellence εχει ξεφυγει ενα απο τα δεκα καλυτερα τσιγαρα στον πλανητη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο παρατηρήσεις. Υποχρεώμενος δεν είναι κανείς να αγοράζει ελληνικά προϊόντα αλλά αν είναι συνειδητοποιημένος ξέρει πως καλό και για τον ίδιο είναι να προτιμά αυτά έναντι των εισαγόμενων. Και δεν το παίζω έξυπνος, ούτε εγώ αγοράζω μόνο ελληνικά προϊόντα.
ΔιαγραφήΣυγκεκριμένα όμως στα καπνικά, θαρρώ πως έχετε άδικο. Τα ελληνικά καπνά και σήματα είναι πολύ καλά, κλάσεις ανώτερα άλλων ξένων που θεωρούνται κορυφαία. Από που να ρχίσω, bf, marlboro (εδώ κατασκευάζεται), stuyvesant (προσωπικά δεν μ'αρέσει, αλλά έχει ιδιαίτερη γεύση) ή τους ανατολικούς άσσους, καρέλια και πολλά άλλα. Σίγουρα θα μπορούσε η ελληνική αγορά να τα ακόμα καλύτερη και πιο πλούσια, αλλά κακή δεν την λες.
Ναι έχεις δίκιο τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα...αλλά τι σιγαρετο να επιλεξω για δοκιμή δεν ξέρω θα πρέπει να βρω ένα σιγαρετο βαρύ και γευστικο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που θυμηθηκα τα Καρέλια φίλτρο τα κάπνιζε ο παππούς μου με το κιλό οικοδόμος στο επάγγελμα ήταν τα χρησιμοποιούσε για να γράφει τα μέτρα του κάθε τοιχου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπνιζε θυμάμαι 2 πακέτα την ημέρα ή γιαγιά μου του αγόραζε κούτα μιλάμε για 12 πριν που το πακέτο έκανε περίπου 1-2€ μέχρι που χρειάστηκε να το κόψει το 2011.Αλλά δεν μπορεσε και τώρα κάνει Καρέλια μπλε...
Εδώ στην Καλαμάτα βλέπεις πολλούς να καπνίζουν Καρέλια μπλε και λιγότερους Καρέλια φίλτρο. Υπάρχει βέβαια και μεγάλο ποσοστό που καπνιζει Μάρλμπορο.
Γεώργιος Παπαδόπουλος από την ιστορικην Καλαμάτα.
mages assos kasetina k sante telos epoxeis mou edixe xarti diafimistiko filos peripteras pou tous leei na dokoimasoun tin seira assos international
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή καταργούνται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα;Αν ναι θα είναι μεγάλη καταστροφή γιατί ρε γαμωτο.Θα πάω αύριο να πάρω και από τα 2 για να τα έχω δεν θα τα καπνισω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί όμως;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανον γιατι δεν εχουν τις πωλησεις που θελει η PMI,και αφου δεν συμφερει να βγαζει σηματα με ζημια,απλως τα καταργει.Κριμα ειδικα για τον Ασσο με την τεραστια ιστορια του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ κρίμα κάτι θα καταργήσει και ο Καρελιας από ότι άκουσα αλλά δεν ξέρω ποια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμυθια,ούτε το ένα θα καταργηθει,ούτε το άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία.Κάλυψη κατά 65% του πακέτου από τις αηδιαστικες εικονες,κατάργηση σημάτων,και ίσως όλα τα σήματα όλων των καπνοβιομηχανιων να γίνουν το ίδιο χρώμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεώργιος Παπαδόπουλος από την ιστορικην Καλαμάτα.
Δεν παίζει να καταργηθεί ο Άσσος κασετίνα. Το αποκλείω κατηγορηματικά. Σαν να μου λες πως γκρεμίζουν οι Γάλλοι τον πύργο του Άϊφελ. Αδύνατον
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι ακριβώς. Είναι σαν να αγόρασαν οι Χ/Ψ (αμερικάνοι, κινέζοι, εξωγήινοι) τη Γαλλία και να γκρέμισαν αυτοί τον πύργο του Άιφελ, όχι οι Γάλλοι. Μ' αυτή την οπτική δεν είναι αδύνατο...
