Είμαι πολύ χαρούμενος και αισιόδοξος από τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών στην αγορά του στριφτού. Ό,τι καινούργιο έχει βγει, εγχώριο (GR, Wolfway) ή εισαγόμενο (Pueblo), ανεβάζει τον μέσο όρο, επιπλέον δε παρατηρώ και μια στροφή προς τον ανατολίτικο καπνό που αρκετοί την είχαμε ευχηθεί.
Ο νέος καπνός του Καρέλια, Oriental Mist (=ανατολίτικη ομίχλη), είναι αποτέλεσμα μίας καλά κρυμμένης συνταγής χαρμανιού, φτιαγμένης με
oriental και άλλα εξαιρετικής ποιότητας καπνά, χωρίς πρόσθετα αρώματα,
τα οποία επαναφέρουν στη μνήμη μας γεύσεις που όλοι νοσταλγούμε (κατευθείαν από την ιστοσελίδα της εταιρείας).
Η διατύπωση είναι πολύ τίμια και δεν πρέπει να μας παραπλανήσει, γιατί δεν το επιδιώκει:
α) Δεν είναι χαρμάνι από ανατολίτικα, αλλά από ανατολίτικα και άλλα.
β) Δεν είναι χωρίς πρόσθετα, αλλά χωρίς πρόσθετα αρώματα.
Η εμφάνιση του καπνού θυμίζει τα άλλα χαρμάνια του Καρέλια: ψιλοκομμένος (οι καπνοί Καρέλια έχουν ένα χαρακτηριστικό δικό τους κόψιμο), με μπόλικη υγρασία. Καθόλου σκουπίδια, λίγα κοτσανάκια -που φαίνεται ότι στα ανατολίτικα καπνά πρέπει να υπάρχουν- ψιλοκομμένα κι αυτά. Άρωμα καθαρού σκέτου καπνού.
Ο καπνός είναι αρκετά ελαφρύς. Η γεύση και το άρωμα που κυριαρχεί δεν είναι τόσο των ανατολίτικων καπνών όσο του εξαιρετικά πετυχημένου, κατά τη γνώμη μου, συνδυασμού των ανατολίτικων με τα «άλλα». Τα «άλλα» υποθέτω ότι θα είναι Βιρτζίνια, αφού η εταιρεία τα αγαπάει πολύ, αλλά το χαρμάνι είναι τόσο ισορροπημένο ώστε δεν «ακούγονται» τα συστατικά του ένα-ένα αλλά μόνο το σύνολο. Ήπια, πλούσια, κρεμώδης γεύση, ελαφρά πικάντικη, άρωμα ευγενικό και λεπταίσθητο, πάρα πολύ χαρακτηριστικό.
Υπάρχει κάπου κρυμμένη μια οξύτητα που δε μ' άρεσε - θυμίζει άγουρα καπνά. Πιθανόν να ήταν κάτι συμπτωματικό του συγκεκριμένου πακέτου. Δεν ανατρέπει τη συνολική γευστική εικόνα, απλώς χαλάει την τελειότητα. Υποθέτω ότι θα στρώσει στην πορεία. Αν εξαιρέσουμε αυτή τη λεπτομέρεια, θεωρώ ότι ο καπνός, πέρα από τα καλής ποιότητας καπνά, είναι και αριστοτεχνικά χαρμανιασμένος.
Η συσκευασία, μαζί με τον τίτλο και διάφορα σλόγκαν γραμμένα στο πακέτο, προβάλλει την ιδέα της νοσταλγίας, της παλιάς και αγαπημένης αλλά κάπως ονειρώδους ανάμνησης, και της Ανατολής. Η ζωγραφιά της κοπέλας που καπνίζει θυμίζει την αισθητική πολύ παλιών πακέτων όπως λ.χ. το Ego. Τώρα, το γιατί έβαλαν μια κοπέλα δεν το ξέρω, πάντως σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα ότι ο καπνός δεν είναι κατάλληλος για άντρες.
Θα ήθελα να σχολιάσω ότι η απουσία οποιασδήποτε λέξης γραμμένης στα ελληνικά, σ' ένα προϊόν ελληνικής εταιρείας για την ελληνική αγορά και μάλιστα με εξόχως ελληνικά χαρακτηριστικά, είναι τουλάχιστον κακόγουστη.
Το δοκίμασα με πολύ λεπτά χαρτάκια Rizla Micron και ο συνδυασμός ήταν πολύ κακός, μάλλον λόγω της ψηλής υγρασίας. Με μεσαία Rizla γαλάζια (αυτά που καταργήθηκαν αλλά βρίσκονται ακόμη στα περίπτερα) ταιριάζει πολύ καλύτερα. Ίσως μ' ένα καλό χοντρό χαρτάκι ο καπνός να αναδεικνύεται ακόμη περισσότερο. Για φίλτρα δε θα σχολιάσω γιατί δεν πολυκαταλαβαίνω τις διαφορές.
4,50 ευρώ / 20γρ (=2,25 ευρώ/10 γρ).
Νομίζω αυτό το Blog διαμόρφωσε την αγορα καπνού τα τελευταία χρόνια,όσο τίποτα αλλο,Excellence,Senator,Pueblo στην Ελλαδα,καπνοι Wolfway,Assos,GR κ.λ.π.,μαλλον δεν θα υπήρχαν αν δεν ήταν αυτος ο ιστιοτοπος που αν ξαναγραφει η ιστορια του Ελληνικου Τσιγαρου,σιγουρα θα καταλάβει αρκετες σελιδες ..Ο καπνος Oriental Mist είναι αυτο που ζητούσαμε,ανατολικά καπνά,χωρις τα αρώματα που ψεκαζαν με το κιλο στους ολντχολμπορνοειδης καπνους.Τον βρήκα επικό.Όχι δεν μοιαζει με τα φθηνα ανατολικα τσιγαρα με Τσεπμελια απο το Αγρινιο και τα Σερρες,αλλά είναι ανάλογο των παλιών Κιρετσιλερ,Σαντε και Ελλας Σπέσιαλ,ενω μοιαζει παρα πολύ και με το παλιο Καμελ,απλά είναι πιο light. O καλύτερος καπνος της αγορας,για εμενα.Περιμένουμε να δούμε και το έτοιμο τσιγάρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανόν να έχεις δίκιο για το μπλογκ Βασίλη.
ΔιαγραφήΠάντως πρέπει να διορθώσω κάτι που έγραψα χτες: ο Αντρέας Καρέλιας ΔΕΝ είχε γράψει εδώ ότι έχουν στα υπόψιν στριφτό με ανατολίτικα: ξαναβρήκα τις παλιές συζητήσεις κι είδα ότι αυτό ήταν δική μου λάθος ανάμνηση. Μπορεί βέβαια να το είχαν στα υπόψιν, απλώς δεν είναι ακριβές ότι το έγραψε κιόλας.
Οπότε μάλλον βλέπω μια απάντηση στην ανατολίτικη πρόκληση της Wolfway, και δεν έχουμε παρά να περιμένουμε κι άλλες πιθανές εξελίξεις: το ίδιο και σε τσιγάρο; κάποιον καλό καπνό ή έτοιμο τσιγάρο με ανατολίτικα από τη ΣΕΚΑΠ; από τον Παπαστράτο; Πάντως γενικά έχει αρχίσει να ανεβαίνει ο πήχυς. Τουλάχιστον στο στριφτό. Για το έτοιμο δεν τα παρακολουθώ τόσο στενά τα πράγματα αλλά νομίζω ότι κυρίως η κατηγορία υπερπολυτελείας είναι που έχει ανέβει πολύ, όχι τόσο η πιάτσα των καθημερινών τσιγάρων.
Τα τσεμπέλια νομίζω ότι έχουν απαγορευτεί.
Να πω και γω δυο λογια. Καταρχάς δεν έχει καμια σχέση με τους υπολοιπους καπνούς του Καρελία. Δεν έχει καθόλου τεχνητά αρώματα, παρα μονο τα φυσικά ανατολίτικα. Ο βαθμός υγρασίας είναι υψηλός και περιεχει μερικά κοτσανακια. Θα συμφωνησω με τον προηγούμενο φιλο οτι θυμίζει πολύ το παλιό καμελακι, αλλά σε πιο λάιτ εκδοση. Είναι τρομερός καπνός, πραγματικα ανατολιτικος (άριστα παντρεμένος με Βιρτζίνια) και τον κατατασσω μαζί με τον pueblo στους δυο καλύτερους καπνούς της ελληνικής αγοράς, η ο οποία τους τελευταίους μηνες έχει αναπτυχθει εντυπωσιακά στον τομέα των καπνών στριφτου. Το μονο που λείπει είναι ο NAS (δεν έχω δοκιμάσει τον manitu). Τέλος να πω, πως είναι χαρακτηριστικο των ανατολίτικων καπνών, να καταλαβαίνεις το βαρος τους όχι όταν ρουφάς, αλλα όταν φυσας τον καπνό και ιδιαίτερα απο τη μύτη. Εκεί καταλαβαίνεις την πικάντικη και αρωματική του γεύση.
ΑπάντησηΔιαγραφή"...είναι χαρακτηριστικο των ανατολίτικων καπνών, να καταλαβαίνεις το βαρος τους όχι όταν ρουφάς, αλλα όταν φυσας τον καπνό και ιδιαίτερα απο τη μύτη"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς φίλε! Συμφωνώ
Όσο για τον Καρέλια, δεν έχει αναφέρει τίποτα για ανατολικά καπνά. Στα σχόλια περί αναβίωσης του παλιού Καμελ απαντούσε μάλλον αόριστα προφανώς διότι δεν είχε (τότε) στα άμεσα πλάνα του το λανσάρισμα νέου σήματος στα έτοιμα.
Για τα στριφτά όμως είχε δείξει ενδιαφέρον και πως να μην το κάνει άλλωστε μιας που η συγκεκριμένη αγορά έχει μεγαλώσει πολύ τελευταία.
Προσωπικά, επειδή δεν τα πάω πολύ καλά με τα στριφτά, ελπίζω να βάλει στα πλάνα του (αν δεν το έχει ήδη κάνει) την δημιουργία παρόμοιου σήματος στα έτοιμα. Δεν είναι εύκολο, η αγορά του έτοιμου τσιγάρου είναι πιο δύσκολη και η προώθηση νέου σήματος κοστοβόρα.
Όσο για τον κάπνο, δεν τον δοκίμασα αλλά σχεδιαστικά τουλάχιστον φυσάει.
Άντε να δούμε
Τα στριφτα δεν μου πολυαρεσουν αλλα για λογους περιεργειας αφου εμαθα απο δω οτι βγηκε νεος καπνος του Καρελια,τον πηρα πρωι πρωι.Σιγουρα ειναι καλος,διαφορετικος απ τον κλασσικο με το βιρτζινια χαρμανι αλλα μια ψιλη στα πισω πισω τον θυμιζει ισως να ειναι ιδια τα βιρτζινια που χρησιμοποιουνται,το ανατολικο αρωμα διακρινεται,το βαρος του ειναι ιδανικο για εμενα και η συσκευασια ομορφη.Τον καπνισα με πρασινα ριζλα και χοντρο φιλτρο της ιδιας εταιρειας αυτα που ειναι χυμα στο κουτι.Δεν μπορω να κρινω αντικειμενικα γιατι στα στριφτα δεν το χω παντως μου αρεσε αρκετα.Ευχομαι να βγει κατι αναλογο και σε ετοιμο τσιγαρο απο τον Καρελια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα, ευχαριστω πολυ για τις πολύτιμες πληροφορίες που μας δίνετε εδω, και εύχομαι καλή συνέχεια και καλή δυναμη στη " σκαντζα ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχαια είδα σήμερα τον νέο καπνό του Καρελια σε περιπτερο. Τον πήρα με την μια. Συσκευασια άριστα. Ο καπνος μου αρεσε πολυ. Καπνιζω κάπου 30 χρονια, και πιστευω πως ο συγκεκριμενος καπνος πράγματι έχει κατι από τις παλιες καλες εποχες. Θα συνεχισω μ αυτον. Υγρασια σουπερ, ψιλοκομμένος, κοτσανια δε βρηκα, καθολου. Μ αρεσει το βάρος του, καψιμο στο λαιμο κανενα, και το σπουδαιοτερο, βγαζει καπνο μπολικο. Σε αντιθεση απ τους αλλους 2 του Καρελια. Μπραβο, μαγκας ο χαρμανατζης. Ο καπνος θα πουλησει σα ζεστο ψωμι. Μου αρεσε πολυ. Και στην τελικη... ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ!!
