To Blog αυτο λεει απενοχοποιημενα πως λατρευτει το καπνισμα,με αδυναμια στα τσιγαρα. Σκοπος της υπαρξης του ειναι η σταδιακη κριτικη των περισσοτερων τσιγαρων που κυκλοφορουν στην Ελληνικη αγορα,καθως και αρκετων άλλων σηματων που κυκλοφορουν σε χωρες του εξωτερικου.
Αντικαπνιστικα σχολια καθως και ηλικιακων ή πνευματικων ανηλικων δεν ειναι δεκτα.
Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009
Nεες Κυκλοφοριες-Νεα Τσιγαρα
Εδω θελω την βοηθεια σας για καθε νεο τσιγαρο που κυκλοφορει στην Ελληνικη αγορα. Λογο της καταργησης της διαφημισης,ειναι δυσκολο να πληροφορηθει ο καπνιστης τις νεες εξελιξεις.
Οποιος λοιπον, μαθει για καποια νεα κυκλοφορια ας το γραψει εδω.
Υπαρχουν εδω και χρονια. Τα καπνιζει μια φιλη μου φανατικα,απο τοτε που την γνωριζω,τουλαχιστον δεκα χρονια. Ιστορικο σημα το Sobranie δες και το σχετικο θεμα για το Sobranie Black Russian.
Μάλιστα, δεν το ήξερα καθόλου... Είναι πάντως σχετικά σπάνιο να τα βρεις. Και λίγοι τα ξέρουν. Γι' αυτό και υπέθεσα ότι θα είναι καινούρια. Για το Sobranie Black Russian το έχω διαβάσει το θέμα... Τα δοκίμασα, πάντως, και έχω να πω ότι είναι τα καλύτερα slims που έχω κάνει... Ξέρεις αν βγαίνουν και σε άλλο τύπο; Εννοώ εκτός από ροζ...
Τurkish Special ειχα καπνισει και θα κανω και αφιερωμα συντομα,απο ενα καπνοπωλειο του Μανχαταν που τα εκανε εισαγωγη απο την Ολλανδια για την Αμερικανικη αγορα.Δεν ξερω αν μπορεις να τα βρεις πουθενα οnline, αν μιλαμε για το ιδιο τσιγαρο φυσικα.
Μαλλον λεμε για τα ιδια.Εστειλα mail σ΄ενα site της Ολλανδιας που προμηθευει στην Αμερικη και μου απαντησε οτι μονο απο Τουρκια μπορω να τα βρω και ο ιδιος τα εχει σταματησει.
Στην Τουρκια εχω παει αρκετες φορες αλλα τα Τurkish Special δεν τα εχω συνανατησει,δεν αποκλειω να υπαρχουν.Το αμερικανικο καπνοπωλειο που τα εισαγει ειναι αυτο http://www.gaandron.com/index.html, αν θυμαμαι καλα οι ιδιοκτητες ειναι Ελληνες,τουλαχιστον ετσι μου ειχαν πει αυτοι που μου εφεραν αυτα τα τσιγαρα.Απ οτι γραφουν δεν στελνουν τα προιοντα τους εξω απο την Αμερικη,παντως μπορεις να κανεις μια προσπαθεια. Εσυ σε πιο site αναφερεσαι;
Γεια σας φίλοι! Καπνίζω DRUM. Έχω πάρει πολλά πακέτα τελευταία με απαίσια μυρωδιά, και ακόμα πιο απαίσια επίγευση. Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτι ή εγώ παραξένεψα;
Ολοι οι καπνοι που γραφεις ειναι για πιπα,με εξαιρεση τον Αmber Leaf που κυκλοφορει βασικα στα τουριστικα μερη,αφου τον καπνιζουν πολυ οι Αγγλοι και τον Red Bull που ειχε κυκλοφορησει πριν 4-5 χρονια χωρις επιτυχια. R6,Kim,Dunhill King Size(το εχω κανει και ξεχωριστο αφιερωμα),Ronson,Camel Plain(Camel αφιλτρο δηλαδη),Salem,MG,22 special,Brooks,Αριστα και ισως το Ξανθη κυκλοφορουν κανονικα
Προφέρεται Κρέιβεν! Τα πιο λεπτά χαρτάκια είναι τα γαλάζια ρίζλα. Εγώ κάνω Craven + Rizla γαλάζια + Swan κόκκινα. Πάρε φίλτρα RIZLA REGULAR για να έχει μέγεθος σαν κανονικό τσιγάρο και θα έχει πιο πολύ πίσσα.
Δεν γνωριζω,παντως ενα μικρο ποσοστο αγορας το ειχαν πιασει(βασικα το κοκκινο).Με παραξενευει που η Philip Morris επελεξε να σταματησει,εστω εναν μετρια πετυχημενο καπνο. Απο το πρωι εχει γεμισει το mail μου με μηνυματα που μου γραφουν πως το George Karelias Excellence κυκλοφορησε και στην Ελλαδα! Ακομα δεν μπορεσα να το ψαξω,αλλα αν ισχυει θα ειναι Χριστουγεννιατικο δωρο!
δοκιμασα εναν καπνο harvest vanilla η συσκευασια του τελεια για να διατηρει τον καπνο αλλα ο καπνος οτι χειροτερο εχω καπνισει τζαμπα τα 5,5 ευρα...επισης ο καπνος cooper π δοκιμασα σημερα ηταν πλ ωραιος δυνατος κ με αρωμα ελλαδας!
bghke kainourgio prince me thn onomasia indian summer.. egw prwsopika den ekana ka9olou prince alla ta sigekrimena trabi3an to endiaferon mou ka9ws exoun mia polu idiaiterh geush..a3izei na ta dokimasete
το εκανα ποστ και αλλού αλλά ως απεγνωσμενος καπνιστης πιστευω οτι δικαιούμαι να το κάνω και δω : ξερετε στο κεντρο της αθήνας που μπορω να βρω λακι στραικ άφιλτρο , χρυση κασετινα άφιλτρη και καρελια αγρινίου ??? και το τελευταίο ξέρετε αν υπάρχει στο μαγαζί του καρελια στο μαλλ ??? ευχαριστώ ..............
ΑΠ΄ Ο,ΤΙ ΕΙΔΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΕΤΡΟ,ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ Η ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ MARLBORO LIGHTS.ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΑΝΗΓΓΕΙΛΕΣ.ΙΔΙΑ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ MARLBORO GOLD TOUCH,AΛΛΑ ΛΕΥΚΗ ΑΝΤΙ ΜΑΥΡΗΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ "GOLD".ΠEΡITTO NA ΣOY ΠΩ ΠΩΣ ΠΡOTIMΩ THN ΠAΛIA ΣYΣKEYAΣIA!
Παναγιωτη το δοκιμασες; Παρατηρησες καποια αλλαγη σε σχεση με το παλιο; Οι περισσοτεροι συνκαπνιστες φιλοι μας απο το εξωτερικο ισχυριζονται πως αλλαξε και το χαρμανι και η γευση. Να πω πως θα ακολουθησουν και αλλαγες και στο κοκκινο Μarlboro,μικροτερης ομως σημασιας(θα ειναι όλο κοκκινο το μερος που γραφει filter cigarettes, καθως και το εμβλημα της Φιλιπ Μορρις θα γινει απο χρυσο σε γκριζο) Το νεο σχεδιο του Marlboro Lights πάντως μου αρεσει περισοτερο. Θα του αφιερωσω ενα ξεχωριστο θεμα,καθως και θα μπω στην διαδικασια να καπνισω κανα δυο πακετα για να δω αν εχει αλλαξει τιποτα σε σχεση με το παρελθον
Το Καρελια Excellence θα το βρεις μονο σε καπνοπωλεια,εμπορικα κεντρα ή πολυ κεντρικα σημεια διανομης. Ακομα και Αθηνα-Θεσσαλονικη ειναι πολυ περιοσμενη η διανομη του,ενω παει αρκετα καλα εμπορικα,μαλλον λογο μειωμενης παραγωγης.
Δοκιμασα προσφατα τα τσιγαρα lambert & butler και δεν μπορω να καταλαβω για πιο λογο οι Αγγλοι τα εχουν πρωτα στην προτιμιση τους.Πραγματικα ειναι ενα απαισιο και τρισαθλιο τσιγαρο.