ΔιαγραφήOpos eipa k pio panw m edixe to diafimistiko pou tous protini n pane se alla simata tis eterias
ΔιαγραφήΡώτησα το πιο ενημερωμένο καπνοπωλείο(αποκλειστικά τσιγάρα)της Σαλαμίνας. Μου είπε πως τα "ΑΣΣΟΣ ΕΞΠΟΡΤ" & "ΑΣΣΟΣ ΣΟΥΠΕΡ", έχουν καταργηθεί, επίσημα, εδώ κι 6 μήνες, ότι κυκλοφορεί ακόμα προέρχεται από στοκ στα σημεία πώλησης. Δυσοίωνο είναι το μέλλον και για το "ΑΣΣΟΣ κασετίνα"(όπως, μου είπε, "έχουν να μου ζητήσουν πακέτο από το καλοκαίρι"!...) και το "ΣΑΝΤΕ" : "το άφιλτρο έχει...αραχνιάσει", όπως μου είπε χαρακτηριστικά, ενώ "και την κασετίνα με το φίλτρο τη ζητάνε σπάνια...". Νομίζω, πως "φεύγοντας" οι παλιές γενιές θα χαθούν κι αυτά τα ιστορικά ελληνικά σήματα, λόγω έλλειψης ζήτησης κι αδιαφορίας για διαφήμισή τους στους νέους, που αγοράζουν πλέον είτε καπνό - στριφτά, είτε εισαγόμενα, κυρίως, αμέρικαν μπλεντ.
ΔιαγραφήΠρέπει να τα στηρίξουμε τα ελληνικά τσιγάρα αλλιώς θα καταργηθούν και είναι κρίμα.
ΔιαγραφήΓεώργιος Παπαδόπουλος από την ιστορικην Καλαμάτα.
Βλέπω πάντως καμιά φορά νέους με παραδοσιακά ελληνικά πακέτα, αν και είναι κυρίως του Καρέλια. Οπωσδήποτε λιγότεροι απ' όσους στρίβουν ή παίρνουν ξένα, αλλά όχι και εντελώς ανύπαρκτοι.
ΔιαγραφήΤο ξέρω αυτό επειδή πάω στο σχολείο ακόμα είμαι 25 χρόνων πάω 3η λυκείου δεν μαζευομουν σχολείο ποτέ και εμένα συνέχεια φέτος γραφτηκα μπας και τελειώσω.Κάνω εκεί στο σχολείο παρέα με κάτι πιτσιρικαδες 16-20 ετών εγώ με έναν άλλο κάνουμε Καρέλια φίλτρο στους άλλους δεν τους αρεσει προτιμούν Μάρλμπορο, Καρέλια πορτοκαλί μαλακό, Χρυσή κασετίνα.Το παραδοσιακό Άσσος δεν το ξέρει κανείς τους.Προτιμούν τα ξένα δεν το σκέφτονται όπως οι πιο εμπειροι καπνιστές που ξέρουν να τα υποστηρίξουν.
ΔιαγραφήNa προσπαθήσω να το πω λίγο πιο σωστά αυτό που ήθελα:
ΔιαγραφήΒασικά αυτούς που βλέπω με ελληνικά πακέτα, μάλλον μεσήλικες θα έπρεπε να τους χαρακτηρίσω (νέους τους είπα από κεκτημένη ταχύτητα, επειδή νέους λέμε πάντα τους συνομηλίκους μας, ακόμη κι όταν φτάσουμε στα 100!). Λοιπόν, όταν ένας σαραντάρης καπνίζει καρέλια ή άσσο στην άσπρη κασετίνα, ε, δε θα πεις βέβαια ότι αυτό είναι στροφή των νέων στα ελληνικά. Σίγουρα όμως πρόκειται για γενιές που ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ στο παραδοσιακό, από παλιά, κοινό αυτών των σημάτων, αλλά που κάποια στιγμή καθ' οδόν τα ανακάλυψαν και τα εκτίμησαν. Οι άνθρωποι που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σ' ένα καπνικό περιβάλλον με ελληνικά σήματα, ανατολίτικα χαρμάνια, και πακέτα κασετίνα, είναι πλέον πολύ μεγάλοι (και συνήθως το έχουν κόψει). Μετά απ' αυτούς ήρθε η απαξίωση αυτού του στυλ και ο εκμοντερνισμός των καπνιστικών ηθών, αλλά να που, πιο ύστερα, τώρα τελευταία, υπήρξε και μια μικρή έστω στροφή πάλι πίσω προς αυτού του τύπου τα τσιγάρα.