Το παλιό Κάμελ του Καρέλια βλέπω ότι έχει λάβει διαστάσεις θρύλου. Δεν έχω προσωπική εμπειρία: εκείνα τα χρόνια όλο και είχα καπνίσει κανένα Κάμελ στην τράκα, αλλά δεν το έχω συγκρατήσει (δε με πολυενδιέφερε κιόλας τότε). Αλλά, όσο κι αν είχε καλά και χαρακτηριστικά ανατολίτικα μέσα, ήταν αμερικάνικο χαρμάνι: η ομοιότητα μ' ένα κατά βάσιν ανατολίτικο χαρμάνι όπως ετούτο εδώ θα πρέπει να είχε κάποιο όριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω ότι αυτός και ο Πουέμπλο (για μένα ο γαλάζιος) είναι οι κορυφαίοι της πιάτσας αυτή τη στιγμή, θα πρόσθετα όμως και μερικούς καπνούς από τη σειρά της Wolfway (για μένα, κατεξοχήν τον ομώνυμο Wolfway). Με την επιφύλαξη ότι δεν έχω γυρίσει όλη την πιάτσα - ένα πλήθος καπνούς της τελευταίας πενταετίας περίπου από μάρκες τσιγάρων, Κάμελ, Μάλμπορο, Λάκι Στράικ, Λ&Μ κλπ. δεν τους έχω δοκιμάσει (ούτε και με πολυενδιαφέρει). Πάντως από τις ιστορικές μάρκες στριφτού, Ντραμ, Ολντ Χόλμπορν, Γκ. Βιρτζίνια, Κούπερ, Κρέιβεν, Βαν Νέλλε κλπ., καθώς και από τις σχετικά πρόσφατες ελληνικές κυκλοφορίες, Άσσο, Ολντ Τάουν, Τζι Αρ και τα άλλα δύο του Καρέλια, κανένα δε στέκει στο ίδιο επίπεδο με αυτά τα τοπ-3.
Φοβερό ότι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί βγήκε μες στους τελευταίους μήνες πάντως.
Αυτό τον καιρό έχω για μόνιμο τον Πουέμπλο, και κρατάω στο σπίτι κι ένα Wolfway για μερικά τσιγάρα την ημέρα. Πήρα κι ένα Καρέλια χτες και τον καπνίζω παράλληλα, αλλά τρεις μάρκες ταυτόχρονα δεν τις παλεύω, αποσυντονίζομαι. Όταν τελειώσω και τον Καρέλια και τον ανοιγμένο Πουέμπλο, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά μήπως τελικά στραφώ στον Καρέλια για μόνιμο. Στα υπέρ του Καρέλια είναι ότι είναι ανατολίτικος, που είναι το αγαπημένο μου, ότι είναι ελληνικός, κι ότι είναι λίγο φτηνότερος. Στα υπέρ του Πουέμπλο ότι είναι απόλυτα καθαρός (χωρίς καθόλου πρόσθετα, όχι απλώς χωρίς αρωματικά), και ότι για Βιρτζίνια, που κατ' αρχήν δεν είναι η φάση μου, έχει τρομερά πετυχημένη γεύση.
Πάντως, σ' όλο το τοπ-3 τα προτερήματα είναι πολύ έντονα, αλλά κανένας δεν είναι εντελώς απαλλαγμένος κι από κάποια μικροελαττώματα.
Η σύγκριση με το Κάμελ του Καρέλια δεν είναι τόσο άτυχη όπως όντως μπορεί να φαίνεται. Το τσιγάρο εκείνο αν και αμερικαν μπλεντ είχε πολύ έντονο άρωμα και μεγάλο ποσοστό ανατολικών καπνών. Προφανώς βέβαια εκείνη την εποχή κυκλοφορούσαν πολλά ανατολικά τσιγάρα όπως ίσως και άλλα εξίσου αξιόλογα αμερικαν μπλεντ τα οποία δυστυχώς δεν δοκίμασα. Το ζήτημα είναι πως μετά από πολλά χρόνια αυστηρής προσκόλλησης σε βιρτζίνια με εξαίρεση την άσπρη κασετίνα, ο Καρέλιας κάνει στροφή σε παραδοσιακά χαρμάνια, γεγονός που δημιουργεί προσδοκίες για νέες κυκλοφορίες. Τελοσπάντων, θα δείξει, μπορεί ο καπνός να μην πάει καλά και η εταιρία να παραμερίσει τις όποιες σκέψεις είχε για νέα χαρμάνια
ΔιαγραφήΠολύ καλό χαρμάνι και καθόλου κοτσάνια. Η καλύτερη επιλογή των τελευταίων ετών. Κάπνιζα GOLDEN VIRGINIA και το άλλαξα με τη μια. Φοβερη συσκευασία, απίστευτο καλό παλιό άρωμα.
ΔιαγραφήΚαι πάνω απο ολα ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Παιδιά, τα χαρτάκια Καρέλια, ενώ είχαν καταργηθεί, τα βλέπω και στης εταιρείας την ιστοσελίδα και σε κάποιες σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ξέρετε αν έχουν ξαναβγεί, τα είδε κανείς σε περίπτερο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν μακράν τα καλύτερα χοντρά χαρτάκια που έχω δοκιμάσει, και ιδανικά για τους δύο καπνούς Βιρτζίνια του Καρέλια. Σκέφτομαι ότι και για το Οριένταλ Μιστ θα πρέπει να είναι ό,τι πιο ταιριαστό.
Μιας και ο κυριος Καρελιας παρακολουθει και γραφει στο blog κατα καιρους θελω να ρωτησω αν προκειται να βγει ετοιμο τσιγαρο με παρομοιο χαρμανι και παρομοια αισθητικη στο πακετο θα ηταν πιστευω απαιχτος συνδυασμος.Θα εκτιμουσαμε πολυ μια απαντηση κυριε Καρελια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τα μισά του πακέτου έχω την αίσθηση ότι η υγρασία αυξήθηκε (παράλογο βέβαια, ίσως κάτι παίζει σε σχέση με το κόψιμο του καπνού). Τα τσιγάρα στο τελευταίο τρίτο δεν τραβάνε καλά. Τελικά το χοντρό χαρτάκι επιβάλλεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήπεπε γειά σου φίλε, έρχεται ενας φίλος απο Αίγυπτο, τι τσιγάρα να του πω νά φερη;; Δικίμασες μήπως τα Cleopatra;; μάλλον ανατολικα μου φαίνονται, Αίγυπτος καί βιρτζίνια δεν παει
ΔιαγραφήΕυχαριστω
Αλέξανδρος 1984
Ναι φιλε αυτα να του πεις να σου φερει ειναι φοβερα τσιγαρα,προσφατα ενας ηλικιωμενος Ελληνας που ζει μονιμα στο Καιρο μου εδωσε δυο πακετα Cleopatra κατοσταρι μακραν οτι πιο ανατολιζων εχω καπνισει νομιζω ειναι 100% ανατολικο χαρμανι
Διαγραφήσ'ευχαριστώ πολύ πεπε, εισ'ωραίος,
ΔιαγραφήΑλέξανδρος 1984
Δεν ήμουν εγώ Αλέξανδρε! Ευτυχώς που βρέθηκε άλλος να σου απαντήσει γιατί δεν έχω ιδέα από Αίγυπτο. Πάντως έχω διαβάσει (αρχικά εδώ, δες τα σχόλια, και αργότερα το γκούγκλαρα και ισχύει) ότι τα Κλεοπάτρα είναι μέσα στα δέκα πρώτα τσιγάρα σε πωλήσεις παγκοσμίως.
Διαγραφήxaaxxaax όπως και νάχει σας ευχαριστω και τους 2, θα το κοιτάξω εννοείται.
ΔιαγραφήΠαιδιά στην ιστοσελίδα του Καρελια,
ΑπάντησηΔιαγραφήγράφει και για τον άσπρο καπνό ότι δεν έχει
πρόσθετα αρώματα....ξέρει κανείς κάτι?
Μήπως άλλαξε το χαρμάνι
και έχει φυσικό άρωμα καπνου?
Λοιπόν, παίδες, έστειλα μειλ στον Καρέλια ρωτώντας αν υπάρχει περίπτωση να βγει κάτι παρόμοιο σε έτοιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυγενικότατοι, όπως πάντα, οι άνθρωποι της εταιρίας μου απάντησαν άμεσα
Ιδού..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όλοι εμείς στην Καπνοβιομηχανία Καρέλια, προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε στους καπνιστές, προϊόντα που τα χαρακτηρίζει η πρωτοπορία, η ποιότητα και η αισθητική αρτιότητα.
Στα πλαίσια αυτά κυκλοφορήσαμε μόλις πριν μία εβδομάδα το νέο μας προϊόν Oriental Mist , το οποίο και μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι σας άρεσε.
Όπως αντιλαμβάνεσθε , κάθε νέο προϊόν, πρέπει , αφού παρουσιασθεί στους καταναλωτές και αρχίσει να δείχνει τα πρώτα δείγματα γραφής του , στην συνέχεια περιμένουμε να καταξιωθεί , αποκτώντας υποστηρικτές και πιστούς καταναλωτές.
Είμαστε βέβαιοι ότι εφ όσον αυτό συμβεί και στην περίπτωση του Oriental Mist , κανείς δεν θα πρέπει να αποκλείσει την περίπτωση επέκτασης της μάρκας και σε άλλες προϊοντικές εκδοχές .
Σε αυτή την περίπτωση , η Εταιρεία ,αφού σταθμίσει τις παραμέτρους εκείνες που καθιστούν αναγκαία την κυκλοφορία ενός ακόμη νέου προϊόντος θα προχωρήσει σε ότι είναι αναγκαίο ,προκειμένου να ικανοποιήσει τον κάθε καταναλωτή που εμπιστεύεται την Εταιρεία και τα προϊόντα της.
Είμαστε στην διάθεσή σας για κάθε πιθανό ερώτημα που τυχόν έχετε.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όπως καταλαβαίνετε, δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο στα άμεσα σχέδια της εταιρίας, δυστυχώς. Θα δουν πως θα πάει το νέο προϊόν και αναλόγως θα πράξουν. Λογικό.
Απ' ότι κατάλαβα εγώ από την απάντηση που σου δώσαν είναι ότι μπορεί να το βγάλουν και σ'έτοιμο αλλά μπορεί και όχι, ανάλογα με τις συνθήκες πάλι ίσως να το δούν και μάλλον ναι αν το προτιμήσουν οι καταναλωτές αλλά πιθανότατα όχι επειδή δεν είναι στο πρόγραμμα οπότε μπορεί στο μέλλον να το σκεφτούν σοβαρά αν υπάρξουν οι προϋποθέσεις, πράγμα απίθανο λόγω κρίσης οπότε γιατί όχι?
ΔιαγραφήG.N.
Παιδια καντε και καμια κριτικη για τα john player αν θελετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε πεπε αν θελεις κανε και μια παρουσιαση για τα νεα Benson &Hedges black and silver slide
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι για τον νεο καπνο μαρλμπορο καθως και για τα τσιγαρα l&m.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά δεν ξέρω. Δεν υπόσχομαι τίποτε. Δεν το 'χω, στην καθημερινότητά μου, να δοκιμάζω κάθε είδος καπνοπροϊόντος, παρά μόνο ορισμένα που μου κινούν το ενδιαφέρον. Λυπάμαι, δεν είμαι ο νέος Πέτρος! Και είναι κρίμα, γιατί -όπως ξανάγραψα- ο Πέτρος μέσα στα πρώτα χρόνια (μέχρι 2012 ή 2013) είχε κάνει τόση δουλειά με τις δοκιμές και τις παρουσιάσεις ώστε είχε φέρει το μπλογκ σε σημείο να μπορεί πλέον να παρακολουθεί τις νέες κυκλοφορίες άμα τη εμφανίσει.
ΔιαγραφήΌμως υπάρχουν και οι άλλοι συνεργάτες, και φυσικά και ο κάθε αναγνώστης. Ο καθένας που θέλει να πει δυο κουβέντες για κάποιο καινούργιο τσιγάρο/καπνό που δοκίμασε είναι ευπρόσδεκτος. Προτιμώ να μη δημοσιεύσω μέιλ για να μας στείλετε, αλλά αν αναρτήσετε σχόλιο σε κάποια ανάρτηση, ακόμα και άσχετη, θα το αυτονομήσουμε σε ξεχωριστή ανάρτηση. (Τα σχόλια έχουν όριο λέξεων - ένα μακρύ κείμενο θα πρέπει να κοπεί σε 2 ή 3 σχόλια.)