Πετρο πρεπει να παρουσιαζεις πιο συχνα τσιγαρα γιατι με το ρυθμο που πας θα σου παρει χρονια. οταν παιρνεις καινουργιο πακετο δεν ειναι αναγκη να το τελειωνεις ολο...κανε 5 τσιγαρα κανε τη παρουσιαση και περνα σε επομενο τσιγαρο. επισης νομιζω πρεπει να παρουσιασεις καποια σηματα που νομιζω πανε για καταργηση λογω χαμηλων πωλησεων...και ισως δεν τα προλαβεις π.χ.gittanes,prince natural κ.α. τελος δεν μπορω να καταλαβω πως παρουσιαζεις σηματα σαν το..GR ! και ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΣΑΝ:CAMEL UNFILTERED,ASSOS SKETO,KARELIA AGRINIOY,GITTANES...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?????
Το Μild Seven δεν υπαρχει στην Ελλαδα.Δεν το εχω καπνισει,αλλα θα ηθελα να το δοκιμασω μια και ειναι μεσα στα πεντε δημοφιλεστερα τσιγαρα του πλανητη και το πιο ακριβο σημα της Ιαπωνικης καπνοβιομηχανιας.Στην Ευρωπη δεν τα συνανανταμε και πολυ,βασικα στην Ασια και την Ρωσια κυκλοφορουν. Τα Gitanes ειναι σκουρο περιπου ανατολικο χαρμανι,μιξη ανατολικων και Latakia,με το μονο τσιγαρο που μοιαζει ειναι με τα Gauloises Brunes,δες και το αφιερωμα. Με τα Gitanes θα ασχοληθω στο μελλον.
Εντος των ημερων θα παρω ενα πακετο να τα δοκιμασω. Τα καπνισα μονο στην τρακα και δεν μπορεσα να βγαλω αποψη. Αν η αλλαγη ειναι τοσο μεγαλη φυσικα θα γινει νεα παρουσιαση
Απο ότι εμαθα,εντος των ημερων θα κυκλοφορησουν πολλα νεα τσιγαρα σε ανταγωνιστικες τιμες,λογο των επερχομενων αυξησεων. Ειμαι περιεργος να δω αν θα βγει κατι ενδιαφερον σε προσιτη τιμη ή αν θα γεμισει η αγορα με ποιοτητες τυπου ΝΕΧΤ,WINSTON,PALL MALL με απλα διαφορετικα ονοματα.
Η πτώση της ζήτησης οδήγησε την πολυεθνική Ρhilip Μorris να διακόψει προσωρινά τις εργασίες τού εργοστασίου της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο.
Την οικονομική κρίση που έχει επιφέρει μείωση της κατανάλωσης επικαλείται η Ρhilip Μorris για να αιτιολογήσει την απόφασή της να κλείσει για δύο ημέρες αυτή την εβδομάδα το εργοστάσιο της καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο. Οπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, το 2009 ο κύκλος εργασιών υποχώρησε σε σχέση με το 2008, αλλά η πτώση αυτή γιγαντώθηκε τους δύο πρώτους μήνες του 2010, για αυτό και η διοίκηση προχώρησε στην απόφαση για προσωρινή παύση των εργασιών μέχρι να ανακάμψουν οι παραγωγικές της ανάγκες.
Οι εργαζόμενοι θα υποχρεωθούν να λάβουν μέρος της κανονικής τους άδειας. Η διοίκηση της πολυεθνικής στο τέλος της εβδομάδας θα αποφασίσει αν το μέτρο θα ισχύσει και για τις επόμενες εβδομάδες. Η εταιρεία απασχολεί στο εργοστάσιο του Ασπροπύργου 850 εργαζομένους, αλλά το μέτρο αφορά τους εργάτες στις γραμμές παραγωγής, οι οποίοι υπολογίζονται σε περίπου 700, και όχι τους διοικητικούς υπαλλήλους.
Το ανησυχητικό είναι ότι η Παπαστράτος δεν έχει περάσει ακόμη στα τσιγάρα της την αύξηση του φόρου κατανάλωσης, γεγονός που προϊδεάζει για ακόμη δυσκολότερες ημέρες, αφού το πακέτο των 3,20 ευρώ θα «σκαρφαλώσει» στα 3,80 ευρώ.
Η Παπαστράτος, βιομηχανία-σύμβολο για την ελληνική οικονομία, εξαγοράστηκε το 2003 από την πολυεθνική Ρhilip Μorris. Η πολυεθνική είχε αποκτήσει από την οικογένεια Αβέρωφ το 75% καταβάλλοντας 363 εκατ. ευρώ και μαζί με τη δημόσια πρόταση που ακολούθησε και τη διαγραφή της μετοχής από το Χρηματιστήριο Αθηνών το τίμημα προσέγγισε τα 480 εκατ. ευρώ.
Η επένδυση της Ρhilip Μorris θεωρείται μία από τις πιο επιτυχημένες επενδύσεις ξένης εταιρείας στην Ελλάδα, αφού η Παπαστράτος όλα αυτά τα χρόνια εμφανίζει υψηλή κερδοφορία και γεμίζει με μερίσματα τα ταμεία της μητρικής στην Ελβετία. Μάλιστα, η επένδυση της Ρhilip Μorris, επειδή έγινε το 2003, συγκρίνεται άμεσα και με την είσοδο της Societe Generale στη Γενική Τράπεζα, αλλά και της Credit Αgricole στην Εμπορική Τράπεζα ένα χρόνο αργότερα. Οπως είναι γνωστό, και τα δύο χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν να δουν κέρδη στον ισολογισμό τους εδώ και πολλές χρήσεις.
Το 2008, οπότε υπάρχουν τα τελευταία επίσημα καταγεγραμμένα στοιχεία, ο καθαρός τζίρος της καπνοβιομηχανίας (πλην φόρων και ΦΠΑ) διαμορφώθηκε στα 298 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 73 εκατ. ευρώ. Λίγο περισσότερα (77 εκατ. ευρώ) ήταν το 2007, ενώ κερδοφόρες ήταν και οι χρήσεις του 2004, του 2005 και του 2006. Για αυτό και η Ρhilip Μorris αποφάσισε να επενδύσει άλλα 100 εκατ. ευρώ για να στηθεί νέα, υπερσύγχρονη μονάδα στον Ασπρόπυργο, η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα, και να μείνει προς αξιοποίηση η ιστορική έδρα που βρίσκεται σε γήπεδο 20 στρεμμάτων στον Πειραιά.
Η νέα μονάδα περιλαμβάνει εγκαταστάσεις που εκτείνονται σε 40.000 τ.μ.
Με ολη την συμπαθεια μου στους 850 εργαζομενους,ουτε Ευρω στην Φιλιπ Μορρις.Κονομαει στην Ελλαδα και βγαζει λεφτα με τα τσουβαλια εξω απο την χωρα μας.
Ο νεος καπνος Ντραμ τι χρωμα ειναι; Μηπως και βρουμε καμοια πληροφορια στο διαδικτυο. Για τα L&M ισως γ Φιλιπ Μορρις να θελει να τα προωθησει δυναμικα εν οψη οικονομικης κρισης.
Α, ο Drum Yellow ειναι χρονια στο εξωτερικο.Δεν τον εχω καπνισει,αλλα μια προσπαθεια θα την κανω αν και δεν εχω καλη γνωμη για το σημα DRUM. Τα L&M τα 25αρια τα ειχα φουμαρει μια φορα την δεκαετια του 90,οταν εβγαιναν απο την Ligget & Myers χωρις να μου φανει κατι ως θετικο ή αρνητικο και μια πριν κανα δυο χρονια,όταν το 25αρι ειχε 3ευρω και ηταν μια πο τα ιδια.Το νεο πακετο με τον κυκλο δεν το δοκιμασα. Αν πετυχω κανενα με L&M θα τον "τρακαρω".
ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ L&M ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΠΡΟΣΤΑ-ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ.
Μαλλον θα ειναι νεα προωθηση απο την Philip Morris. Drum Blonde λεγεται ο νεος καπνος,30γρ. 3,20. Πολυ φθηνος αν αναλογιστει κανεις πως ο Οld Holborn πήγε εδω και μια εβδομαδα στα 3,80.