Μόλις σήμερα πήρα τηλέφωνο στον Παπαστράτο και μου επιβεβαίωσαν ότι ο Άσσος σκέτος θα καταργηθεί...
ΔιαγραφήΣκέφτομαι να δοκιμασω το Μάρλμπορο κόκκινο μαλακό τι λέτε αξίζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεώργιος Παπαδόπουλος από την ιστορικην Καλαμάτα
Αν και δεν έχει καμιά σχέση με το παρελθόν, να το δοκιμάσεις, το Μάρλμπορο κόκκινο μαλακό είναι - κατά τη γνώμη μου - το καλύτερο Μάρλμπορο στην Ελλάδα.
ΔιαγραφήΚάποιος φίλος του μπλογκ που δούλευε στον Παπαστράτο είπε πως το κόκκινο μαλακό και το μαλακό gold Marlboro είναι τα πιο προσεγμένα σήματα της εταιρίας, όσον αφορά την ποσότητα των ανατολικών καπνών που εμπεριέχουν. Δεν ξέρω αν ισχύει, αυτό που ξέρω είναι πως δοκιμάζοντας Μαρλμπορο άλλων ευρωπαϊκών χωρών, το δικό μας παραμένει απ τα καλύτερα αν και όντως τα τελευταία χρόνια έχει χειροτερέψει (για αυτό και το άλλαξα).
ΔιαγραφήΠάντως,για να επιστρέψω σε αυτό που έλεγα, όλα τα Μαρλμπορο ευρωπαϊκων χωρών καπνίζονται (όσα δοκίμασα τελοσπάντων), η Φιλιπ Μόρις προσέχει πολύ την ναυαρχίδα της.
Efthimi τι γνωμη εχεις για το Davidoff gold?Μου αρεσει αρκετα ειναι ισοροπημενο,οχι πολυ ελαφρυ και τα ανατολικα του ειναι αισθητα αν και εχει και τεχνιτα αρωματικα μεσα ειναι καλο.Λιγο πιο παλια ομως,οταν το τσιγαρο ειχε στο φιλτρο δυο χρυσες γραμμες που το τυλιγαν γυρω γυρω νομιζω ηταν καλυτερο συμφωνεις?
ΔιαγραφήΝα πω την αλήθεια δεν το πολυθυμάμαι γευστικά το παλιό Davidoff. Το είχα αγοράσει 2-3 φορές και δεν μου "έκατσε" καλά, ίσως γιατί τότε δεν έκανα πολλές δοκιμές. Αυτό ναι, μου αρέσει. Θεωρώ πως είναι το καλύτερο light της αγοράς. Έχει και τεχνητά αρώματα, αλλά δεν με ενοχλούν όσο δεν το παρακάνω βέβαια. Το κακό με αυτό το τσιγάρο είναι πως επειδή είναι πολύ γλυκόπιοτο και κάπως ελαφρύ, τελειώνω το πακέτο σε λιγότερο από 1,5 μέρα ενώ τα υπόλοιπα σήματα μου βγάζουν 2 μέρες χαλαρά.
ΔιαγραφήΤα jps ειναι σλιμακια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσσος κόκκινο τι γνώμη έχετε γι αυτό το σήμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλαφρύ για τα νούμερά του (10 - 0,8) τσιγάρο, το οποίο, αν και δεν χτυπάει στο λαιμό (βασικό), είναι εντελώς ουδέτερο γευστικά. Ένα πακέτο (για τη συλλογή μου) και τέρμα. Τιμή : 3,50 ευρώ.