Για τα benson έχει κάνει αφιέρωμα ο Πέτρος (όχι θα του ξέφευγε!!) οπότε - το τονίζω κρίνοντας ως απλός χρήστης και όχι ως συνεργάτης- δεν χρειάζεται να ξαναγίνει. Υπάρχει χώρος για να γραφτούν εκεί σχόλια.
ΔιαγραφήΤο ίδιο ισχύει για τον καπνό marlboro.
Ο Πετρος εχει κανει αφιερομα για το Μπενσον γκολντ και όχι για το νέο Μπενσον μπλακ σλαιντ.Ειναι δυο εντελως διαφορετικα τσιγαρα φιλε μου.Οποτε και θα επρεπε να γινει ξεχωριστο αφιερωμα
Διαγραφήεπισης και για τον καπνο μαρλμπορο
Διαγραφήεπισης ειναι αδιανοητο πως ακομα δεν εχει γινει αφιερομα για το l&m με τετοιες πωλησεις που εχει
Αν παρατηρήσεις προσεκτικά το μπλογκ, έχουν γίνει κάποιες αναρτήσεις συνήθως σημάτων όχι τόσο δημοφιλών, που αφορούν όχι μόνο ένα συγκεκριμένο τσιγάρο, αλλά όλη την σειρά του σήματος, δηλαδή full taste, light, ultra light, όλα μαζί σε μια παρουσίαση. Υπάρχουν βέβαια και τσιγάρα για τα οποία ο Πέτρος έκρινε πως έπρεπε να παρουσιαστούν δεύτερη φορά επειδή οι αλλαγές στο χαρμάνι ήταν μεγάλες, π.χ Stuyvesant. Υπάρχουν και άλλα, όπως το l&m που λες που δεν έγιναν ξεχωριστή παρουσίαση για διάφορους λόγους. Αλλά όλα αυτά είναι στην κρίση του διαχειριστή.
ΔιαγραφήΤέλος, από που προκύπτει αυτό το "πρέπει" στις παρουσιάσεις? Έκοβε μισθό ο Πέτρος ή μήπως παίρνει μεροκάματο ο Πέπε?
Ακριβως Ευθυμη ετσι ειναι αν κποιος φιλος ενδιαφερεται για ενα συγκεκριμενο σημα,μπορει να το δοκιμασει ο ιδιος και να γραψει τις εντυπωσεις του δηλαδη για να παρει καποιος ενα τσιγαρο πρεπει να δει παρουσιαση στο blog?Δεν καταλαβαινω το σκεπτικο ορισμενων.
ΔιαγραφήΓια όσους δεν έχουν παρακολουθήσει στενά όλη την κίνηση του μπλογκ, για νέους αναγνώστες και για κάθε άλλο ενδιαφερόμενο:
ΔιαγραφήΑυτό είναι το μπλογκ του Πέτρου του Μποέμ. Ξεκίνησε το 2009. Σταδιακά παρουσίασε σχεδόν ό,τι υπάρχει στην Ελλάδα από τσιγάρα και καπνούς (+πολλά εκτός ελληνικής αγοράς). Τον Απρίλη του 2015 ο Πέτρος ανακοίνωσε ότι δε θα συνεχίσει πια το μπλογκ. Αυτό κανονικά θα σήμαινε το τέλος των αναρτήσεων. Για να παραμείνει όμως το μπλογκ ζωντανό, ο Πέτρος εμπιστεύτηκε τη διαχείριση σε τρεις αναγνώστες, τον Ευθύμη, τον xritasos κι εμένα. Εγώ προσωπικά δεν καπνίζω LM, ούτε Μπένσον, κι έτσι δεν μπορώ να κάνω σχετικές παρουσιάσεις. Θα συνεχίσω με χαρά να κάνω παρουσιάσεις σε όσα προϊόντα έχω κάτι να πω, αλλά τα ενδιαφέροντά μου δεν ταυτίζονται πλήρως με του Πέτρου, επομένως δεν μπορώ να τον αντικαταστήσω σε όλα.
Το μπλογκ από παλιά φιλοξενούσε και κριτικές οποιουδήποτε αναγνώστη ήθελε να συμβάλει. Αυτό συνεχίζει και τώρα. Καλούμε όποιον δοκίμασε μια μάρκα που δεν έχει παρουσιαστεί, κι έχει όρεξη για γράψιμο, να μας την παρουσιάσει ο ίδιος.
Νομιζω οτι το black slide ειναι δυσφημιση για το ονομα κατω απο το οποιο κυκλοφορει
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εγω νομιζω ότι δεν ξερις τι σου γινεται
Διαγραφήδοκιμασα το black slide καλο τσιγαρακι για τα λεφτα του (3.50)
Διαγραφήθα μπορουσε να γινει αναρτηση.
Me poion kapno moiazei se geysi o neos karelias?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους κα σε όλες. Ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο θα μου φανεί βαρύς ο oriental mist. Καπνίζω τον καπνό Καρέλια τον άσπρο. Θα έχει μεγάλη διαφορά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο τον θυμάμαι τον άσπρο, όχι, δεν έχει σημαντική διαφορά. Ελαφρομεσαίος είναι. Χορταστικός όμως.
Διαγραφήτον δοκιμασα τον νεο καρελια...
Διαγραφήμετριες εντυπωσεις ,ελαφρυς με μια πολυ διακριτικη γευση,απο αρωμα δεν εντοπισα τιποτα το ανατολικο παιδια και απο γευση τιποτα το φοβερο.
θα μπορουσε να ειναι βαρυτερος και με πιο ανατολιζουσα γευση
προσωπικα γευστικα τον κιτρινο old holborn τον θεωρω καλυτερο.
τον αγορασα εχθες προσωπικα μου αρεσε με χαρτακι mascote το ασπρο απο αρωμα χαρμανιον πολυ ωραιο και οχι τεχνιτα προσθετα για αρωμα και γευση .... απο γευση πολυ καλο και δεν σου αφηνη εκινει την ...καταλαβατε στο στομα αν και εχει παραπανο υγρασια εμενα δεν με πηραξε οποτε ++++
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω πάρει 4-5 διαφορετικά χαρτάκια και δοκιμάζω ποιο ταιριάζει καλύτερα στον Οριένταλ, με αποτέλεσμα, φυσικά, να 'χω μπερδευτεί και να μη μου αρέσει κανένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συγκεντρώσω ό,τι πληροφορίες βρω στο ίντερνετ για να βρω την ακριβή αντιστοιχία μεταξύ τσιγαρόχαρτων από διάφορες μάρκες (το Ρίζλα τάδε = ίδιο πάχος με το Οσεμπέ δείνα). Αν βγάλω καμιά άκρη, θα τα αναρτήσω κι εδώ.
φιλε πεπε δοκιμασε το χαρτι drum παει σχεδον με ολους τους καπνους δεν σβηνει δεν αλλοιωνει καθολου την γευση.
ΔιαγραφήΘα παει συγγενικό μου πρόσωπο στη Δανία και Νορβηγία και θα ήθελα να μου πρότεινε τε κάτι απο εκεί... Επίσης ξέρετε εαν πωλούνται σε αυτές τις δυο χώρες οι καπνοί american spirit και manitou? Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο Νορβηγια South State και απο Δανια νομιζω πως τα γνησια δανεζικα Prince δεν θα σε χαλασουν μικρες βεβαια διαφορες εχουν με αυτα που κυκλοφορουν εδω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκιμασα τα Rex 23's ciel του Καρελια απλα γαματα αξιζουν!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως παιδιά, τα καρέλια αγρινίου ειναι για μένα το τοπ τσιγάρο, κάνω άλλα, δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις αλλά τόσο μεστό, γλυκόπιοτο, βαρύ και με άρωμα μιάς αλλής εποχής τσιγάρο δέν βρίσκω πουθενά, και μην φανταστεί κανείς ότι το σκίζω στα τσιγάρα, μέχρι 8, 9 το πολυ και είμαι απόλυτα καλυμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξανδρος, 1984
Αλέξανδρε, είχα ένα προβληματισμό τελευταία σχετικά με τα Καρέλια Αγρινίου και την ονομασία τους. Η πιο γνωστή (σ' εμένα τουλάχιστον) ποικιλία καπνού του Αγρινίου είναι τα τσεμπέλια. Άρα υποθέτω ότι το χαρμάνι των Καρέλια Αγρινίου, όπως και διάφορων άλλων παλιών τσιγάρων (που τα ξέρω μόνο από βιβλία και ρετρό διαφημίσεις) που ονομάζονταν «Τάδε Αγρινίου», θα στηριζόταν στα τσεμπέλια. Άκουσα όμως ότι τα τελευταία χρόνια η καλλιέργεια του τσεμπελιού και πολλών άλλων παραδοσιακών ποικιλιών έχει απαγορευτεί. Υπάρχουν βέβαια ακόμα, αλλά τα βάζουν μόνο στη ζούλα και τα πουλάνε μόνο ως λαθραίο χύμα καπνό, όχι σε εταιρείες. Αυτή την πληροφορία δεν την έχω διασταυρώσει.
ΔιαγραφήΆρα λοιπόν, τα Καρέλια Αγρινίου είναι όντως Αγρινίου, ή απλώς διατηρούν το όνομα για λόγους ιστορικούς;
Φυσικά, μπορεί πάντα να περιλαμβάνουν καπνά που καλλιεργούνται στο Αγρίνιο χωρίς να είναι παραδοσιακά αγρινιώτικες ποικιλίες, π.χ. νομίζω ότι υπάρχουν Βιρτζίνια Αγρινίου (τα Κ.Αγρ. έχουν και Βιρτζίνια μέσα). Πάντως θαρρώ ότι από ανατολικά τα μόνα που επιτρέπεται η καλλιέργειά τους είναι ο Μπασμάς και το Κατερίνης.
Τα τσεμπέλια πρέπει να τα χρησιμοποιούσε πολύ ο Κεράνης. Όταν τα πρωτοέμαθα, πριν 2-3 χρόνια ως χύμα καπνό, το άρωμά τους μου θύμισε πολύ διάφορες παλιές μάρκες του Κεράνη.
Το ρίχνω εδώ μήπως κανείς ξέρει με μεγαλύτερη ακρίβεια από μένα τι γίνεται.
Συμφωνώ πέπε, δέν ξέρω καί πολλά αν και έμενα πολλα χρόνια στό Αγρίνιο, αλλά ώς ντεμί ανατολικό είναι πολύ σούπερ τσιγάρο. Εσύ τί τσιγάρα φουμάρεις;;
ΔιαγραφήΑλέξανδρος, 1984
Ναι, εννοούσα μήπως τα ανατολίτικά του δεν είναι Αγρινίου αλλά κάτι βόρειο... Χωρίς να ξέρω κι εγώ.
ΔιαγραφήΔεν είμαι των τσιγάρων Αλέξανδρε. Εδώ και ούτε μια βδομάδα είμαι στο Οριένταλ Μιστ (δηλαδή από τότε που το πρωτόμαθα), προηγουμένως Πουέμπλο γαλάζιο, πάλι για λίγες εβδομάδες αφότου το έμαθα κι αυτό. Και την αλλαγή από Πουέμπλο σε Καρέλια δεν την έχω ακόμα θεωρήσει οριστική. Παράλληλα κάνω και 3-4 Wolfway κάθε μέρα.
Πριν τις νέες κυκλοφορίες κάπνιζα Κρέιβεν, που όμως είχε αρχίσει να μη με καλύπτει και του έκανα πολλές απιστίες προς διάφορους άλλους καπνούς.