Το L@M το 25 όταν το ειχα πάρει ειχε 3 ευρω και γινοταν στην Ελλαδα. Για ενα διαστημα σιγουρα σταματησε για να βγει το 20αρι,τωρα το ξαναπροωθουν σε ανταγωνιστικη τιμη και υποθετω πως θα εχει αλλαξει και η γευση . Το Σιλκ Κατ το νεο πακετο το ειδα και εγω. Ψηνομαι να το δοκιμασω, αν και ελπιζω να μην ακολουθησει την τυχη του Βenson and Hedges.
Ποια τσιγάρα με μέντα κυκλοφορούν στην Ελλάδα; Το salem υπάρχει εδώ; Δεν έχω δοκιμάσει μέντα κι εχω την περιέργεια να δω πως είναι. Ευχαριστώ προκαταβολικά
Υπαρχει το Σαλεμ,Μαρλμπορο μεντα κανονικο και λαιτς,Μορ Μεντα,Καρελια Σλιμ μεντα και φιλτρακια μεντας για στριφτο τσιγαρο. Προσωπικα σιχαινομαι την μεντα.
Πετρο μηπως εχεις κατα νου να κανεις καποιο αφιερωμα στο treasurer;Επειδη πιστευω ειναι απο τα καλα τσιγαρα(πλην ομως ακριβο)δε θα με χαλουσε να ερθει και εδω.Τους εστειλα email και μου παν οτι ειναι ανοιχτοι σ'αυτο το ενδεχομενο και αν μπορουσα να τους προτεινω καποιον καλο διανομεα.Μηπως ξερεις εσυ μερικους;
Επειδή ανέφερα παλαιότερα τα mild seven να σας πω πως επειτα απο επικονωνια μου με την jti με ενημερωσαν πως δεν κυκλοφορει καθολου στην Ε.Ε λογω ονοματος (απαγορευση ονοματων lights και mild). Τα μερη που κυκλοφορει ειναι αυτα που ανεφερε ο Πετρος, Ρωσια και Ασια κυριως. Ενδημωνω να βγουμε απο αυτο το φασισμο της ΕΕ ο οποιος ειναι περιττος αφου δεν βοηθα απολυτως κανεναν!
Φιλε για να κανω αφιερωμα θα πρεπει να το εχω καπνισει.Δυστυχως Τreasurer δεν εχω κανει.Πριν καποια χρονια απο ότι γνωριζω,υπήρχε η σκεψη να το βαλουν στο Ελ.Βενιζελος. Για διανομεα δεν γνωριζω κατι και το θεωρω χλωμο καποιος να αναλαβει την επενδυση να φερει ενα προιον τοσο ακριβο,αυτη την οικονομικη περιοδο και με την οχι και τοσο ελιτιστικη καταναλωτικη συμπερηφορα του Ελληνα καπνιστη.Εδω ολοκληρη Καρελια,με 120 χρονια ιστορια και εξασφαλισμενη εθνικη διανομη εβγαλε το Excellence με πολυ προσοχη,σε λιγα σημεια σε ολη την χωρα. Επειδη γνωριζω κατι λιγα περι διανομων απο καπνους πιπας,στην Ελλαδα ειναι οι ακριβοτεροι στον κοσμο και με ελαχιστη ποικιλια λογο μικρου αγοραστικου κοινου. Πριν λιγα χρονια εισαγωγεας εφερνε καπνους Dunhill και αναγκαστηκα τους πουλουσε σε υπερβολικη τιμη αφου η ΒΑΤ τον υποχρεωνε να αγοραζει 5000 κουτια το 6μηνο που δεν αποροφουνταν με τιποτα στην Ελληνικα αγορα και ετσι αναγκαστηκα και αυτος πουλουσε στο 2πλασιο ή στο 3πλασιο της πρεπουσας τιμης. Σημερα κυκλοφορουν οι καπνοι Davidoff προς ....32 Ευρω το κουτι,όταν στην Αμερικη ο ιδιος καπνος κανει δεκα δολαρια και ακομα και στην πανακριβη Αγγλια τον βρησκεις με 12-13 λιρες.Αυτο γινεται για τον ιδιο λογο. Αν θελει να μπει η εταιρεια αυτη στην Ελλαδα,καλυτερα να το κανει συνεργαζομενη με καποιες απο τις υπαρχουσες καπνοβιομηχανιες. Εσυ το εχεις καπνισει το Τreasurer;Ποια η γνωμη σου για αυτο;Αξιζει τα λεφτα του;Σε τοσο υψηλο κοστος ειμαι επιφυλακτικος για την δοκιμη ακομα και ενος πακετου,για αυτο τον λογο αν και πολλοι δικοι μου ανθρωποι εχουν παρε-δωσε με Αγγλια ποτε δεν ζητησα να μου το φερουν. Στο μελλον θεωρω πως καποια στιγμη θα το δοκιμασω.
Να ρωτήσω κάτι παιδιά μιας και είστε γνώστες... Μ'αρέσει να δοκιμάζω νέες γεύσεις και έχω βρεί διάφορα sites που έχουν διάφορες μάρκες που δεν τους έχουμε εδώ και στέλνουν Ελλάδα. Το θέμα είναι τι γίνεται με το τελωνείο. 1ον είναι νόμιμο; ή απαγορεύεται πλήρως η εισαγωγή τσιγάρων απο το εξωτερικό; (εννοώ μέσω αποστολής όχι αν παω εγω και πάρω μαζί μου) 2ον αν επιτρέπεται τι όριο υπάρχει; (πχ. 5 κούτες) και πόσο φόρο περίπου θα πληρώσω στο τελωνείο;
Μιλάω κυρίως για αποστολές απο Αμερική, Ινδονησία κλπ. δηλαδή εκτός Ε.Ε.
Βγηκε σημερα καπνος στριφτου CAMEL NATURAL. Φυσικα θα αποτελεσει την επομενη τσιγαροκριτικη. Θα καπνισω δυο σακουλακια και την επομενη εβδομαδα θα ασχοληθω εκτενως.
ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΤ΄ΕΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΜΟΥ,ΠΩΣ ΑΠ΄Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΠΟΥ ΨΩΝΙΖΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΩΣ SEKAP EXTRA ΤΕΛΟΣ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠ΄Ο,ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ,Η SEKAP(EYXOMAI NA MHN KATAΛΑΒΕ ΚΑΛΑ,ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ) ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.
Η ΣΕΚΑΠ πριν λιγα χρονια ηταν η δευτερη καπνοβιομηχανια της χωρας πισω απο την Φιλιπ Μορρις με ποσοστο κοντα στα 14%. Στα 90ς μαλιστα συγκαταλεγονταν μεσα στις 20 μεγαλυτερες Ελληνικες επιχειρησεις,ενω εξαγωγικα ειχε πιασει την πρωτη θεση με το Cooper στην Αλβανια και ειχε βαλει γερα το τσιγαρο Marathon στις ΗΠΑ. Παρολα αυτα λογο του κρατικου-κομματικου χαρακτηρα της ποτε δεν εμφανιζε κερδη,αφου λειτουργησε πιο πολυ σαν επιχειρηση βολεματος φιλων και γνωστων,παρα σαν δημιουργικη εταιρεια με παθος και μερακι. Παρολα αυτα ακομα και σημερα παραγει το δευτερο σε πωλησεις τσιγαρο της χωρας. Πιστευω πως η ΣΕΚΑΠ θα μπορουσε να ειναι βιοσημη, απλα η καπνοβιομηχανια στην Ελλαδα δεν εχει κανενα μελλον πλεον. Ειναι λογικο αυτοι που την καταστρεφουν να θελουν να ξεφορτωθουν και την επιχειρηση "τους" πανω στον καπνο. Παντως οι δηλωσεις της νεας διοικησης μου ειχαν αρεσει, αφου απο οτι ειπωθηκε,σκοπευαν να προωθησουν δυνατα και νεο τσιγαρο και νεο σημα καπνου,καθως και να ξεκινησουν συνεργασια με τον συνεταιρισμο πουρων Domenico. Θα δειξει το μελλον. Απο οτι φαινεται παντως οι 3 μεγαλες επιχειρησεις στην Θρακη, ΣΕΚΑΠ,ΕΒΖ και Ντιανα, πανε προς διαλυση.