ΔιαγραφήΤο Gr το 20αρι υπάρχει ακομα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίδες θέλω κάποιον που ξέρει να μου ποιο είναι πιο καλό Άσσος κασετίνα ή Άσσος μαλακό φίλτρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά πάντα πιο θα προτιμούσαμε εσείς;
Να τα δοκιμάσεις φίλε Γεώργιε και τα δυο και να μας πεις τις εντυπώσεις σου. Μπορεί να σου ταιριάζουν και τα δυο ή ένα απ τα δύο ή κανένα. Η κασετίνα είναι πιο "ανατολίζουσα" (εννοείται όμως καμία σχέση με αυτή του παρελθόντος), το μαλακό είναι πιο σύγχρονο χαρμάνι με αρκετά βιρτζίνια. Προσωπικά προτιμώ την κασετίνα, αν και πλέον δεν με εντυπωσιάζει καθόλου.
ΔιαγραφήΤα δοκιμασα και τα 2 καλύτερο μου φάνηκε το μαλακό μου φάνηκε ή γεύση του πιο ανατολιζουσα από την κασετίνα. Ή κασετίνα μου φάνηκε αέρας μάλλον θα συνεχίσω με το μαλακό που είναι απίστευτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια καλύτερο τσιγάρο ανατολικού χαρμανιου πιστεύω είναι το Καρέλια φίλτρο μαλακό.
Δοκιμαστε οποίοι ενδιαφέρονται το προτείνω για μόνιμο κάπνισμα αλλά και για δοκιμή σας το λέω δεν θα το μετανιωσετε (Για το Καρέλια φίλτρο μιλάω).
Πιο ανατολιζουσα η γευση του μαλακου?Οχι ρε φιλε με τιποτα,μαλλον δεν ξερεις πως μυριζουν τα ανατολικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ και επιμενω ότι το μαλακό έχει γεύση πιο ανατολιζουσα ή κασετίνα ήταν αέρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκανα μια σύγκριση ανάμεσα στο Μάρλμπορο κόκκινο και στο Καρέλια φίλτρο και μπορω να σας πω πως το Καρέλια φίλτρο ήταν κλάσεις ανώτερο γευστικά.Παρατήρησα κάτι είχα αφήσει κάτω το τσιγάρο για 1 λεπτό όταν το σήκωσαν είχε μείνει κάτι καφέ σε υγρή μορφή αυτό δεν ξέρω τι ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίσσα, δεν το έχεις ξαναπροσέξει;
ΔιαγραφήΟχι ποτέ άλλωστε..
ΔιαγραφήΈχουν 70 λεπτά διάφορα το Μάρλμπορο κόκκινο από το Καρέλια φίλτρο και σκεφτειτε το Καρέλια φίλτρο ήταν καλύτερο του μπορεί κάποιος να λέει ότι είναι παρανοϊκά αυτά που λέω αλλά είναι ή αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας φιλος κάπνιζε τις προαλλες Black Devil περιττό να πω ότι έβγαζε μια βρομα και μια μυρωδιά βανίλιας άστα να πάνε.Πολύ κακό τσιγάρο και με απαίσια γεύση δεν θα το πρότεινα για κανέναν λόγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να κάνω μια παρουσίαση για το Ρεξ το παραδοσιακό του Καρέλια αν θέλει κάποιος από τους διαχειριστές ας το δημοσιεύσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήRex παραδοσιακό
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πω γι'αυτο το σήμα του Καρέλια. Είναι ένα πολύ καλό τσιγάρο με καλαίσθητο πακέτο.Βγαίνει μόνο σε σκληρό πακέτο καθώς το μαλακό από όσο ξέρω καταργηθηκε. Το χαρμάνι είναι Oriental Blend (ανατολίτικο χαρμάνι) καλής ποιότητας και γεύσης που μοιάζει γευστικά με το Καρέλια φίλτρο καθώς έκανα και στα δύο σήματα αυτά δοκιμή πρόσφατα.Τα καπνά του είναι ελληνικά κατά πάσα πιθανότητα με κάποια μίξη λίγων Βιρτζίνια καπνών.Περιεκτικότητα:10-0,8-10
Τιμή:3,30
Σχετικά φθηνό για τα σημερινά δεδομένα.
Το προτείνω για δοκιμή και για μόνιμο κάπνισμα.