Τυχαινει να μην ειμαι καπνιστης καπνου αλλα θελω να πω πως οι περισσοτεροι νεαροι στην ηλικια μου μεχρι 30 χρονων απ οτι βλεπω εξω αλλα και απο πολλους ανθρωπους που γνωριζω προσωπικα,ολοι καπνιζουν καπνο Καρελια τον λευκο η τον βαρυ και νομιζω οτι εκτος απο την πιοτητα του που πιστευω θα ειναι καλη για να τον καπνιζει τοσος κοσμος παιζει ρολο και η ελληνικοτητα του καπνου τουλαχιστον οσο αφορα τη μαρκα γιατι το χαρμανι βιρτζινια δεν κολλαει νομιζω ουτε με τον ελληνικο αερα ουτε με τις ελληνικες γευσεις,δεν νοειται χωρα με καπνα σαν τα Κατερινης και το Μπασμα να μην εχει ποικιλια ανατολικων τσιγαρων
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα! Είχα ρωτήσει προχθες για τον Oriental Mist. Βλεπε Ανώνυμος27 Μαΐου 2015 - 5:15 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα πήρα ένα σακουλάκι να δοκιμάσω. Είναι ελαφρύς χωρίς όμως να είναι αέρας(για μένα που κάπνιζα καρελια άσπρο ήταν μια χαρα), η γεύση του διακριτική και ευχάριστη. Μου έκανε εντύπωση ο πολύς καπνός που έμενε στο δωμάτιο. Όμορφο απαλό άρωμα. Σε γενικές γραμμές πολύ ωραίος καπνος. Τον δοκίμασα με χαρτακια ριζλα γαλαζια και φιλτρακια swan smooth(με ενεργό άνθρακα). Μου έβγαζε όμως μια χαρτίλα. Εκεί που πραγματικά ήταν απόλαυση ήταν με φιλτρακια swan smooth(με ενεργό άνθρακα) και χαρτακι του παππου τα καφε ()καφε λεπτο χαρτακι. Προσωπικά θα τον κρατησω για βασικό. Μια παρατήρηση, Θα μπορούσε να βγει και σε λιγότερα γραμμαρια για να ειναι πιο προσιτη η τιμή. Μια δοκιμή αξίζει σε αυτόν τον καπνό.
Πραγματι, ο νεος καπνος του Καρελια ειναι πολυ φινος! και με καλο ντουμανι...
ΑπάντησηΔιαγραφήαν και ειμαι καπνιστης ετοιμου τσιγαρου τον πηρα να τον δοκιμασω. Δεν μου αρεσε,νομιζω οτι ειναι αμερικαν μπλεντ και δεν εντοπισα τιποτε το ανατολικο στην γευση και το αρωμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει κάνει κανείς ρεξ κόκκινο;; τι λεει καλο ειναι ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλος του blog
Νομιζω πως απο ολη τη σειρα ρεξ 23 περισσοτερο πουλαει το σιελ που ειναι ουλτρα λαιτ αλλα εγω το θεωρω γενικα κακο τσιγαρο
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό μου΄πε κι ο περιπτεράς κι ετσι αποφασισα να δοκιμασω assos red το οποίον μου φάνηκε καλο τσιγαρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκιμασε αν θελεις και το μαλακο κοκκινο Στιβενσον
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ θα το κάνω ευχαριστω φιλος
ΔιαγραφήΚαι εγω το ciel το δοκιμασα και ειναι χαλια το ρεξ 23's το ciel το καλυτερο κατα την γνωμη μου ειναι το Senator.Επειδη θελω να αλλαξω μαρκα μπορει να μου προτεινει κανεις ενα καλο βαρυ τσιγαρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήγειά σου φίλε κάνε Καρέλια Αγρινίου, το καλύτερο βαρυ ελληνικό και ποιοτικό τσιγάρο.
ΔιαγραφήΑλέξανδρος, 1984
καμελ φιλτρο senator excellence
ΔιαγραφήΦιλε Πέπε δοκίμασε το εξης και πες μου τη γνώμη σου: Στριψε ενα τσιγάρο, το οποίο να είναι 2/3 oriental mist και 1/3 pueblo. Το δοκιμασία σήμερα και είναι τρομερός συνδυασμός κατ εμέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚίτρινο pueblo, όχι τον μπλε...
ΔιαγραφήΡε παιδια μια βοηθεια.θελω ενα χαρτακι να ΜΗ σβηνει, ουτε λεπτρο ουτε χοντρο να τιγκαρω πισσα.Μετριο..Ειμαι αναμεσα στο κοκκινο ριζλα και το drum.Τι προτεινετε??
ΑπάντησηΔιαγραφήντραμ
ΔιαγραφήΓια Οριένταλ ή γενικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Ντραμ ονομάζεται μεσαίο αλλά το βρίσκω χοντρό. Το Ρίζλα κόκκινο είναι πιο λεπτό και για το Οριένταλ με βόλεψε καλύτερα - μόνο που δεν είμαι σίγουρος αν δε σβήνει, δε μ' ενοχλεί κι έτσι δεν το 'χω παρατηρήσει. (Το Ντραμ σίγουρα δε σβήνει).
Προσωπικά θα ήθελα κάτι ακόμη πιο λεπτό, αλλά πιο χοντρό από το γαλάζιο. Ψάχνω αν υπάρχει ενδιάμεσο μεταξύ Ρ. γαλάζιου και κόκκινου.
Για τον Οριενταλ ναι.Τωρα τον καπνιζω με κοκκινο.Δε σβηνει βλεπω.Χαλαει ομως λιγακι τη γευση του νομιζω.Το ψαχνω.Νομιζω μου βγαζει μια καιλα στο λαιμο.Ενω με τον drum οχι.Παρατηρησα επισης πως με τον drum καιγεται πιο γρηγορα.Ειναι χοντροτερο το Drum τελικα ναι.Μαλλον εκει, στο κοκκινο θα μεινω......Αυτο θα ηθελα κι εγω οπως λες .Κατι πιο χοντρο απ το γαλαζιο.και λεπτοτερο απ το κοκκινο.Το γαλαζιο μου τη σπαει γιατι μαυριζει ολο το τσιγαρο απ εξω.Αισθητικα τα λεπτα χαρτια δεν μου αρεσουν.Περαν της γευσης βεβαια στο τι προσφερουν..Και μαυριζει και σβηνει.Με γαλαζιο που τον καπνισα παντως ο Οριενταλ δε λεει.Με τιποτε.Σε δοκιμες που εχω κανει εως τωρα με διαφορους καπνους, το κοκκινο ριζλα χαρτακι καθοτανε καλυτερα.Σ ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκιμασε το με χαρτακι ριζλα λευκο ή χαρτακια καρελια
ΔιαγραφήΤο ρίζλα άσπρο το βρήκα υπερβολικά χοντρό, με έντονη χαρτίλα.
ΔιαγραφήΤο χαρτάκι Καρέλια υποψιάζομαι ότι θα είναι το ιδανικό (άλλωστε ήταν σχεδιασμένο ειδικά για τους άλλους δύο καπνούς Καρέλια, με τους οποίους πράγματι ταίριαζε καλά, και μου είχε αρέσει και με όσους άλλους καπνούς ζητάγαν χοντρό χαρτάκι), αλλά δεν το έχω βρει πουθενά και θυμάμαι ότι παλιότερα είχαμε ακούσει ότι καταργήθηκε.
Δεν καταργηθηκε υπαρχει ακομα.
ΔιαγραφήΑρχικά θα σχολιάσω το πακέτο...απλά αριστούργημα...απλά ασύγκριτο με ότι κυκλοφορεί πια συμπεριλαμβανομένου του άφιλτρου camel που μέχρι τώρα θεωρούσα ότι καλύτερο σε πακέτο, το οποίο επίσης αφήνει πολύ πίσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο περιεχόμενο θα έλεγα αναμενόμενο...ο κλασσικός καπνός καρέλια με μια καλή δόση ανατολικών. Πολύ ουδέτερα, άγευστα βιρτζίνια, μια δόση μπέρλευ και καλά ανατολικά, που δίνουν αυτό το ήπιο χαρακτηριστικό άρωμα κατά το κάπνισμα (ασυνήθιστα για όποιον δεν τα γνωρίζει συνηθισμένα για τους λάτρεις του είδους), δένουν ωραία με τη σπιρτάδα των μπέρλευ...το αρνητικό είναι ότι δεν κατανέμονται ομοιόμορφα με αποτέλεσμα πολλές τζούρες να είναι άγευστες. Τα πρόσθετα υπάρχουν πάντως γενικά. Όντως ο καπνός ξινίζει αλλά αυτό θα εξαλειφθεί με το χρόνο πιθανόν. Μια θαρραλέα προσπάθεια αλλά ταυτόχρονα μαζεμένη...δεν δίνει αυτό ακριβώς που περιμέναμε κινείται και στους δύο καπνικούς χώρους...δεν αγγίζει πιστεύω τα προϊόντα της wolfway. Ακόμα και η σχεδίαση είναι δύο χώρων. Η κοπέλα κάπως αταίριαστη με το ανατολίτικο τοπίο από πίσω. Θα έλεγα 6.5/10 με 7 λόγω σχετικής πρωτοτυπίας.
Συμφωνώ σε αρκετά μεγάλο βαθμό με το σχόλιο. Επιτρέψτε μου κάποιες παρατηρήσεις.
Διαγραφήα) Άγευστα βιρτζίνια: Νομίζω ότι δεν είναι τόσο θέμα έλλειψης γεύσης (στα Βιρτζίνια ή στο σύνολο), όσο αλληλοεξισορρόπησης γεύσεων, που σχεδόν φτάνει στο σημείο της αλληλοεξουδετέρωσης.
β) Μπέρλεϊ: δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν υπάχουν - αφού το λες φίλε πάω πάσο. Το ίδιο και για τα πρόσθετα.
γ) Ανομοιογενές μίγμα: Δεν έτυχε να το παρατηρήσω.
δ) Ξινίλα: πρέπει να ήταν κάτι τυχαίο. Είμαι στο 4ο ή 5ο πακέτο, και έχω να τη νοιώσω από το πρώτο.
ε) Προσπάθεια θαρραλέα αλά και ταυτόχρονα μαζεμένη: Ναι ρε φίλε, τα είπες όλα!
στ) Δεν αγγίζει το επίπεδο των προϊόντων wolfway: συμφωνώ, χωρίς αυτό να σημαίνει σε καμία περίπτωση κακό επίπεδο.
συμφωνω 100% με τον φιλο ανωνυμο! απορω ενω υπαρχουν οι καπνοι της wolfway πως ακομα πουλανε οι αλλοι καπνοι-τσιγαρα.Η διαφορα ειναι χαοτικη.Ειναι σαν να συγκρινουμε ροκφορ με milner, και μοναστηριακη μπυρα με heineken .
Διαγραφήscorer
Θελω να μου προτεινεται ενα καλο αμερικαν μπλεντ τσιγαρο ενα βαρυ θελω
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτιβενσον κοκκινο μαλακο
Διαγραφήκαμελ σκληρο senator camel natural
ΔιαγραφήΤι τιμη εχει αυτος ο καπνος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει στην ανάρτηση
ΔιαγραφήΜπορω να ρωτησω το καμελ μπλε ειναι καλο σιγαρετο;Αυτον τον καπνο μπορω να τον βρω εδω στην Καλαματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον καπνό υποθέτω πως ναι. Έχει διανεμηθεί κανονικά. Στην Αθήνα τον βρίσκουμε παντού όπου υπάρχουν προϊόντα Καρέλια -δηλαδή παντού!-, πόσο μάλλον στην Καλαμάτα που είναι και η έδρα τους. Δεν είναι όπως με τα προϊόντα καινούργιων ή νεοεμφανιζόμενων εταιρειών (Γούφγουεϊ, Πουέμπλο) που ακόμα την παλεύουν με την αγορά.
ΔιαγραφήΕυχαριστω πολυ!!
ΔιαγραφήΑσχετα με τον καπνο ποια ειναι τα καλυτερα καμελ τσιγαρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήoλα τα καμελ ειναι καλα και ιδιαιτερα
ΔιαγραφήΕχω μια πληροφορια λεγεται οτι θα ερθουν στην Ελλαδα τα νεα τσιγαρα με ονομασια belga international
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σίγουρος; Δίχως να θέλω να σε προσβαλλω, μου ακούγεται κάπως κουλο, δεδομένου οτι το Belga δεν έχει φύγει ποτέ απο το Βέλγιο. Ας το χαρακτηρίσουμε ως τον Βελγικό Ασσο
ΔιαγραφήΕμενα μου το πε ενας φιλος που δουλευει εκει ειναι Ελληνας δουλευει στην συγκεκριμενη καπνοβιομηχανια.Οτι θα γινουν εξαγωγες και σε αλλες χωρες
ΔιαγραφήΤο παραδοσιακό βέλγικο Belga, που τελευταία το είχε η ΒΑΤ, καταργήθηκε πρόσφατα. Πριν καταργηθεί, δεν έχω υπόψη μου να είχε βγάλει σήμα Ιντερνάσιοναλ.
ΔιαγραφήΑν μετά την κατάργησή του γίνεται κάποιου είδους επανεκκίνηση, τότε πολύ πιθανόν να κάνουν και εξαγωγές. Οψόμεθα.