Τα τσιγαρα αυτης της κατηγοριας τελικα ειναι η ξεφτυλα του καπνισματος και του καπνιστη.Εν μερη επιβεβαιωνουν το στερεοτυπο του νικοτινομανη. Τι απολαυση να παρει κανεις απο αυτα; Ξερω πως οι τιμες εχουν ξεφυγει, ο κοσμος δεν εχει φραγκο και εγω ο ιδιος μπηκα στο τριπακι να καπνισω κατι φθηνο υπο το σοκ των αυξησεων,καλυτερα ομως να κανεις ομως 3-4 τσιγαρα της προκοπης ή ακομα και να μην καπνισεις καθολαυ,παρα να κανεις ενα πακετο χορτα
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΣ , Η ΦΙΛΙΠ ΜΟΡΙΣ ΤΟ ΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , (Η ΠΡΩΤΗ ΔΕΣ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΤΩΝ 10ΤΣΙΓΑΡΩΝ) ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΣΤΟ , ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΑΠΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΑΠΟ ΚΥΡΙΩΣ ΤΣΙΓΑΡΟ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΡΛΜΠΟΡΟ ΤΩΝ 3ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΟΒΩ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ , ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠ ΜΟΡΙΣ .
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΕΡΕΣ ΜΑΡΛΜΠΟΡΟ ΛΑΙΤΣ ΠΟΚΕΤ ΣΑΙΖ ΚΑΠΝΙΖΩ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ , ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΜΕΣΤΗ ΓΕΥΣΗ , ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΧΑΡΜΑΝΙ ΤΟΥ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ .
Βγηκε νεο Davidoff σε κοκκινο πακετο. Το ειδα σε διαφημηση,αλλα δεν καταλαβα αν ειναι σλιμ ή οχι,ουτε ειδα καποιο αλλο στοιχειο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας γραψει.
Johnny ναι. Ειδα χθες πολλα περιπτερα που ειχαν διαρρυθμιστει για το προμοσιον του νεου Νταβιντοφ, αλλα..... ακομα δεν τους το ειχαν φερει αφου δεν ειχαν φυγει τα προηγουμενα αποθεματα. Παντως ειμαι περιεργος να δω αν θα υπαρξει αλλαγη,αφου η Imperial ηταν η μονη απο τις πολυεθνικες που δεν προχωρουσε σε αλλαγες πακετου και χαρμανιου,ενω τωρα κανει την αρχη με αυτο το σημα. Ελπιζω παντως να κανουνε κατι καλυτερο.
ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ(ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΚΑΣΑΝ ΜΥΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ "ΦΕΥΓΑ" ΣΑΝ ΠΑΚΕΤΑ ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ) ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ , Ε ΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΩ ΜΟΝΙΜΑ ,ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΠΑΚΕΤΟΥ+ ΜΕ ΕΞΟΔΟΥΣ 2+ ,ΟΠΟΤΕ "ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ"
Αδερφε υποθετω πως το πακετο που ειδες ηταν Νταβιντοφ και οχι Ντανχιλ. To τσιγαρο που υποθετω πως εννοεις ονομαζεται Davidoff Magnum,ειναι μαυρο και πλακε,το κοστος του οντως ειναι 7,50 Ευρω και ειναι το ακριβοτερο. Υπαρχει παρουσιαση για αυτο, στον blog μας, τον Ιουλιο του 2009.
Πετρο δοκιμασα προσφατα ενα τσιγαρο ,το HB.Το εχεις δοκιμασει?Ωραιο τσιγαρο με ευχαριστη γευση.καπνιζοντας το η γευση του μου θυμησε καπως το παλιο silk cut.
Το εχω δοκιμασει. Παραδοσιακο Γερμανικο τσιγαρο,πουυ βγαινει απο την ΒΑΤ σε σκληρο,μαλακο και κατοσταρι. Μου φανηκε πολυ αδιαφορο, παρομοιο με το κοκκινο Στηβενσον, ουτε καλο ουτε κακο απλα να λεμε οτι καπνιζουμε. Παντως παλια ειχε καποια επιτυχια,αν και με τα χρονια σχεδον εξαφανηστηκε.
ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ ASSOS RED ORIGINAL ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ,ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΠΕΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΣΕΤΙΝΑ(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΜΟΥ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ VIRGINIA ΣΤΗ ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ.ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΑΝΤΩΣ,ΑΠΑΛΗ ΓΕΥΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΥΓΚΑΠΝΙΣΤΩΝ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΠΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ,ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΣΣΟ 25ΑΡΗ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΩΣ ΑΣΣΟ MILD ΕΙΧΑ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟΥ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΛΙΓΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΑΠΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΡΟ 11ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΠΑΝΤΩΣ Ο ΑSSOS ORIGINAL RED MOY ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ PREMIUM ΠΟΥ ΠΡΟ ΕΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ,ΟΤΑΝ EΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ INTERNATIONAL.ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΜΑΝΙ ΤΟΥ Η PM.
Μαλλον το ιδιο ειναι αλλα σε 20αρι. Για να σου φυγει ενθουσιασμος για αυτο το τσιγαρο,σου προτεινω να το καπνισης καπακι μετα απο καποιο ποιοτικο τσιγαρο.Μου ετυχε να το καπνισω τελευταια φορα πρινη μηνες,οταν με κερασε ενας φιλος σχεδον με το ζορι και εγω μολις ειχα σβησει ενα Dunhill. Moυ φανηκε τοσο αηδιαστικο που αντεξα μονο τρεις ρουφιξιες και μετα το αφησα να καιγεται. Πιο πριν το ειχα αγορασει μια-δυο φορες και μου ειχε φανει ανεκτο,στο επιπεδο περιπου του GR. Μια και ειπα για GR,τον επομενο μηνα θα βγει το νεο τσιγαρο της ΣΕΚΑΠ. Απο την πορεια που εχει παρει η αγορα,δεν αισιοδοξω για κατι καλο.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΡΕ ΠΕΤΡΑΝ.ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ DUNHILL ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ KARELIA EXCELLENCE,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ(ΚΑΠΝΙΖΩ 7-8 EXCELLENCE TH ΜΕΡΑ)TOΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΩ ΩΣ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΡΚΑ.ΤΟ SANTE ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΨΙΛΟΣΚΑΡΤΕΨΑΝΕ,ΚΑΠΝΙΣΑ ΠΑΛΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Η SEKAP.
Το Σαντε χαλασε πολυ. Μπροστα μου εχω τωρα ενα πακετο(ΝΜ) και μου αφηνει πολυ αδιαφορη γευση. Ισως γιατι η PM βγαζει τσιγαρα στην αγορα με ζημια(L & M) ή χωρις κερδος,προσπαθει να ισοφαρισει την κατασταση μειωνοντας το κοστος παραγωγης στα ακριβα της τσιγαρα,σαν το Σαντε.
Το Brooks ειχε βγει στην τιμη του 1 Ευρω,μετα τα Leader και Next,με σκοπο να ειναι το καλυτερο τσιγαρο στην κατηγορια του. Η ΣΕΚΑΠ πονταρε πολλα στην κυκλοφορια του και μαλιστα ειχε φερει ενα διασημο Ελληνα "χαρμανιτση" απο το εξωτερικο για να το φτιαξει. Παρολα αυτα δεν τραβηξε,παντως βλεπω ενα γερο στην γειτωνια μου που το καπνιζει με το κιλο,αλλα ποτε δεν το δοκιμασα.
ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΠΤ , ΤΟ ΠΡΙΝΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ , ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΑΠΟΥΛΑΡΟΥΜΕ ΦΤΗΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕ .
Μπα δεν παιζει. Αυτη την περιοδο δεν πεταω λεφτα τσαμπα. Αν πετυχω το γεροντακι στο καφενειο μπορει να του κανω καμοια τρακα. Παντως ποσο καλο να ειναι; Τα φθηνοτσιγαρα,ειναι φθηνοτσιγαρα.
Παιδες καλησπέρα. Μηπως γνωρίζετε αν η ΣΕΚΑΠ εβγαλε καινουργιο τσιγάρο ή γενικώς αν κυκλοφόρησε κατι καινούργιο; Παρακαλώ ας ενημερώσει όποιος γνωρίζει
Απο τοτε που ανελαβε η νεα διοικηση του ΠΑΣΟΚ,υποτιθεται πως ετοιμαζονται να κυκλοφορησουν ενα νεο καπνο και ενα νεο τσιγαρο. Απο τα Χριστουγεννα το πηγαν στον Μαρτιο,απο το Μαρτιο στο Πασχα. Τελευταια ειχαν ανακοινωσει πως θα τα εβγαζαν τον Σεπτεμβριο,αλλα δεν εχω δει κατι ως τωρα.