Το Winston blue 100s λεει τιποτα σαν τσιγαρο?Μου το προτεινε ενας περιπτερας αλλα δεν το καπνισα ακομα,μεχρι προτεινος καπνιζα Marlboro gold 100s αλλα νομιζω ειναι αλλαγμενο προς το χειροτερο τελευταια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίδες τι λέτε για την κριτική που έκανα παραπάνω για το Ρεξ του Καρέλια; Θα δημοσιευθεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε κριτική επιτροπή! :-)
ΔιαγραφήΑς δημοσιευθεί, γιατί όχι. Απλώς, επειδή θέλει λίγη ώρα, δώσε μας λίγο χρόνο.
Πιθανόν στα παραπάνω σχόλια να υπάρχουν κι άλλες κριτικές για κατοστάρια που περιμένουν να αναρτηθούν. Θα γίνουν όλα, σιγά σιγά.
Ναι δεν βιαζομαι και άμα θέλετε το δημοσιεύεται εγώ δεν θέλω να πιεσω κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφή6)MORE INTERNATIONAL(κόκκινο / 9 - 0,8). Αυτό, βέβαια, είναι slim 120ς, μάλλον το μόνο 120ς που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά. Είχα να το καπνίσω από τα '80ς! Εμφανισιακά παραμένει το ίδιο, δηλαδή,με το χαρακτηριστικό καφέ τσιγαρόχαρτο, αλλά έχει χάσει την, άλλοτε, δυνατή του γεύση, λόγω της γενικής μείωσης των περιεκτικοτήτων που έχει επιβληθεί. Αν στην ουδετερότητα(πλέον)της γεύσης του, προσθέσω και την κακή καύση του, με την τιμή του(Ιανουάριος 2016)4,20 ευρώ, είναι, κι αυτό, ένα τσιγάρο, για τη συλλογή και για τη φιγούρα της εμφάνισής του. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί επιλογή για καθημερινό κάπνισμα, ή, έστω, για απολαυστικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν έχει αλλάξει κάτι από το 2012 που εμφανίστηκε σχετικό σχόλιο, το Μορ κυκλοφορεί (όπως από παλιά) σε τρεις εκδοχές: κόκκινο, κρεμ/χρυσό (το λάιτ) και πράσινο (μένθολ). Το έχει παρουσιάσει ο Πέτρος εδώ.
ΔιαγραφήΕπιβεβαιώνω (τον εαυτό μου): τα είδα αυτές τις μέρες σε ψιλικατζήδικο. Υπάρχουν και τα τρία.
ΔιαγραφήΤα JPS 100s κυκλοφορουν με τιμη πιθανον νεα στα 3.30,το κλασσικο μαυρο και το gold ελαφρυτερο σε λευκοχρυσο πακετο.Αξιζουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήJOHN PLAYER SPECIAL 100s (10-0,9). Τα καπνίζω αυτό το διάστημα. Είναι αρκετά αρωματικά virginia, από τα κλασικά εγγλέζικα θα έλεγα. Γευστικότατα και δεν ενοχλούν στο λαιμό. Θα τα έβαζα - σήμερα - γευστικά, δίπλα στα "ROTHMANS INTERNATIONAL" & "DUNHIL INTERNATIONAL"(αν κι αυτά δεν είναι 100ς). Τα κρατάμε - κατά τη γνώμη μου - ως καλά, μέχρι να κλείσει ο κύκλος των 100ς. Η τιμή τους : 3,50 ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναστάση, ανέβασα τις δύο τελευταίες κριτικές σου και παρατηρώ ότι είτε εσύ έχεις κάνει ένα λάθος στην αρίθμηση είτε εγώ σού έφαγα μια κριτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις ανεβασει δυο φορες τη κριτικη για τα JPS,και δεν εχεις ανεβασει για Winston και West απο τα σχολια
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΈχει μπει 2 φορές το JPS... Υπάρχει κι αυτό : 5)DUNHILL FINE CUT(μαύρο / 10 - 0,9). Κανονικά είναι ανάμεσα σε King Size και 100ς(με πάχος μεταξύ κανονικού τσιγάρου και slim), αλλά, στα καπνοπωλεία, το έχουν στην κατηγορία των 100ς. Κάπου ανάμεσα είναι κι η γεύση του, όχι ουδέτερη, αλλά όχι κι ενδιαφέρουσα(κι ας γράφει ότι περιέχει μείγμα Virginia & oriental καπνών. Είναι "λίγο" για ένα σήμα σαν το "DUNHILL". Αν λάβουμε, επίσης, υπόψη ότι καίγεται γρήγορα κι ότι η τιμή του είναι(Δεκέμβριος 2015) 4,30 ευρώ, το προτείνω μόνο ως δοκιμή και συλλογή του πακέτου. Τελικά "DUNHILL"(στις μέρες μας) = "DUNHILL INTERNATIONAL"!