Για τα Belga βλ. εδώ, http://cigaretteloversreviews.blogspot.gr/2012/12/belga.html
Ναι θα βγουν για 1 μηνα σε συλλεκτικη εκδοση μπλε συσκευασιας το ιντερνασιοναλ ειναι το ονομα λογω εξαγωγης σε πολλες χωρες
ΔιαγραφήΆντε με το καλό! Περιμενουμε
ΔιαγραφήΜπαίνω μετά από καιρό στο μπλογκ να δω τι παίζει και πέφτει το μάτι μου στο oriental mist. Ομολογουμένως δεν περίμενα από την καρέλια νέο σήμα, σε αυτη τη χρονική περίοδο, μιας και η οικονομία βρίσκεται στα "υπόγεια". Τι να πω, μπράβο στην εταιρία. Τώρα μένει να το δοκιμάσουμε. Ερώτηση: κυκλοφορεί στα περίπτερα ευρέως ή είναι όπως το έξελενς όταν πρωτοβγήκε, που το έβρισκες σε επιλεγμένα σημεία πώλησης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βρίσκεις κυριολεκτικά παντού τουλάχιστον εγώ σε όποιο περίπτερο και να περάσω βλέπω και διαφημιστικό banner.
ΔιαγραφήΚώστας Μ.
Πεπε μπορεις να κανεις αφιερωμα στα καμελ μπλε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τι μας έκανε ο Πέτρος, που καλόμαθε την πελατεία!
ΔιαγραφήΦίλε, λυπάμαι αλλά όχι. Οπωσδήποτε με τιμά αυτή η εμπιστοσύνη που δείχνει όποιος ζητάει κάποια παρουσίαση, και σας ευχαριστώ, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να καλύψω παρά μόνο ένα μικρό μέρος του πεδίου που κάλυπτε ο Πέτρος.
Εδω ακομα δεν εχουν κανει παρουσιαση του αφιλτρου καμελ, θα κανουν του μπλε?
ΔιαγραφήΧωρις να ειμαι καποιος απο την ομαδα των συντακτων του blog,και χωρις παρεξηγηση νομιζω πως δεν ειναι υποχρεωμενα τα παιδια επειδη το λεω εγω η ο αλλος να παρουσιασουν ενα σημα αν θελουν το κανουν,Επισης φιλε εσυ που λες για τα Camel αν ψαξεις λιγο το blog θα βρεις αρκετες πληροφοριες και για το μπλε και για το αφιλτρο.
ΔιαγραφήΠρωτον δεν αναφερθηκα σε σενα και δευτερον μια ερωτηση εκανα δεν υποχρεωσα κανεναν
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Καπνίζω αρκετά χρόνια Old Holborn μπλε και μόλις δοκίμασα τον Oriental Mist. Δυστυχώς τον βρήκα πάρα πολύ ελαφρύ για τα γούστα μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα, γιατί θα ήθελα να αλλάξω σε κάποιον άλλον καπνό από εταιρεία ελληνικών συμφερόντων. Αν γνωρίζει κάποιος φίλος τέτοιον καπνό που να πλησιάζει τον μπλε Holborn και ιδίως την πυκνή αίσθηση που έχει στο κατέβασμα, ας κάνει ένα σχετικό σχόλιο. Ευχαριστώ!
Δοκιμασε τον craven καπνο και εγω μπλε holborn εκανα και πηγα στον craven μου αρεσε πολυ τωρα ειναι το γουστο του καθενος
ΔιαγραφήΓνώμη μου είναι να δοκιμάσεις τον Pueblo είναι βαρύς, αλλά σκέτο virginia. Ξερός πολύ για τα ελληνικά δεδομένα, υπάρχει και παρουσίαση πρόσφατη ρίξε μια ματιά. Ελληνικός καπνός τέτοιου τύπου δεν υπάρχει εξ' όσων γνωρίζω αν και είμαι του έτοιμου.
ΔιαγραφήΚώστας Μ.
Εχει δοκιμασει κανεις Καρελια σπεσιαλ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνωμη για το οφ τοπικ.αυτον τον marlboro additeve free τον δοκιμασατε? εκανα τρακα ενα χθες, μου αρεσε.ωραια γευση.καρελια δεν δοκιμασα.μολις πληρωθω σιγουρα θα παρω εναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέπε δώσε την ευκαρία σε ικανά άτομα που μπορούν να γράψουν, να σου στελνουν παρουσιάσεις τσιγάρων. Έτσι θα ανεβαίνουν πολλές παρουσιάσεις σε τακτή χρονική βάση. Απλά προσδιόρησε το ύφος και δομή που θα πρέπει να έχει καθε άρθρο. Είναι μία καλή ιδέα έτσι ωστε να καλυφθεί ενα μεγαλο μερος των προιόντων που κυκλοφορούν όπως ο νεος καπνός marlboro χωρις προσθετα και ο μπλε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το αστείο τρολάρισμα με τα νέα σήματα που πρέπει ντε και καλά να παρουσιαστούν πρέπει να σταματήσει. Είναι 2-3 άτομα που απ την στιμγή που σταμάτησε να γράφει ο Πέτρος δημιουργούν θέματα. Ο Πέπε λοιπόν γουστάρει τα στριφτά, έχει ήδη κάνει 2-3 αναρτήσεις για νέα σήματα. Ο ίδιος δήλωσε πως δεν του "πανε" τα έτοιμα. Στα έτοιμα τώρα, εγώ δεν πρόκειται να γράψω ποτέ για βιρτζίνια, διότι απλά δεν μου αρέσουν. Ο ίδιος ο Πέτρος άλλωστε είχε αφήσει κάποια (ελάχιστα) σήματα δίχως παρουσίαση, αφενός γιατί είναι φύση αδύνατον να τα παρουσιάσει όλα, π.χ τα slim ή τα περισσότερα lights, αφετέρου διότι προτίμησε να τα σχολιάσει σε συγγενές σήμα που έχει ήδη παρουσιαστεί, π.χ για το camel υπάρχουν ήδη 3 αναρτήσεις (κανονικό, natural, αμερικάνικο), είναι δύσκολο και μη πρακτικό να παρουσιαστούν όλα τα camel σε ξεχωριστές αναρτήσεις.
ΔιαγραφήΝα σημειωθεί πως ο Πέτρος παραμένει ο διαχειριστής του μπλογκ. Μαζί του και ο Πέπε. Εγώ, ο Xritasos και 1-2 ακόμα είμαστε απλά συνεργάτες. Αν κυκλοφορήσει κάποιο νέο σήμα που μας κινεί την περιέργεια, θα το παρουσιάσουμε. Όχι όμως με το στανιό. Όποιος λοιπόν νομίζει πως θέλει και μπορεί να παρουσιάσει κάποιο σήμα, να στείλει e-mail στο Πέπε ή στον Πέτρο και να γίνει συνεργάτης. Αυτό το πράγμα να γράφει ο καθένας (αυτοί οι 2-3 δηλαδή) το μακρύ του και το κοντό του είναι τουλάχιστον ενοχλητικό και πρέπει να σταματήσει.
Από πλευράς μου, πολύ ευχαρίστως να δημοσιεύσω συνεργασίες οποιουδήποτε αναγνώστη. Συνέβαινε και πιο πριν, επί Πέτρου. Ασφαλώς και θέλουμε να συνεχίσει και τώρα, πόσο μάλλον που μερικά σήματα δεν πρόκειται ποτέ να τα παρουσιάσουμε εμείς οι τρεις τωρινοί.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει ούτε όριο λέξεων ούτε οδηγίες σύνταξης. Ο καθένας γράφει με τον δικό του τρόπο.
Για τα τεχνικά της αποστολής: Όπως έχω ξαναγράψει, δε θα ήθελα να δημοσιεύσω το μέιλ μου. Όποιος θέλει, ας ποστάρει ένα σχόλιο σε οποιαδήποτε ανάρτηση, έστω και άσχετη, και θα το μεταφέρω σε ξεχωριστή καινούργια ανάρτηση. Ένα μακρύ κείμενο μπορεί να χρειαστεί 2 ή 3 σχόλια.
(Να πω πάντως ότι όλα αυτά τα ξανάγραψα δύο φορές, εδώ πιο πάνω καθώς και εδώ.)
Efthimi δεν ξυπνησες καλα σημερα μαλλον. ΠΡΟΤΕΙΝΑ στον Πεπε να δώσει την ευκαιρια σε αλλα ατομα να συμβαλουν στη σελιδα στελνοντας reviews. Δεν μπορω να καταλαβω εκει που αναφερεσε για το στανιο πως συμπερανες οτι προσπαθω να προωθήσω τα δικα μου. Δεν εδωσα ουτε συμβουλη ουτε αναγκασα εσενα να κανεις κατι. Εξηγησε μου τωρα γιατι τα εχεις μαζι μου και τι ειναι αυτο που σε πειραξε. Επαναλαμβάνω οτι αυτο που εκανα ήταν ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ στον διαχειριστή του site κατι.
ΔιαγραφήΤα πως ξύπνησα και πως κοιμήθηκα είναι δικιά μου δουλειά. Αυτό που έγραψα είναι σαφές. Η εμμονή σου για νέες παρουσιάσεις δεν είναι κατανοητή ενώ σου εξήγησα πως λειτουργούσε ο Πέτρος.
ΔιαγραφήΣτο δια ταύτα, συμφωνώ σε αυτό που λες. Δοκίμασε κάποιο σήμα απ αυτά που σου αρέσουν και νομίζεις πως αξίζει να παρουσιαστεί, και ο Πέπε ως διαχειριστής που πολλάκις έγραψε πως θέλει την συμμετοχή όλων, λογικά θα το δημοσιεύσει
Δεν νομιζω οτι προκειτε περι εμμονης και εγω (αλλος ανωνυμος) εχω προτινει να γινει παρουσιαση του l&m μονο και μονο για το ονομα και τις πωλησεις που εχει. Που ειναι το κακο??
ΔιαγραφήΜην το κάνουμε δύσκολο ρε παιδιά. Θεωρείς πως πρέπει να παρουσιαστεί το l&m? Κάντο λοιπόν ο ίδιος με τον τρόπο που σου είπε ο Πέπε! Το ότι έχει πωλήσεις πολλές, προσωπικά δεν μου λέει τίποτα. Ο κόσμος μάλλον το καπνίζει για άλλους λόγους, όχι για την ποιότητά του. Όσο για το όνομά του, ε δεν έχει και το brand name του Sobraine, μην τρελαθούμε κιόλας!
Διαγραφήκανεις λαθος Ευθημη το ligget & myers (l&m) ειναι ιστορικο αμερικανικο τσιγαρο με ονομα. Ψαξτο
ΔιαγραφήΩραία. Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω. Αναμένουμε λοιπόν την παρουσίασή σου
ΔιαγραφήΠοια εμμονή efthimi ? Έδωσα παραδειγμα 1-2 νέα προιοντα που κυκλοφορουν για να δώσω παράδειγμα γενικότερα σε όποιον θέλει να κάνει review. Προφανώς με μπερδευεις με καποιον αλλο ανωνυμο. Πρωτη φορα εγραψα εδώ δεν έχω ξαναγραψει οποτε λαθος απο μερος σου να μιλας με αυτο τον τροπο χωρις να εισαι σιγουρος αν ειμαι παλιος εδω. προφανως δεν σου αρεσουν οι προτασεις οποτε δεν θα ξαναπροτεινω κατι. Αν σου προτεινει καποιος για καφε θα νευριασεις και θα του αναφερεις αυτα περι εμμονών και με το στανιο ; τι σε πειραξε πια τοσο ?
ΔιαγραφήΦίλε σε παρακαλώ πολύ να σταματήσει εδώ αυτή η ιστορία. Είναι κουραστικό και για τους υπόλοιπους αναγνώστες. Όλοι θέλουμε να ενημερωνόμαστε για νέα σήματα που κυκλοφορούν στην αγορά. Για τα συγκεκριμένα που αναφέρεις έχω διατυπώσει την γνώμη μου. Απο κει πέρα το αν θα τα παρουσιάσει ο Πέτρος, ο Πέπε, εγώ ή ο Xritasos είναι θέμα του καθενός ξεχωριστά. Αυτό που είπε ο Πέπε και συμφωνώ απόλυτα, είναι όποιος θέλει να παρουσιάσει κάτι που δεν το κάνουμε εμείς, να το κάνει με τον τρόπο που είπαμε. Χαρά μας είναι. Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να το τελειώσουμε εδώ.