ΠΕΤΡΟ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΝΟΣ 18 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΗΚΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ. ΩΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΟΙΑ ΜΑΡΚΑ LIGHTS H ULTRA LIGHTS ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩ;
Alain, προσωπικα θα προτεινα να μην το αρχισεις καθολου. Οι εποχες ειναι δυσκολες για καπνιστες, απο αποψη οικονομικη και επειδη μας κυνηγανε απαντες και δεν μπορουμε να χαρουμε εναν καφε κι ενα τσιγαρο σαν ανθρωποι, λες και ο αερας που θα αναπνεουμε χωρις τσιγαρο θα ειναι πιο υγειινος...
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΑΛΕΝ Η ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ? ΤΕΣΠΑ ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΗΝ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ , ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ)ΝΑ ΕΡΧΕΣΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ,ΕΜΦΥΣΗΜΑ ,ΕΜΦΡΑΓΜΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ (ΑΚΡΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ) , ΤΙΣ ΣΤΥΤΙΚΕΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ , ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ,ΡΥΤΙΔΕΣ ,ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟΣ ΚΑΙ , ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΒΑΛΤΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΡΑΞΑΜΕ.
Alain το θεμα οπως το εθεσες παντως ειναι πολυ λεπτο.Οταν εκανα το blog,θεωρησα πως απευθυνεται σε αμετανοητους καπνιστες,παντως δεν εχω σκοπο να προτρεψω κανεναν να καπνισει,ενω οσο αφορα τους ανηλικους απογορευω την συμμετοχη τους. Εφοσον εισαι ενηλικος κανε οτι νομιζεις. Μια και ειπες για Alain Delon ,ο οποιος ειναι και δικος μου αγαπημενος ηθοποιος,θα σου προτεινω χωρις ενοχες ορισμενα κορυφαια εργα του που μπορει να μην εχεις δει. α)Ο Ροκο και τα αδερφια του(1960)παιζει και ο Σπυρος Φω κας με την Κατινα Παξινου β)Γυμνοι στον Ηλιο(1960), απο το μυθηστορημα της Πατριτσια Χαισμιθ,ο ταλαντουχος κ. Ριπλευ. Ακολουθησαν αλλα 4 βιβλια με ηρωα τον Ριπλευ στα προτεινω και αυτα. γ)Le Professeur (1972) Εξοχο παρακμιακο αριστουργημα. δ)Mr. Klein (1976) γ)
Στην Γερμανια πριν μια εβδομαδα,κυκλοφορησε το Lucky Strike Straight Red, με καπνο χωρις προσθετα και αναλογιες 1,0 νικοτινη(γουσταρω) και 10. Το βλεπω δυσκολο να το κυκλοφορησουν και στην Ελλαδα. Παντως ισως σε λιγους μηνες πεσει στα χερια μου.
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΛΑΚΥ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ,http://www.tabak-brucker.de/images/dbimages/artikel_0200767_b_1.jpg ΤΟ ΚΟΒΩ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΧΑΡΜΑΝΙ - ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΙΟΛΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ? ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΗΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΑΤΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ . Υ.Γ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ?
Μεταφραση δεν εχει,οπως και κανενα Γερμανικο site,αλλα την κανεις την δουλεια με το Google Translate. Κολλαω να παρω στα τυφλα μια κουτα,αλλα ολο και καποιος δικος μου θα παει ή θα εργει στην Γερμανια,οποτε ενα πακετακι θα το φουμαρουμε καποτε.
Απο οτι με πληροφορησε ενας φιλος,βγηκε νεο Prince Pocket στην τιμη των 3,20(αρα το κανονικο θα ξαναπαει στα 3,80) καθως και η ΣΕΚΑΠ αποφασησε να κανει γερο comeback με την κυκλοφορια νεου Cooper 25αρι στην τιμη των 2,80. Ας τρεμει το L&M λοιπον, η Ξανθη αντεπιτηθεται.
O ιδιος φιλος μου ειπε πως το μικρο Prince,λεγεται Express εχει 1,0 νικ. και 10 πισσα,αρα ειναι βαρυ, ενω το νεο Cooper παει καλα και θεωρηθηκε καλυτερο των αλλων φθηνων τσιγαρων απο αυτους που το δοκιμασαν. Το Cooper θα το καπνισω σιγουρα στο μελλον,το Prince θα το κανω στην τρακα.
O ΦΙΛΟΣ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ , ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΟΥΠΕΡ ΚΟΚΚΙΝΟ ΒΑΖΟΥΝ "ΣΟΚΟΛΑΤΑ"-ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΝΟΥ??? ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ? ΑΝ Η ΣΕΚΑΠ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΗΓΙΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ,ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ¨"ΜΟΥΣΛΙ"¨ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ .
Στο κλασικό Cooper έβαζαν σοκολάτα, και ναι, εννοώ ακριβώς αυτό το κακάο. Και δεν είναι η ιδέα μου, καθώς μου το είχε πει άτομο που δούλευε στη ΣΕΚΑΠ. Το Cooper International δεν μου είχε αφήσει τέτοια αίσθηση όσες φορές το είχα καπνίσει, αρκετά καλό τσιγάρο εν αντιθέσει με το κλασικό Cooper, αλλά δεν ξέρω πόσο έχει πάει η τιμή του τώρα. Για το νέο Cooper 25ρι δεν έχω άποψη, πάντως θα το καπνίσω όταν βρω ευκαιρεία, γενικά η διοίκηση της ΣΕΚΑΠ σκοπεύει να κυκλοφορήσει αρκετά νέα σήματα προσπαθώντας να ξαναπάρει τα πάνω της, μπας και τελικά την σκαπουλάρει η επιχείρηση και δεν βάλει λουκέτο, καθώς έτσι και συμβεί κάτι τέτοιο εδώ θα γίνει της Κορέας, αφού έχουν κλείσει όλα τα άλλα εργοστάσια που απασχολούσαν αρκετό κόσμο και το ποσοστό της ανεργίας στον νομό έχει εκτιναχθεί σε ένα από τα υψηλότερα στην Ελλάδα. Ήδη με τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει πριν λίγους μήνες μέχρι και κατά κάποιον τρόπο "ντου" στην ΑΤΕ της Ξάνθης είχε πεχτεί...
Ο φιλος σου που δουλευε στην ΣΕΚΑΠ τι μαρκα καπνιζε;Σου ειπε καλη κουβεντα για κανενα τσιγαρο; Λες να βγει και κανενας καινουργιος καπνος απο την εταιρια;
Έκανε Marlboro και μάλιστα έπαιρνε τα τσιγάρα, τα έβαζε σε πακέτα Cooper κόκκινο (τους έδιναν τζάμπα κούτες τότε) και τα κάπνιζε μέχρι το φίλτρο για να μην τον πάρουν πρέφα, χαχαχαχαχα!! Καλά λόγια μου είχε πει για τα BF, GR Classic και ΣΕΚΑΠ Extra (το οποίο πρέπει να σταμάτησε να κυκλοφορεί). Δεν γνωρίζω για καινούργιο καπνό συγκεκριμένα, πάντως δεν θα το απέκλεια, καθώς πλέον σχεδόν όλος ο κόσμος στρέφεται εκεί, οπότε εφόσον θα βγάλουν νέα πράγματα, τι πιο λογικό και από έναν καπνό.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ AMERICAN LEGEND KAI EINAI ΑΠΟ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΙΔΟΥ ΤΟ EMAIL ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΚΑΡΕΛΙΑ ΑΕ:
Κύριε, ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας και την προτίμηση σας στα προιόντα μας. Εάν θυμάμαι καλά είχατε εκφράσει ανάλογο ενδιαφέρον και για το σήμα GKS EXCELLENCE. Ενδεικτικά παραθέτω τα ακόλουθα σημεία πώλησης στην πόλη της Λαμίας όπου μπορείτε να προμηθευτείτε το σήμα AMERICAN LEGEND.