ΔιαγραφήΟπότε, αφαιρώντας το διπλό JPS και βάζοντας το DUNHILL FINE CUT, είναι συνολικά 6 κριτικές. Βάλε και τις κριτικές για Winston και West του φίλου.
ΔιαγραφήΘαρρώ πως πρέπει να 'μαστε εντάξει τώρα. Πρόσθεσα και άλλη μια «κριτική» που είχε ξεχαστεί στα σχόλια, για το Κάμελ 100'ς.
ΔιαγραφήΘα ηταν ενδιαφερον να γραψει καποιος για τα κατοσταρια GR που κυκλοφορησαν προσφατα(οχι πολυ,κανα χρονο θα εχουν)και για το Prince κατοσταρι ξερει καποιος αν υπαρχει ακομα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά το john player special 100's εγινε 3,30 ευρώ το μαυρο και το λευκό Τα αγόρασα σήμερα 19 φεβ.2016
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά το john player special 100's εγινε 3,30 ευρώ το μαυρο και το λευκό Τα αγόρασα σήμερα 19 φεβ.2016
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηρα GR κατοστάρι κόκκινο,τιμή 3.40. Λοιπόν δεν είναι κακό, τουλάχιοστον σε σχέση με τα ξένα τηε ίδια τιμής(Στυβενσον,Γουινστον κ.λ.π.) και για κάποιο λόγο δεν είναι αεράς, έχει αρκετά γεμάτη γεύση για κατοστάρι. Το πακέτο δεν μου άρεσε σαν σχέδιο. ΟΚ 7,5 στα 10
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα καινουρια Philip Moris 100s υπαρχει καποια αποψη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ευχάριστη έκπληξη το 100's John Player Special το μαύρο. Πολύ καλό τσιγάρο τόσο σε γεύση όσο και σε άρωμα. Και με τιμή 3.30 ευρώ (το 100άρι!) τι άλλο να ζητήσει κανείς σ'αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε. Δοκιμάστε και δε θα χάσετε μάγκες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπον θα συμφωνησω απολυτα με τον @Vasilis Bolvas. Εδω και εναμιση περιπου χρονο ή καπου τοσο τεσπα, αναγκαστηκα να σταματησω το Marlboro Lights 100s για λογους οικονομικους και λογω αλλοιωσης της γευσης του. Αποφασισα να πεσω στα 3.50 ευρω προυπολογισμος ημερας για τσιαγαρα. Δοκιμασα τα παντα σε αυτη τη τιμη και κατεληξα στο Καρελια μπλε 100s. Εως οτου διαβασα αυτην την αναρτηση του αγαπητου blogger Πεπε και αγορασα το JPS Gold, το μονο που ως τωρα δεν ειχα καπνισει στα 100ς και 3,50 ευρω. Ειναι το ανωτερο απ' ολα κατα τη προσωπικη μου αποψη. Οσο για τη τιμη, ναι, 3,30, (γλυτωσα και 20λεπτο) και θεωρω μια εξυπνη κινηση της εν λογω εταιρειας τωρα που θα ανεβουν οι τιμες ολων των ειδων καπνου και τσιγαρου, οτι η κινηση ΜΑΤ στη μειωση τιμης και ισως και αυξησης θα κρατησει το τσιγαρο και την εταιρεια στα πρωτα επιπεδα των αντιστοιχων 100ς σε σχεση τιμης κι αποδοσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ 1. Πεπε κανεις εξαιρετικη δουλεια.