ΔιαγραφήΑπό πλευράς μου, θα ήθελα να διευκρινίσω το εξής:
ΔιαγραφήΑν ένα τσιγάρο πουλάει πολύ, είτε είναι καλό είτε όχι, είναι λογικό να θέλει κανείς να διαβάσει μια κριτική. Πράγματι, αν έβλεπα όλο τον κόσμο να καπνίζει ΛΜ θα είχα μια απορία, τι στο διάβολο είναι αυτό το ΛΜ; Πού θα το μάθω; Σ' ένα μπλογκ με τσιγαροκριτικές φυσικά.
Εκεί που σκαλώνει το πράγμα είναι ότι μπορεί αυτοί που γράφουν στο μπλογκ να μην καπνίζουν ΛΜ, και επομένως να μην μπορούν να κάνουν κριτική! Εγώ προσωπικά, μπορεί να μην είμαι πολύ σταθερός σε μία και μοναδική μάρκα, αλλά ούτε και το 'χω στην καθημερινότητά μου να δοκιμάζω πάρα πολλά τσιγάρα. Έχω ένα πεδίο δοκιμών που αρχίζει και τελειώνει σε κάποια περιορισμένα όρια. Μέσα σ' αυτά τα όρια, θα καταθέσω ό,τι έχω να πω. Από κει και πέρα, ο λόγος στους υπολοίπους.
Μα είναι απλή η απάντηση: είναι φθηνό και χορταστικό. Τίποτα παραπάνω. Τέλοσπάντων, τόσο που αναλύθηκε το θέμα, το καλύτερο θα ήταν να γινόταν μια παρουσίαση για να ξεμπερδεύαμε!
ΔιαγραφήΤο καρελια excellence τι τιμη εχει αν μπορει καποιος ας μου απαντησει
ΑπάντησηΔιαγραφή5.00 ΕΥΡΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας πολύ καλός καπνός, ανώτετος απο τους άλλους του Καρέλια. Ίσως σε λίγο καιρό να αντικαταστήσει τους άλλους 2. Προσωπικός συνδιασμός: Χαρτάκι ΡΙΖΛΑ μαύρο, φιλτράκι του παππού λεπτό 5,5mm. Τον βαθμολογώ με 9/10
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραιος καπνος εγω τον καπνιζω με ολντ χολμπορν φιλτρακι και καρελιας χαρτακια
ΑπάντησηΔιαγραφήη καρελια κινηθηκε νομικα εναντιον της wolfway
ΑπάντησηΔιαγραφήπηγη estrifto
http://www.estrifto.gr/blog/91376.KARELIA-VS-WOLFWAY-san-na-Leme-Goliath-enantion-Dayid.html
ΔιαγραφήΕδώ και το link σε αυτό που έγραψε ο φίλος από πάνω.
Κώστας Μ.
Γιατι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν προκύπτει το γιατί.
ΔιαγραφήΠροφανως για οικονομικους λογους
ΔιαγραφήΟ κωδικος Α Θ πανω στο πακετο τι σημαινει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληπέρα παιδιὰ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανεὶς ἀπὸ Τούρκικα Τσιγάρα;; Θὰ πάει ἓνας φίλος μου ἐκδρομή, τὶ νὰ τοῦ πῶ νὰ φέρη;;
Ἀλέξανδρος, 1984
Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα, Αλέξανδρε, αλλά δε θυμάμαι πού για να σε παραπέμψω (ούτε θυμάμαι τι προτάσεις υπήρχαν, αφού δεν ξέρω από τούρκικα τσιγάρα). Μιας και όλο και κάποιος θα βρεθεί να δώσει τα φώτα του, έχω να προτείνω το εξής: όταν με το καλό παραλάβεις ό,τι παραλάβεις και το δοκιμάσεις, γράψε μας δυο λόγια. Θα τα ανεβάσουμε σε μια ανάρτηση «Τούρκικα τσιγάρα» ή «Τσιγάρα Τάδε», και εφεξής οι σχετικές ερωταποκρίσεις θα μπορούν να γίνονται εκεί, για να εντοπίζονται εύκολα.
ΔιαγραφήΟ φιλος που θα παει Τουρκια πιστευω σιγουρα θα δοκιμασει Samsun και Tekel που ειναι τα καλυτερα τουρκικα αλλα και να πει τις αποψεις του ο Πετρος εχει κανει ηδη αφιερωμα σε αυτα τα δυο(σιγα μη δεν ειχε)!Θα ηταν καλο παντως να δουμε νεα σχολια γιατι τα τσιγαρα αυτα ειναι αρκετα καλα,εγω ειχα παρει απο την Κυπρο στα κατεχομενα τα Tekel και ηταν πολυ ωραια
ΑπάντησηΔιαγραφήσᾶς εὐχαριστῶ πολὺ καὶ τοὺς δύο, πέπε καλὴ ἰδέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈλέξανδρος, 1984
Αυτά που είπαν τα παιδιά είναι τα καλύτερα. Καλό θα είναι να δοκιμάσεις και το Parliament, ιδιαίτερο τσιγάρο. Νομίζω κυκλοφορούν εκεί και τα winston premier που θεωρούνται πολύ καλά.
ΔιαγραφήΕὐχαριστῶ εὐθύμιε.
ΔιαγραφήΡε παιδια ειδε κανεις το καινουργιο camel;
ΑπάντησηΔιαγραφήLimited Edition enois mallon
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι εχει πανω κατι ακουστικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι απλα συλεκτικα πακετα φιλε που συνηθιζοταν στα Camel απο την Reynolds εποχη,να βγαινουν τακτικα κατα καιρους και το κανει πλεον και η jti με τα Camel και Winston.Προφανης λογος δεν υπαρχει ουτε πιστευω ανεβαινουν οι πωλησεις απλα ειναι ωραιο γι αυτους που τα καπνιζουν μονιμα να βλεπουν και κατι διαφορετικο.Πιστευω ακομα πως η νεολαια πλεον δυσκολα αρεσκεται στα μοντερνα πακετακια η ταση της εποχης ειναι στο ρετρο φυσικα οχι μονο στα τσιγαρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω για την απαντηση.Υπαρχει ενα καμελ που το φιλτρο του γυριζει λεγεται camel option
ΑπάντησηΔιαγραφήCamel activate λεγεται και ειναι τσιγαρο μεντας
ΔιαγραφήΥπαρχει το American legend στην Ελλαδα;Και αν ναι ειναι καλο σιγαρετο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει αλλα ειναι αρκετα δυσκολο να το βρεις.Ειναι επιπεδου Leader δυο κλικ καλυτερο τιποτα το ιδιαιτερο αξιζει να το δοκιμασεις μονο απο περιεργεια.τιμη 3.30 νομιζω
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας μπορειται να μου προτεινεται καποια American blend τσιγαρα θελω καλη μαρκα και απο λεφτα οσο παει εχω λεφτα αρκει να ειναι το καλυτερο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήTo καλυτερο αμερικαν μπλεντ που κυκλοφορει ειναι το senator στα 5.50 θα το βρεις σε καπνοπωλεια και μεγαλα κεντρικα περιπτερα. Mετα πολυ καλα ειναι τα camel filters και camel natural καφε της jti καθως και τα winston blue της jti.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι κυριος καπνιστης πουρων (οχι πουρακια) αλλα με το καφε τραβιεται το ατιμο το τσιγαρο. Αν θες το καλυτερο και εχεις οικονομικη ανεση παντος θα σου προτινα να μπεις στον μαγικο κοσμο του πουρου αλλα ειναι χομπυ που απαιτει αφοσιωση χρονο και χρημα. Αλλα δεν συγκρινεται με το τσιγαρο ειναι κλασης ανωτερο απο πλευρας γευσεων και αρωματων.
Κανω και πουρα και συγκεκριμενα cohiba
ΔιαγραφήMονο cohiba? γιατι τα αλλα τι εχουν?
ΔιαγραφήΠολλοι εχουν φαει κολλημα με τα cohiba και καπνιζουν μονο αυτα αλλα δεν καταλαβαινω το γιατι
Το καπνισμα πουρου ειναι πανω απ ολα δοκιμες καινουργιων γευσεων και αρωματων εγω καπνιζω τα παντα εκτος απο τα φθηνα των 4-5 ευρω
Partagas d6 dokimasteto kai peite m.mikro kai arketa wraies alages geusewn
Διαγραφήυπερβολικα μικρο θα ελεγα
ΔιαγραφήΤο καρελιας excellence ειναι καλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι απλα καλο το καλυτερο τσιγαρο στην ελλαδα και ενα απο τα καλυτερα του κοσμου
ΔιαγραφήΗ τιμη του κανονικα δεν ειναι 5 ευρω που εχει, ειναι τσιγαρο των 10-12ευρω τυπου sobranie
Πεπε μιλα και εσυ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο senator τι τιμη εχει;
ΑπάντησηΔιαγραφή5.50
ΔιαγραφήΛοιπόν, το πρώτο (μισό) πακέτο το κάπνισα με raw χαρτάκια και φιλτράκι (ακατέργαστο και κανονικό), το υπόλοιπο το χάρισα σε μια συνάδελφο στη δουλειά...Άγευστο, και σπαστικά ελαφρύ κάπνισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δεύτερο πακέτο (το οποίο και αγόρασα απο ανάγκη - δεν είχε πράσινο χόλμπορν το περίπτερο) το κάνω με τζιβάνα (raw) και χαρτάκι 14gr/m2 (job) - ε, καμιά σχέση. Θεσπέσιο, βαρύ και γευστικό τσιγάρο.
Το raw, για το οποίο έχει πέσει γραμμή ότι είναι το μόνο που δεν αλλοιώνει τη γεύση του οποιουδήποτε καπνού (δε συμφωνώ), είναι εντελώς ακατάλληλο για το οριένταλ Μιστ.
ΔιαγραφήΓια γραμμή (κομματική) δεν ξέρω.. εγώ το αγόρασα γιατί μαρέζε το χρώμα του, Πέπε. Είναι ακατάλληλο στο βαθμό που και άλλα ρυζόχαρτα 13 με 14γρ/τμ θα ήταν ακατάλληλα λόγω υγρασίας του καπνού. Επι τη ευκαιρία, μια διόρθωση: το χαρτάκι που του ταιριάζει είναι 17γρ/τ.μ και όχι 14 όπως έγραψα παραπάνω (ένα κλίκ λεπτότερο απο το κόκκινο το ρίζλα).
ΔιαγραφήΚαλά ριζόχαρτα είναι τα element για όποιον τα ξέρει και μπορεί να τα βρει, αυτά τα raw ποτέ δεν μου άρεσαν είναι απλώς πολυδιαφημισμένα από κανναβόχαρτα καλύτερα θεωρώ τα pure hemp αν και γενικά αυτού του είδους τα χαρτάκια πιστεύω επηρεάζουν πολύ τη γεύση.
Διαγραφήπαιδια με ριζλα χαρατακι πρασινο πως σας φαινεται ο καπνος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν φίλε, ιδού τι έχω να πω σχετικά:
ΔιαγραφήΔεν το έχω δοκιμάσει. Όμως το ρίζλα πράσινο είναι, πιστεύω, ακριβώς το ίδιο με το κόκκινο, μόνο που έχει κομμένες γωνίες. Και τα δύο είναι 17 γρ/τμ. Το κόκκινο λοιπόν το έχω δοκιμάσει και δε μου έκανε (βλ. πιο πάνω). Καλύτερο από το γαλάζιο (14,5 γρ/τμ), αλλά μένω με την εντύπωση ότι κάτι ενδιάμεσο, στα 16 γρ/τμ, θα ήταν το ιδανικό. Κατόπιν τούτου, θα πρότεινα τα χαρτάκια του παππού τα μπορντό, που είναι σ' αυτό το πάχος. Δεν τα έχω δοκιμάσει ούτε αυτά, σκοπεύω όμως. (Αν σε πάρω στο λαιμό μου ελπίζω να με συγχωρήσεις - έτσι κι αλλιώς μιλάμε για μισό ευρώ).
Το μαύρο ρίζλα είναι κι αυτό 17 γρ/τμ με κομμένες γωνίες (δεν καταλαβαίνω σε τι διαφέρει από το πράσινο). Κι αυτό το δοκίμασα και είναι λίιιιγο πιο χοντρό απ' ό,τι θα ήθελα.
Παίζουν επίσης τα job που ανέφερε πιο πάνω ο φίλος (δεν τα ξέρω) και τα Καρέλια (που είναι δυσεύρετα αυτή την περίοδο).