Εάν επιθυμείται να προμηθεύεστε το AMERICAN LEGEND από συγκεκριμένο σημείο πώλησης, παρακαλώ ενημερώστε μας με τις σχετικές πληροφορίες και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Για άμεση επικοινωνία μπορείτε να καλείται στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας μας στο υποκατάστημα Θεσσαλονίκης τηλ. 2310 516842.
ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ AMERICAN LEGEND TO ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 2,30 ΕΥΡΩ.ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ KARELIA BELGIUM ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ.ΠΛΟΥΣΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ,ΟΜΩΣ ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΧΗΜΙΚΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΕΛΙΑ.ΕΝΤΟΝΗ Η ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ BURLEY ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ.Η ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ KATI ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ KOKKINO MEMPHIS KAI TO KOKKINO JOHN PLAYER SPECIAL.ΓΙΑ ΤA ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
Το καπνισα πριν μρεικες μερες.Πηρα το κοκκινο πακετο.25 τσιγαρα με τιμη στα 2,80 ευρω.Καλο μου φανηκε για τα λεφτα του,πολυ καλυτερο απο αλλα χορταρια τυπου παλ μαλ.Τωρα οσο αφορα την γευση θα ελεγα πως ειναι καπως χιμικη χωρις ομως να σε κουραζει.Επισης πολυ ωραια η σχεδιαση του πακετου
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ PHILIP MORRIS ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ MΠΛΕ 25ΑΡΙ QUANTUM RED.ΜΕΓΑΛΗ Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ROYALS (ΟΧΙ ΤΟ ROTHMANS ROYALS TO 120ΑΡΙ).ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΓΕΥΣΗ ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ
Aφου η Ελληνικη καπνοβιομηχανια κοιμαται,ας αναδειξει τα καπνα μας η ξενη. Η ΒΑΤ αυτο το μηνα,ξεκινησε με πρωτη χωρα διανομης την Κορεα,την παραγωγη του Dunhill Orient με 100% Ελληνικα καπνα! Αναδημοσιευω απο το tobacco reporter: Greek tobacco feature of Dunhill Orient in Korea Dec 3, 2010—British American Tobacco Korea launched Dunhill Orient this week as a limited edition, according to a story in The Korea Times.
Dunhill is BAT’s primary king-size brand in Korea.
BAT Korea said on Wednesday that the new product was expected to be sought after because of its blend, which offered a distinct, subtle aroma through the inclusion of Greek oriental tobacco.
“Dunhill Orient is expected to provide Korean adult smokers with the finest quality tobacco full of an aromatic taste,” BAT Korea marketing executive director, Guy Meldrum, said in a statement.
“We hope consumers can truly taste and feel the smooth yet rich flavor while enjoying a moment of indulgence with Dunhill Orient.”
Dunhill Orient is available at Won2,500 a pack in three versions; one with six mg of tar, one with three mg and one with one mg.
Το πακετο εδω:http://www.koreatimes.co.kr/www/news/biz/2010/12/123_77308.html Οποιος παει Κορεα,ας μας φερει να καπνισουμε ενα .... μερακλιδικο Ελληνικο τσιγαρο!
Ποιός τρέχει τώρα στην Κορέα γμτο...Έψαξα λίγο σε on line καταστήματα και δεν υπάρχει πουθενά. Αν κάποιος το βρει σε κάποιο κατάστημα παρακαλείται θερμά να μας ενημερώσει.
Είναι ακριβώς το ίδιο πακέτο στην Κύπρο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το οτι αλλάζει το μαλακό πακέτο. Βέβαια, το χαρτάκι που ανακοίνωνε την αλλαγή υπήρχε μέσα σε μαλακό πακέτο, οπότε δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για το σκληρό. Πάντως είναι αρκετά παράξενο να αλλάζει πάλι το πακέτο αυτό επειδή πρόσφατα μου έτυχε Marlboro Gold απο τη Μάλτα το οποίο είχε μόλις αλλάξει. Θα δούμε...
Αν ξαναλλαξουν το πακετο θα (ξανα)βγαλω το καπελο στα γρηγορα αντακλαστηκα της Φιλιπ Μορρις. Η αληθεια ειναι πως το ολο ασπρο Μαρλμπορο δεν λεει πολλα σαν design,αν πηραν τοσο γρηγορα το μηνυμα μπραβο τους.
Εντάξει, το design θυσιάζεται γενικά τα τελευταία χρόνια, αν εξαιρέσει κανείς τα limited editions και τα Camel, που έχουν παράδοση σε τέτοιες καταστάσεις. Προφανώς το design του Marlboro Gold δεν είναι αναγνωρίσιμο και «δυνατό» όπως το σχέδιο που αντικατέστησε. Ίσως κάτι τέτοιο να ετοιμάζουν. Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε το αποτέλεσμα.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΓΚΑΠΝΙΣΤΕΣ,ΔΟΚΟΜΑΣΑ ΚΑΠΝΟ L & M 20 gr ,2,50 ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ.ΞΑΝΘΟΣ ΚΑΠΝΟΣ,ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΓΕΥΣΤΟΣ,ΕΥΚΟΛΟΚΑΠΝΙΣΤΟΣ,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΤΣΑΝΙΑ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
Μπα! Βγήκε καπνός L & M? Πάρα πολύ έξυπνη κίνηση από τη Φίλιπ Μόρις. Τελικά Πέτρο απ'ο,τι φαίνεται είχες δίκιο και αυτή η κυκλοφορία έρχεται να επιβεβαιωσει τη θέληση της εταιρείας να σπρώξει όσο γίνεται το L & M. Για το λόγο αυτό άλλωστε θυσίασε το Old Navy. Οφείλω να ομολογήσω πως η κίνηση αυτή ήταν πολύ πολύ έξυπνη και αρκετά καλά μελετημένη.
Πηρε το ματι μου την διαφημιση νεου Marlboro,χρωματος μαυρου-κοκκινου στην τιμη των 3,50. Αν εχει κανεις περισσοτερες πληροφοριες για το προιον,ας ενημερωσει.
Πολύ ενδιαφέρον Πέτρο. Επέτρεψε μου όμως να ρωτήσω τι είδους διαφήμηση είναι αυτή? Δεν απαγορεύτηκαν οι διαφημίσεις τσιγάρων? Επιπλέον, μια παράκληση πρός όλους: αν κανείς έχει ή μπορεί να βρεί κάπου πακέτα Old Navy 25άρια, παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου (Πέτρο σόρι που βάζω αγγελίες στο μπλόγκ σου).
Το προιον λεγεται τελικα Marlboro core flavor. 9 πισσα 0,7 νικοτινη. Λεω να το δοκιμασω και αν αξιζει θα το κανω και αφιερωμα. Οι διαφημισεις επιτρεπονται στα σημεια πωλησεις καπνου,αρκει να μην ειναι ορατες απο αποσταση. Λαμπρο δεν με ενοχλουν ουτε οι αγγελιες,ουτε η διαφημιση σελιδων,προιοντων,καταστηματων,γιαυτο μην κολλας.Παντως Old Navy τελος.Πιθανον να καταργηθει και το παραδοσιακο 20αρι.
Πέτρο ευχαριστώ. Δεν είναι θέμα διαφήμισεις ή αγγελιών, πέστο μια παράκληση πρός τους αναγνώστες. Το Old Navy όντως τέλος, αλλά πιθανόν να υπάρχουν μερικά ξεχασμένα απο δω κι απο κεί. Βρήκα στο ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο όταν ήρθα Ελλάδα το άσπρο 25αρι. Ίσως κάπου να υπάρχουν και τα υπόλοιπα. Θα αναζητήσω κι εγω το νεο Marlborο μέσω τρίτων.