υγ. 2. Ευχαριστω και ολους τους χρηστες σχολιαστες καπνιστες γιατι με την εμπειρια τους μαζι με τον Πεπε με βοηθησαν να κανω την ερευνα μου και να καταληξω σε ενα ειδος οπως ειναι το τσιγαρο που οπως και να το κανουμε ειναι η μονη πιστή μας συντροφια και παρεα. Και ισως για καποιους φιλους(ανεργους) η μοναδικη στους χαλεπους καιρους που ζουμε. Να στε καλα ολοι.
Δημήτρη, σ' ευχαριστώ πολύ. Αλλά πρέπει να είμαστε δίκαιοι: Αυτή την ανάρτηση δεν την έκανα εγώ. Απλώς την επιμελήθηκα και την ανέβασα από τον λογαριασμό μου ως διαχειριστής. Όλα τα κείμενα που περιλαμβάνει προέρχονται από σχόλια αναγνωστών.
ΔιαγραφήΌσο για την γενικότερα εξαιρετική δουλειά του μπλογκ, την έχει κάνει κυρίως ο Πέτρος, αυτός που το έστησε και το έγραφε τα πρώτα 6 χρόνια (και οι αναγνώστες-σχολιαστές βέβαια). Εγώ μπήκα τώρα τελευταία και έχω κάνει καμιά δεκαριά αναρτήσεις όλες κι όλες.
Το κακο απο τοτε που δυστυχως σταματησε ο Πετρος ειναι πως εχουν ληψει οι εμπεριστατωμενες κριτικες και οι πειραματισμοι που εκανε, κυριως με σηματα του εξωτερικου.Χωρις κακη προθεση θελω να πω πως εσεις που διαχειριζεστε το blog τελευταια δεν εχετε μεγαλη διαθεση για δοκιμες και φυσικα αυτο δεν ειναι κακο απλως δεν υπαρχει κινητικοτητα οπως παλια πιθανον να μην εχουμε μεγαλη διαθεση κι εμεις οι αναγνωστες οπως στις αρχες της δημιουργειας αυτου του ιστοτοπου.Δυστυχως δε βλεπω μελλον στην Ελλαδα η ποιοτητα εχει πεσει πολυ και κανενα νεο καλο ομως τσιγαρο δεν βγαινει ουτε μας ερχετε και καποιο απο τα ηδη καλα υπαρχοντα της Ευρωπης προσωπικα πλεον χαιρομαι μονο οταν μου φερνουν τσιγαρα απο την Αμερικη και ως πακετολατρης και φυσικα ως καπνιστης!Καλη συνεχεια ευχομαι σε ολους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω παντως απο την Ελληνικη αγορα ξεχωριζω τεσσερα σηματα Excellence,Senator,Davidoff gold και Kent κανενα αλλο τσιγαρο δεν μου αρεσει
ΔιαγραφήΔεν χρειαζεται να ανεβαζετε μονο καινουρια σηματα.Μπορειτε να ανεβαζετε και τα ηδη υπαρχοντα που δεν εχουν αναρτηθει!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη συγκεκριμένη ανάρτηση (που διαρκώς εμπλουτιζεται με την ενσωμάτωση, στο κυρίως κείμενο του ποστ, των σχολίων των αναγνωστών) αυτό γίνεται. Στο υπόλοιπο μπλογκ, θεωρητικά επίσης το ίδιο γίνεται, απλώς εγώ τουλάχιστον δεν έτυχε να δοκιμάσω κανένα παλιό σήμα που να μην έχει ήδη παρουσιαστεί!
ΔιαγραφήCooper κατοσταρι:ενα σήμα το οποίο δεν ήξερα ότι υπάρχει καν( το βρήκα τυχαία στην Θεσσαλονίκη).Εμφανισιακά είναι ίδιο με το κλασσικό Cooper με ελαφρώς μακρύτερο φίλτρο.Κλασσικο Αmerican blend μέτριας ποιότητας το οποίο όμως είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και απολαύστικο.Δεν γνωρίζω αν κυκλοφορεί και σε light εκδοχή. Τιμή:3,50€,αναλογίες 10 0,8 10
ΑπάντησηΔιαγραφήπλεον τι υπaρχει κaι σε τι τιμες ξερω
ΑπάντησηΔιαγραφήmalboro 100 4.2
wiston 4