Εμένα με χοντρό χαρτάκι δε μου άρεσε δοκίμασα με Drum και Σέρτικο (εντάξει κανόνικα θα έλεγα ότι είναι όχι και πολύ χόντρα).Πιο πολύ μου άρεσε με του παππού χαρτάκι το ροζ (το βρήκα και το αγόρασα αλλά είναι σαν το αντίστοιχο λεπτό) και φιλτράκι του παππού με άνθρακα.Κανονικό φίλτρο δοκίμασα Σέρτικο που είχα και δε μου άρεσε καθόλου.
Διαγραφήσας ευχαριστω θα τσεκαρω αυτες τις δοκιμες.εγω δοκιμασα ριζλα γαλαζιο πρασινο και ασημι, εχω την εντυπωση οτι μου αρεσε περισοτερο το ασημι,αλλα κατι δε μου καθεται με καιει λιγο στο λαιμο.ο προηγουμενος συνδιασμος μου για χρονια ηταν καπνος μαρλμπορο κοκκινος με χαρτακι γαλαζιο,και κατι με χαλασε στον καπνο τελευταια και θελω να δωσω στον καινουριο καρελια μια ευκαιρια γιατι πιστευω αξιζει.αν νομιζετε πως καποιος καπνος μου ταιριαζει καλυτερα σε σχεση με τον μαρλμπορο που καπνιζα μπορειτε να μου προτεινετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καινούργιος Άσσος Άνευ (καπνός) είναι αμέρικαν μπλεντ, άρα ίσως έρχεται κοντά στον Μάλμπορο. Είναι επίσης πιο δυνατός από το Οριένταλ, άρα και πάλι φαντάζομαι ότι θα πλησιάζει στο Μάλμπορο. (Δεν τον λες και πολύ βαρύ, αλλά πάντως όχι ελεφρύ.) Βέβαια είναι χωρίς πρόσθετα γεύσης, πράγμα που δίνει διαφορετικό αποτέλεσμα από το Μάλμπορο, αλλά και ο Οριένταλ χωρίς είναι - αν δεν είχες πρόβλημα με τον Οριένταλ δε θα 'χεις και με τον Άσσο.
ΔιαγραφήΤα εικάζω αυτά χωρίς προσωπική πείρα του Μάλμπορο. Μπορεί να πέφτω κι έξω. Στην τελική, αν είσαι ευχαριστημένος με το Οριένταλ δε χρειάζεται να ψάξεις κάτι άλλο.
Το πρόβλημα του Οριένταλ κατά τη γνώμη μου είναι ο δύσκολος συνδυασμός με χαρτάκι. Δε πόση συζήτηση έχει γίνει γι' αυτό το θέμα εδώ μέσα! Προσωπικά δε μου 'χει τύχει άλλος καπνός τόσο ιδιότροπος. Μπορεί όλοι να έχουν κάποιο ιδανικό χαρτάκι, αλλά σπανίως είναι τόσο ασύμβατοι με όλα τα υπόλοιπα.
Αυτό τον καιρό παίζω με τις τρεις τελευταίες κυκλοφορίες, Πουέμπλο, Άσσο Άνευ και Οριένταλ. Ο Οριένταλ είναι καλός αλλά κάποια στιγμή με κουράζει που είναι λίγο ελαφρύς. Ο Άσσος είναι πιο βαρύς (όσο τον θέλω) αλλά δε με βολεύει που έχει 15γρ και τελειώνει γρήγορα. Ο Πουέμπλο είναι δυνατός όσο τον θέλω, καθαρός και εύγευστος, αλλά έχει θέμα με την ξηρότητα και δεν τον βρίσκω παντού. Εναλλάσσοντας τους τρεις ανά ένα ή ανά δύο πακέτα βρίσκω την ισορροπία μου!
Μια απ' αυτές τις μέρες θα δοκιμάσω και τον Άσσο Άνευ σε έτοιμο τσιγάρο. Ξέρει κανείς τι περιεκτικότητες έχει;
Καλησπέρα,για τον καπνό τον καινούργιο του Καρέλια έμαθα απο εδώ. Αγόρασα εχθές τον πρώτο μου και μου άρεσε πάρα πολυ. Πριν έκανα τον άλλο του Καρέλια τον υποτιθέμενο βαρυ (πορτοκαλι) - που είναι μια χαρά. Ο ORIENTAL MIST μου αρέσει πιο πολύ και μάαλον θα κρατήσω αυτόν. Απλα για τα χαρτάκια εδώ και πολυ καιρο κάνω τον καπνό,με τα χαρτακια του Παππού τα slim στο πλάτος,που γλυτώνεις αρκετό τζάμπα χαρτί. Σε πάχος νομίζω είναι ίδια με τα κλασσικά λεπτά του παππου (άσπρη συσκευασία). Αυτα ειναι η συσκευασία τους σε χρώμα πετρολ. Μια χαρα μου φαίνονται και με τον Mist. Όσο για τα βυσσινί του Παππού,που είπε ο φίος πιο πάνω είναι όντως πολύ καλά,σε σωστο πάχος,μεταξύ λεπτού και χοντρού,απλα τα σταμάτησα,γιατί βρήκα αυτα τα extra slim στο πλάτος,ξαναλεω. Δυστυχώς μόνο αυτα κυκλοφορούν απο την σειρά του Παππού. Αν έβγαιναν και τα βυσσινί σε extra slim πλάτος,θα ήταν ιδανικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωστάκης
Απο τους χειρότερους καπνούς που έχω κάνει.Είτε καπνίζεις είτε οχι το ίδιο είναι!!Μέσα σε λίγες ωρες εκανα τον μισό καπνό και τον πέταξα τον άλλον.Πήρα pueblo γαλάζιο και ηρέμησα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους καπνίζω τσιγάρο και όχι αέρα :p
και εμενα γευστικα δεν μου αρεσε περιμενα πολυ περισσοτερα απο τον oriental mist
Διαγραφήαπογοητευση....
Υπάρχει και το ελαφρύ κάπνισμα και το βαρύ. Για όποιον θέλει ελαφρύ κάπνισμα αυτός ο καπνός είναι ότι καλύτερο, για όποιον θέλει βαρύ ας πάει σε τύπου pueblo, η craven
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ειναι μονο το βαρος ειναι και η γευση
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα απο θεμα βαρους εχει προβλημα π.χ. ο κιτρινος holborn αν και light απο βαρος (body) ειναι μια χαρα, ενω ο oriental mist εχει προβλημα
γευστικα φερνει στον καρελια πορτοκαλι.. αλλα κλασεις ανωτερος ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα προσεχτικά όλα τα σχόλια σας,έκανα μια δοκιμή με raw organicκαι έμεινα τρομερά ευχαριστημενος δοκιμάστε το όποιος μπορεί να μας πει και αυτός την γνώμη του.Στην αρχή είχα βάλει τα ριζλα γαλάζια αλλά με έκαιγε αρκετά ο λαιμός.
γενικα δεν καπνιζω καπνο του εμποριου αλλα το Σ/Κ πηρα μια σακουλα απο περιεργια, και φυσικα εχοντας ηδη διαβασει την κριτικη και τα σχολια
ΑπάντησηΔιαγραφήπεριμενα περισσοτερα ειναι η αληθεια, βεβαια ισως να φταιει οτι καπνιζω αποκλειστικα μπασμα και τα (οσα) ανατολιτικα αρωματα μου φανηκαν θαμμενα στο χαρμανι
εντιμος καπνος ωστοσο, και τον προτεινω
κλασεις ανωτερος απο πολλους εκει εξω
Δευτερη φορά που αγοράζω τον καπνό.Τη πρωτη φορά δε μπορουσα να το καπνίσω με πράςινα ριζλα..με τη δεύτερη και με ριζλα γαλάζια η του παππου τα λεπτα,εβγαλε ολο το ωραίο άρωμα και εμείνα ευχαριστημένος.Λιγο πιο βαρύ θα ήθελα να ήταν ομώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά πολύ ωραιος καπνός
ORIENTAL MIST
ΑπάντησηΔιαγραφήΗδη εγινε ο αγαπημενος μου καπνος.Το Ιδανικο για μενα βαρος-μεσαιο,απ'τα πιο γλυκόπιοτα τσιγαρα,και πραγματικα ασυλληπτο πακετο.Υγρασια σουπερ,ολοι οι αλλοι καπνοι είναι ξεροι συγκρινομενοι με τους καπνους ΚΑΡΕΛΙΑ.
Συγχαρητηρια στην οικογενεια ΚΑΡΕΛΙΑ
έχει μπασμά μέσα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει, γιατί δεν είναι και πολλές πια οι διαθέσιμες ανατολίτικες ποικιλίες: Κατερίνης και Μπασμάς, νομίζω ότι μόνο αυτές εξακολουθούν να καλλιεργούνται νομίμως.
ΔιαγραφήΑν όμως ρωτάς αν «ακούγεται» ο μπασμάς, η απάντηση είναι όχι.
Γιατί καίει στο λαιμό ο oriental? τον δοκίμασα με χαρτακια του παππού καφε και ριζλα γαλάζια. φιλτράκι βάζω smooth με ενεργο ανθρακα. Εξακολουθεί όμως να καίει στο λαιμό. Γιατί έτσι; θα με αναγκάζει να γυρίσω στον ασπρο καρελια παλι
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Από την εμπειρία μου, ο συγκεκριμένος καπνός είναι πολύ ιδιότροπος στο χαρτάκι που θα τον συνδυάσεις. Εγώ βαρέθηκα να δοκιμάζω συνδυασμούς. Τον παίρνω που και που για αλλαγή, τον στρίβω με Ρίζλα γαλάζιο, και απλώς συμβιβάζομαι με το γεγονός ότι δεν αποδίδει τα μέγιστα.
Διαγραφή2. Το κάψιμο είναι μερικές φορές προσωπικό θέμα. Κάποιους τους καίει ένας καπνός και άλλους άλλος.
Μιας και διάβασα και την κριτική σου για τον Επος (γαλάζιο ή ασπρο τελοσπαντων) θα ήθελα αν μπορείς να μου συγκρίνεις τον οριενταλ με τον Επος. Ευχαριστω πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Έπος είναι λίγο πιο βαρύ (πάντα μες στα όρια του σχετικά ελαφριού) και με λίγο πιο έντονη γεύση.
ΔιαγραφήΚαι τα δύο είναι γλυκόπιοτα, σχετικώς ελαφριά, και με έντονη την αίσθηση του ποιοτικού και καθαρού καπνού.
Λοιπόν σκέφτομαι να αγοράσω τον οριεντάλ μίστ, αλλά με προβλιματίζει το βάρος του. Είναι πολύ ελαφρύς? Αν στρίψω μερικά άφιλτρα και τα αφήσω καμιά δεκαριά μέρες θα είναι ικανοποιητικό το βάρος τους (καπνίζω καπνό άσσο αλλά θα ήθελα κάτι βαρύτερο, σαν τα καρέλια φίλτρο από βιομηχανικά)?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι καλύτερο έχω δοκιμάσει πάντα προσωπική άποψη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε συνδυασμό με χαρτακια του παππού τα λεπτά 11.5 γρ
Και φιλτρακια με ενεργό άνθρακα
Ελαφρύς αλλά ευχαριστος με πλούσια γεύση
Παραμένω σε αυτόν έως τον χαλάσουν που δεν το εύχομαι
Πολύ διαφορετικός ο καπνός από αυτό που θυμάμαι από παλιότερα (και από ό,τι γράφω στην ανάρτηση). Σβηστός, βγάζει μια γλυκερή μυρωδιά που δε θυμίζει ιδιαίτερα καπνό χωρίς πρόσθετα αρωματικά, ενώ θυμίζει αρκετά τους άλλους δύο καπνούς του Καρέλια. Στο κάπνισμα πάλι, νιώθω τα ανατολικά πολύ πιο έντονα απ' ό,τι παλιότερα. Και όλη μαζί η γεύση και το άρωμα έχει «ξυπνήσει», το θυμάμαι πολύ πιο ουδέτερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως το μελέταγα εδώ κι ένα χρόνο, επιτέλους τον δοκίμασα με χαρτάκι Καρέλια. Για να πω την αμαρτία μου, ούτε αυτό βρίσκω να του πάει ιδανικά, και ακόμα δεν έχω βρει ποιο του πάει.
Πολύ ελαφρύς για τα γούστα μου. Θα συνεχίσω να τον παίρνω μια φορά στα τόσα, αλλά όχι για μόνιμο.