Δοκιμασα το καινουργιο Ντραμ, ειμαι στο δευτερο σακουλακι, με γαλαζια ριζλα και ουλτρα σλιμ ρισλα φιλτρακια. Ετσι καπνιζα το βαν νελε και λεω καπνιζα (10 χρονια) γιατι ο Ντραμ ο νατουραλ ειναι καλυτερος. Λιγοτερα κεντακι και πιο πολλα βιρτζινια, λιγο πιο γλυκος απο το βαν νελε με λιγοτερα κοτσανια φυσικο τσιγαρο. Δυνατο καπνισμα αξιζει τα 4 ευρω
Ειχα ξεκινησει με Golden Virginia κιτρινο, καπνισα κανα 2μηνο, αλλα πριν καμια βδομαδα πηγα περιπτερο και πηρα τον Drum Natural Flavour, και πλεον, μπορω να πω οτι βρηκα το τσιγαρο που μ αρεσει! Με ασημι rizla και swan μαυρο φιλτρακι. Απλως υποκλινομαι. Ανυπομονω για την κριτικη σου. [εχω την αισθηση οτι ειναι λιιιγο βαρυς, αλλα δν εχω ιδιαιτερη εμπειρια απο τσιγαρα]
Διαφωνώ με τον natural..είναι ένας τυπικός drum, με μέτρια γεύση, από τη στιγμή που ανοίγεις το πακέτο μέχρι και το τέλος, με όλα τα κοτσάνια και τα σχετικά..απελπισία να κυκλοφορεί μόνο ένας τέτοιου τύπου καπνού στην Ελλάδα και αυτός να είναι ο Drum Νatural Flavor..
Παναγιωτη πολυ σημαντικα τα νεα. Μακαρι να εβγαλε κατι αξιοπροσεκτο η καπνοβιομηχανια Γεωργιαδη. Το θεμα ειναι κατα ποσο μπορει να βρεθει αυτο το νεο προιον.Εχει καπνισει κανεις αυτο το τσιγαρο? Ας μου υποδειξει καποιος που μπορω να το βρω στην Θεσσαλονικη και ακομα και μαπα να ειναι,θα του κανω αφιερωμα.
ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ,ΚΑΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΘΑΡΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ.ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΕΠΙΣΗΣ(ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΑΥΤΟ) ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΑΔΕΙΑ ΟΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΝΙ.ΙΔΩΜΕΝ.ΕΙΔΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ LINK ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΕΜΑΙL TOY "ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ".ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ.
Θα σε απογοητευσω. Αν μιλαμε για το ιδιο προιον το εχω δοκιμασει πριν τρεις τεσσερις μηνες. Μετριοτατο αμερικαν μπλεντ .Αν θυμαμαι μοιαζει καπως με το κουπερ... Λογικα θα υπαρχει στα περισσοτερα καπνοπωλεια.Εγω το ειχα αγορασει απο καπνοπωλειο μικρης πολης της δυτικης μακεδονιας
Παιδιά αυτό το σήμα το αγόρασα τον περασμένο Γενάρη που ήρθα στην Ελλάδα, από καφεκοπτείο του Αγρινιου το οποίο πρακτορεύει τα σήματα του Γεωργιάδη. Δεν το δοκίμασα για να έχω άποψη και δεν ξέρω που μπορεί να το βρεί κανείς εκτός από το Αγρίνιο. Διάβασα πάντως την επιστολή της καπνοβιομηχανίας και έμεινα. Εντάξει, για το ελληνικό κράτος δεν έχω και την καλύτερη γνώμη εδώ και χρόνια, αλλά από καπνοβιομηχανίες δεν περίμενα τέτοιο εκβιασμό και τρομοκρατία, να αμολάνε τα μαντρόσκυλα τους και να κάνουν έλεγχο στα περίπτερα. Αλλά να μου πεις αν βγαίνει ο κάθε Γεωργιάδης και βάζει το πακέτο 2,60 δεν θα κάνει πάταγο και δεν θα κόψει πελατεία? Ή μήπως το L&M είναι ποιοτικά καλύτερο από το MG Gold?
to MG to kanoniko to 25ari ine american blend f8iniariko nomizw ine katw apo ta 3 eurw gia tin timi tu kalo ine +5 tsigara to MG gold ine virginia dn 3erw pws ine mias kai dn to exw dei pote se periptero....an krinw apo ta alal tu gewrgiadi kati smoker me eidika filtra to 22 pu ine san na kapnizis tsuknides kai auto dn 8a apexei poli se piotita, ena danny ross tu gewrgiadi to 3erete????? to eida se mia selida
ΠΕΤΡΟ,ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ MG GOLD.KI ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ.ΠΑΡΟΤΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΡΟΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ,10 MG,0,6 MG,10 MG, EINAI ENA SΜΟΟΤΗ AMERICAN BLEND.MOY ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ROTHMANS KING SIZE-ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΒΕΒΑΙΑ-ΚΑΙ ΤΟ ROYALS KING SIZE TO ΣHMEΡINO AΛΛA ΠΡΟΣ TO KAΛYTEΡO.ΣΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΕΠΙΣΤΟΜΙΟ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ(ROTHMANS,DUNHILL) AΛΓΕΙΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ,ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΧΩΝΙΑΣΤΕΙ.ΦΙΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΚΑΠΝΙΣΤΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ,ΟΜΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ.ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟ.
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΣ , ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΙΝΣ ΜΠΛΑΚ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 3,20 , ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? P.S ΧΘΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟΝ PUEBLO PSSSSSSSSSSSSS ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟΟΟΟ , ΜΑΖΙ ΚΑΠΝΙΣΑ ΚΑΙ 4 ΤΣΙΓΑΡΑ AMERICN SPIRIT ,KAMIA SXESI ME TON PUEBLO MA KAMIA , O PUEBLO KLASEIS ANOTEROS ,ME MIA EPIGEYSI SKETI GLYYYYKA , KAI FTINOS RE GMT ,KRIMA POY TA DIKA MAS TA TSAKALIA EDO DEN TO EISAGUN POLY KRIMA........
To Prince Black το δοκιμασα.Μαλλον αντικαθηστα το Σκληρο και η ΒΑΤ ξαναλλαξε το πακετο. Η γευση ειναι ενα κλασσικο American Blend,καλη επιλογη για τα λεφτα του
ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ JOHN PLAYERS SPECIAL(ORIGINAL) ΣΕ ΚΙΝG SIZE ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΕ ΤΙΜΗ 3,50 ΕΥΡΩ(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ).ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑ(ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ 90-ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-).ΣΤΑΘΕΡΗ Η ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΚΡΗ ΑΠ΄ Ο,ΤΙ ΤΗΝ ΗΞΕΡΑ. ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ(ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΙΝΑ ΑΛΑ DUNHILL ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΙΝG SIZE)ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.KAT΄ΕΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ,ΜΑΥΡΗ ΠΛΑΚΕ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ IMPERIAL ΠΛΕΟΝ.
Ο JPS ηταν παντα σημα της Imperial. Την πλακε εκδοση του δεν την θυμαμαι,ισως να μην την προλαβα,την ειδα παντως σε site συλλεκτων. Το JPS το καπνισα τελευταια φορα πριν κανα δυο χρονια,οταν ακομα ειχε 2,70. Μου φανηκε πραγματικα απιασιο τσιγαρο,πολυ χειρωτερο απο αυτο που ηξερα. Δεν θεωρω απιθανο να αναβαθμιστηκε,αφου η Imperial τωρα τελευταια βελτειωσε την ποιοτητα των τσιγαρων της.Ειδικα τα Davidoff και Gauloises Blondes εγινανα αρκετα καλα τσιγαρα.
Μετα το ιστορικο old navi και το Next καταργηθηκε για να συγχωνευτει και αυτο με το L&Μ. Ελπιζω να μην φτασουμε στο σημειο,να δουμε απο την Φιλιπ Μορρις,πως το Σαντε συγχωνευεται με το Μαρλμπορο και ο Ασσος Ιντερνασιοναλ με το Τσεστερφιλτ. Δεν ξερω τι πανε να κανουν. Αυτες οι αδικαιολογητες κινησεις σιγουρα εχουν καποιο καστος,αφου δεν ακολουθουν όλοι οι καπνιστες των Old Navy και Next την αλλαγη σε L&M.Ελπιζω να μην εχουν στο μυαλο τους το κλεισιμο του εργοστασιου.
petro to ergostasio dn kleinei afou promi8euei kai alles xwres sigoura pantws 8eloun na dimiurgisan liga kai isxira simata kai oxi polla kai me ligo koino auti ine i politiki tis phillip morris polla xronia marlboro, phillip morris exoun terastio koino... gia auto kai ta xarmani frontizei an ine panomiotipa...ine i akrivws anti8eti politiki me ton karelia pisteuw kai ti 8ewrw stratigiki entelws lathos, kai to lathos tis i phillip morris 8a to dei makropro8esma.