Καπνιζω τον oriental mist σχεδον απο τοτε που κυκλοφορησε. τους τελευταιους μηνες ομως μου φαινεται πολυ διαφορετικος,σε σημειο που να με χαλαει καποιες φορες. εχω παρατηρησει οτι οταν παιρνω απο καποια περιπτερα δεν ειναι ο ιδιος κ σκεφτομαι διαφορα πραγματα. ο καπνος εχει αλλαξει κ ειναι πιο σκουρος στο χρωμα του κ με πιο λιγη υγρασια. οταν ειχε βγει ηταν πιο ξανθος πιο γλυκος,τουλαχιστον ετσι μου φαινοταν εμενα....πραγματικα ψαχνω να βρω τον καπνο που μαρεσει καθε φορα κ με εχει κουρασει αυτο....
Διαγραφήμονο εγω το εχω παθει αυτο? ή ισχυει ?
Κωστακης
Oriental mist.Ο καλλιτερος καπνος που κυκλοφορεί χωρίς αρώματα.Συνδιασμος ανατολικών και βιρτζινια καπνων,να υπερέχει το άρωμα των ανατολικών και κυρίως της Κατερίνης και λιγότερο των άλλων ανατολικών.Δεν το αλλάζω με τίποτα άλλο.Μπραβο στον χαρμανατζη του Καρελια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματι καλος καπνος αλλα ψιλοελαφρυς
ΑπάντησηΔιαγραφήO Oriental Mist ως ποιότητα καπνών και χαρμάνι, είναι σίγουρα ο καλύτερος που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα και ένας από τους καλύτερους στον κόσμο. Τι διάβολο σκέφτηκαν και έκαναν αυτό το θεικό χαρμάνι ultra light δεν μπορώ να καταλάβω.
ΔιαγραφήΑπλως ακολουθουν την ταση της εποχης που οι περισσοτεροι καπνιζουν lights τσιγαρα το ιδιο συμβαινει και με τους καπνους αφου το κοινο τους πλεον εχει μεγαλωσει λογω οικονομικων,αν παρατηρησεις τις νεες κυκλοφοριες στα τσιγαρα στην πλειοψηφια τους ειναι σε αυτη τη κατηγορια βασικα μονο η Phillip Moris βγαζει νεα σηματα(υπο το ονομα του Marlboro)
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει αλλος καπνος με ανατολικα καπνα(αφηνοντας εκτος τους wolfway)?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εξαιρέσεις τους παραδοσιακούς καπνούς, αυτοί δηλαδή που εδώ και πολλά χρόνια βρίσκονται στην αγορά π.χ drum, vanelle, holborn κ.α, όλοι οι καινούριοι (ή σχεδόν όλοι) είναι αμερικάνικα χαρμάνια οπότε ναι, έχουν οι περισσότεροι
ΔιαγραφήΚαι ο πολύ επιτυχημένος Ασσος Ανευ είναι κάτι ενδιάμεσο, ανατολικού και αμερικάνικου χαρμανιού.
ΔιαγραφήΒλ. επίσης τις αναρτήσεις και κυρίως τα σχόλια για τους διάφορους καπνούς της ΣΕΚΑΠ: Cooper, Old Town και GR.
ΔιαγραφήXθές δοκίμασα πρώτη φορα τον Οριεντάλ Μιστ. Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε, πάντως θεωρώ την κριτική άτοπη. Ως γόνος θρακιωτών καπνοπαραγωγών,επιβεβαιώνω εμπειρικά μεν,με το χέρι στην φωτιά δε,πως ο καπνός είναι χαρακτηριστικά ανατολικός και δη ξανθιώτικος. Η μυρωδιά και η γεύση είναι αυτή,το βάρος εντάξει ρυθμίζεται στην κατεργασία. Αν έβαλαν και άλλα καπνά μέσα,υποθέτω πως αυτά ήταν ημιανατολικά αγρινίου(που κακώς τα μπερδευετε με τα δικά μας ανατολικά),την γλύκα και την ισορροπία του βιρτζίνια δεν την ένιωσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά το συγκεκριμένο προιόν είναι για λίγους,για αυτό δεν τράβηξε,το θεωρώ όμως πολύ ενδιαφέρον και λέω να το καθιερώσω γιατί με παραπέμπει σε μνήμες της παιδικής μου ηλικίας....
Έχω καιρό να τον πάρω. Αν άλλαξε, ή αν απλώς έπεσα έξω, αυτό είναι μάλλον ευχάριστο. Πάντως τα ημιανατολικά Αγρινίου, τα τσεμπέλια δηλαδή (αυτά δεν εννοείτε;) έχουν καταργηθεί. Οι ντόπιες ελληνικές ποικιλίες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται κανονικά σε χαρμάνια εταιρειών είναι δύο όλες κι όλες, Μπασμάς και Κατερίνης. Τα τσεμπέλια καλλιεργούνται μόνο για ιδία χρήση και για διακίνηση στη ζούλα.
ΔιαγραφήΤουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει, αν κάνω λάθος ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει έγκυρα.
Δεν έγραψα πως νιώθω τα τσεμπέλια,απλά πως δεν νιώθω Βιρτζίνια. Η γευση είναι μπασμά,σχεδόν καθαρου.Τώρα τι καπνά είναι τα άλλα που αναγράφει η συσκευασία,είναι μυστήριο και για εμένα.
ΔιαγραφήΒιρτζίνια ελληνικά καλλιεργούνται,απλά σε μικρό ποσοστό και κάτι ελάχιστοι στο Αγρίνιο εξακολουθούν να καλλιεργούν τσεμπέλια και να τα διενέμουν νομιμα.
Για τα ελληνικά Βιρτζίνια το ξέρω, απλώς εννοούσα τις «παραδοσιακά ντόπιες» ποικιλίες. Για τα τσεμπέλια, δεν το ήξερα, πάω πάσο.
ΔιαγραφήΤο πηρα με την συσκευασια των 30 γρμ και τιμη 7 ευρω (μαλλον ολα θα πανε και για αυξηση ... εχουν βγαλει και την κοπελα που μου αρεσε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήψιλοκομμενο, απο γευση παρα πολυ ωραια...
επειδη εκανα τα παλια καμελ 2-3 χρονια με το καφε αχνο πακετο, νομιζω εχει μια απαλη γευση που τους μοιαζει ...
σε 3-4 ατομα (γνωστους) που το εδωσα για δοκιμη, επισης ειπαν ολοι οτι ειναι πολυ ωραιο ...
ομως...
μου αφηνει μια μικρη στιφαμαρα που σκεφτομαι αν θα ειναι μονιμο (ερχομενος απο ντραμ) ενας ειπε οτι αφηνει ελαφρο καψιμο, και δυο επσιης οτι αφηνει μια μικρη στιφαμαρα, αρα δεν ειμαι μονο εγω ... θα παρω αργοτερα αλλο ενα πακετο και θα δειξει ... παντως αξιζει η αγορα του, εστω και για δοκιμη ή εναλλακτικο ετσι να αλλαξει η γευση ... μαλλον θα γραψω στον καρελια να τους πω οτι κερατα βαζουν ειναι λιγο παραπανω η ποσοτητα και αφηνει στιφαμαρα
προσθετω το ατομο που ειπε αφηνει λιγο καψιμο ειχε πρασινα ριζλα σγουαν φιλτρακι... εγω και οι αλλοι το δοκιμασαμε με κοκκινα και σγουαν φιλτρακια ... ενας με ριζλα φιλτρακι και κοκκινο ριζλα ...σε ολους ομως ειλικρινα, αρεσε ...πηρα και δευτερο πακετο και θα δειξει ...αξιο για να σπασει καποτε η μονοτονια καπνισματος με κατι αλλο ..ισως να γινει και μονιμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον καπνίζω και εγώ αυτή την στιγμή εμένα μια χαρά γεύση μου άφησε στο στόμα μόνο μειονέκτημα η υπερβολική υγρασία που σε δυσκολεύει να τραβήξεις τζούρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι υπερβολική. Θέμα συνήθειας είναι. Ίσως κάπνιζες πριν κανένα καπνό με λιγότερη υγρασία. Στρίβε πιο αραιά. Κάθε καπνός έχει τα κόλπα του!
ΔιαγραφήO Οριενταλ Μιστ είναι με διαφορά ο καλύτερος καπνός της αγοράς και το πιο αδικημένο προιον του Καρέλια. Μέτριο βάρος, απίστευτα γλυκόπιωτος,με φυσική γευση άριστου καπνού, χωρίς αρώματα και πρόσθετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθώ το μπλοκ και με αφορμή το σχόλιο αναζήτησα τον καπνό χθες στην επαρχία όπου ζω. Με ζορισε λίγο, αλλά άξιζε τον κόπο. Χωρίς υπερβολή, είναι το καλύτερο προιον καπνού που κυκλοφορει, με Excellence και Senator συμπεριλαμβανόμενα. Μοναδική γεύση,γλυκόπιοτη, παρόμοια με το παλιό καλό Camel της δεκαετίας του 80(οι αναμνήσεις ξανανακαλύπτονται...) και το πακέτο να παραπέμπει σε αυτό. 10 στα 10!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το 'χα σκεφτεί για το πακέτο, έχεις δίκιο!
ΔιαγραφήΑν και βέβαια πρόκειται για στερεότυπες εικόνες της Ανατολής, που την εποχή που πρωτοσχεδιάστηκε το Κάμελ ήταν πολύ της μόδας. Στο Οριένταλ Μιστ μάλλον παραπέμπουν σ' αυτή τη γενικότερη τάση (νοσταλγία του παλιού, όπου παλιά συνηθίζονταν αυτά τα στερεότυπα) παρά συγκεκριμένα στο Κάμελ.
Άνοιξα ένα πακέτο επ αφορμή των σχολίων και αφού το κάπνισα όλο και άνοιξα τον επόμενο, είπα να γράψω κάτι. Από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε έχει αλλάξει πολύ,πιο βαρύς και το κάψιμο απουσιάζει, φαίνεται πως η Καρέλια παρακολουθεί πολύ αυτό το μπλόκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πακέτο όντως είναι η πίσω πλευρά του παλιού Κάμελ, εκεί παραπέμπει, αυτό υπονοεί και εκεί πάει το σλόγκαν για τις γεύσεις που θα ξανανακαληφθούν. Τα Ελληνικά τσιγάρα άλλωστε,φτιάχνονταν με τα λεγόμενα καπνά εσωτερικής κατανάλωσης και ποτέ δεν είχαν τέτοια γεύση, χωρίς να υπονοώ πως ο καπνός αυτός φτιάχνεται με ξένα, κατά πάσα πιθανότητα όμως με αυτά που στέλνουμε για εξαγωγή. Εμένα μου θύμισε πολύ το αμερικάνικο Κάμελ,απαλό και γλυκόπιοτο όπως τόνισαν και οι άλλοι φίλοι. Like, καλύτερος καπνός απλά δεν παίζει.
Αφού το παλιό Κάμελ ήταν της ίδιας εταρείας, θα μπορούσε όλο αυτό (εικόνες με φοίνικες + νοσταλγία παλιών γεύσεων) να είναι πράγματι ένας σκόπιμος, διακριτικός υπαινιγμός.
ΔιαγραφήΑλλά πόσοι θα τον πιάσουν;
Εκ των πραγμάτων όχι πολλοι,πέρασαν και 15 χρόνια από τότε. Πάντως και το Oriental and Other tobaccos μου θυμίζει το Turkish and American(ή American and Domestic).
ΔιαγραφήΈχω την εντύπωση πως αν τραβούσε ο καπνός,θα έβγαζαν και έτοιμο,φταίει όμως και η Καρέλια,το κυκλοφόρησε χωρίς προώθηση και ανεβαίνει πολύ αργά, στόμα με στόμα. Πάντως μου αρέσει και δεν είμαι φαν ούτε του στριφτού,ούτε τον Ελληνικών χαρμανιών φάση Επος,Ασσος Ανευ,GR,Καρελια πλακε κ.λ.π. Όταν μου ζητάν να προτείνω καπνό με τις ως τωρα εμπειρίες μου, Νο1 χωρίς συζήτηση βάζω αυτόν, Νο2 τον μπλέ Καρέλια, όλοι οι άλλοι χάλι μαύρο.
Έκανα τράκα και ένα νεο κίτρινο Craven, που βλέπω πως κυκλοφορεί αρκετά. Πολύ κακός, έσβησα το τσιγάρο στην μέση.
Το καπνισα με τα γκρι πολύ λεπτά χαρτιά του Παππού και φίλτρο slim ανθρακα της ίδιας εταιρείας. Όταν τον δοκίμασα με Swan Slim δεν μου άρεσε τόσο.
ΑπάντησηΔιαγραφή