Κλασσικα πραγματα. Davidoff και Marlboro απο τα ακριβα, Winston και Philip Morris 25αρι κοκκινο απο τα φθηνα.Με αυτο το τελευταιο εχω φαει κολλημα,λογο τιμης.
δεν ξερω αν κυκλοφορεί εδώ αλλά έπεσε το μάτι μου σε ενα πακέτο lucky strike "convertibles"..Ειναι κανονικό lucky το οποίο μετά από το πάτημα του σήματος του lucky στην βάση του τσιγάρου(χρησιμεύει σαν κουμπί) μετατρέπεται σε τσιγάρο menthol. Δεν μου αρέσει η μέντα απλά το αναφέρω γιατί ακούγεται λίγο τρελό...
Ναι, υπάρχει και το Dunhill switch υπάρχει μια αμπούλα μέντας μέσα στο φίλτρο και πιέζοντας το απελευθερώνεται. Δεν νομίζω να κυκλοφορεί μαλακία θα είναι όπως και όλα τα μεντοτσίγαρα στην Ελλάδα νομίζω μόνο το marlboro methol κυκλοφορεί, το kool, samel και αύρα που κυκλοφόρησαν στο παρελθόν απέτυχαν, γενικά τα μεντοτσίγαρα μόνο στις Η.Π.Α. έχουν επιτυχία που τα καπνίζουν κυρίως οι μαύροι.
Camel Crush: is an R. J. Reynolds cigarette product that contains a capsule in the filter that, when crushed, releases a mentholated liquid that causes the smoke to be menthol flavored. When the tobacco smoke passes through this liquid-saturated filter, it gives it a menthol taste. The cigarette was released in the United States on August 25, 2008 να και του camel αυτή η εκδοχή.
Για πείτε λίγο επειδή κάνω στριφτό αλλά βαρέθηκα οι τιμές πόσο έχουνε πάει σε Philip Morris 25αρι L&M Peter Stuyvesant kai prince μαύρο Και αν υπάρχει κάποια μάρκα κάτω από 3 ευρώ
3,20 σε όσα λες αλλά το ph 25 θα πάει στα 3,80, κάτω από τα τρία υπάρχουν τα karelia special, καρέλια αγρινίου, καρέλια extra στα 2,40, mg gold 2,60, καρελια φιλτρο και ρεξ 20αρι 2,80
Το Φιλιπ Μορρις αυτη την στιγμη εχει 3,30. Ενας φιλος μου ειπε πως το μπλε 25αρι ειδη αυξηθηκε και πηγε στα 3,70. Αυτο θα γινει σε ολα τα φθηνα τσιγαρα,αφου ελαχιστη τιμη πωλησης απο τα τελη Ιουνιου για ενα πακετο των 20 τσιγαρων ειναι τα 3 ευρω. Αρα τα Λιντερ,Αγρινιου,MG κ.λ.π. θα πιασουν το 3ευρω. Το Στυβενσον λογικα θα παει και αυτο στο 3,70 και το ΛΜ στα 3,60.
αρά καλά καπνίζω στριφτά, γιατί πάνω απο 3 ευρώ μόνο για τον ασος φίλτρο θα έδινα όλα τα αλλά τα θεωρό απαίσια,εκτός απο το philip Morris που δεν το έχω δοκιμάσει
Τέλεια, Πέτρο μπορώ να παραγγείλω καπνό κατευθείαν από τον παραγωγώ τηλεφωνικά, θα πάρω καμιά 500γρ. Θα τα βάλλω στον υγραντηρα λογικά μια χαρα θα την βγαλω, έτσι όπως πάμε σε 3 χρόνια ένα πακέτο τσιγάρα θα έχει την τιμή ενός πούρου.
Ένας τύπος μου το είπε από το Αγρίνιο, ότι αν βρω κάποιον παραγωγό μπορώ να του ζητήσω ότι θέλω και το στέλνει με qurier. Δεν μου είπε τιμές αλλά φαντάζομαι στις τιμές χονδρικής. Θα ψάξω και θα παραγγείλω μπόλικο πράμα αν είναι τόσο φτηνό ούτε 5 ευρώ δεν θα πληρώσω. Λογικά όμως θα υπάρχει μία ποσότητα φαντάζομαι που πρέπει να παραγγείλεις, μισό κιλό είναι μάλλον αρκετό.
Ίσως να πρόκειται για κανένα καπνό των 20gr μιας και η μόδα εγγενιάστικε αλλά απέτυχαν όλα τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας μιας και ήταν τόσο απελπιστικά χαμηλής ποιότητας που ούτε στην ελληνική αγορά δεν κατάφεραν να καθιερωθούν. Ίσως να πρόσκειται για κάποιον cooper πιο ελαφρύ, αλλά πιο πιθανό κάποιον GR.
Και εγω ετσι ακριβως τον φανταζομαι τον καπνο της ΣΕΚΑΠ.
Για τα Fire Safe cigarettes θα δουμε τι γευση θα βγαζουν στην πραξη.Αμερικανικα Camel και Winston που καπνισα παντως,δεν ειχαν καμια σοβαρη διαφορα,παρα τις διαμαρτυριες και τα απιστευτα σχολια, που διαβασα στο ιντερνετ.Παντως υποθετω πως οι ουσιες που επιβαλουν να μπουν στα τσιγαρα οι ευρωκαγκουρες,δεν ειναι και οτι καλυτερο για την υγεια του καπνιστη. Πιθανον να αναγκαστουμε να το γυρισουμε στο στριφτο,θα δουμε.
Μαλακίες ^2 ακακία θέλουν να ρίξουν, ένα φυτό που φυτρώνει στην Αραβία, δεν είναι τοξικό, ούτε γεύση έχει χρησιμοποιείται αβέρτα σε οικολογικά προϊόντα από κόλλες μέχρι κολώνιες (ως βάση αντί για οινόπνευμα). Το πολύ απλούστερο να βάζουν τσιγαρόχαρτα χωρίς τρύπες το σκέφτηκαν.
Πρόσφατα βρήκα ένα καινούριο σήμα slim για την Ελλάδα τα Sobranie Pinks...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχουν εδω και χρονια. Τα καπνιζει μια φιλη μου φανατικα,απο τοτε που την γνωριζω,τουλαχιστον δεκα χρονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙστορικο σημα το Sobranie δες και το σχετικο θεμα για το Sobranie Black Russian.
βγηκε καινουριο πακετο συλλεκτικο winston στο μπλε κ το κοκκινο σκληρο μαλακο μονο στο 20αρι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα, δεν το ήξερα καθόλου... Είναι πάντως σχετικά σπάνιο να τα βρεις. Και λίγοι τα ξέρουν. Γι' αυτό και υπέθεσα ότι θα είναι καινούρια. Για το Sobranie Black Russian το έχω διαβάσει το θέμα... Τα δοκίμασα, πάντως, και έχω να πω ότι είναι τα καλύτερα slims που έχω κάνει... Ξέρεις αν βγαίνουν και σε άλλο τύπο; Εννοώ εκτός από ροζ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι. Παλια εβγαινε και το Sobranie Clasic σε στυλ και βαρος παρομοιο με του Davidoff.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω τα Turkish special;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Ελλαδα δεν υπαρχουν μπορω να τα βρω πουθενα στο εξωτερικο;
Τurkish Special ειχα καπνισει και θα κανω και αφιερωμα συντομα,απο ενα καπνοπωλειο του Μανχαταν που τα εκανε εισαγωγη απο την Ολλανδια για την Αμερικανικη αγορα.Δεν ξερω αν μπορεις να τα βρεις πουθενα οnline, αν μιλαμε για το ιδιο τσιγαρο φυσικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον λεμε για τα ιδια.Εστειλα mail σ΄ενα site της Ολλανδιας που προμηθευει στην Αμερικη και μου απαντησε οτι μονο απο Τουρκια μπορω να τα βρω και ο ιδιος τα εχει σταματησει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Τουρκια εχω παει αρκετες φορες αλλα τα Τurkish Special δεν τα εχω συνανατησει,δεν αποκλειω να υπαρχουν.Το αμερικανικο καπνοπωλειο που τα εισαγει ειναι αυτο http://www.gaandron.com/index.html, αν θυμαμαι καλα οι ιδιοκτητες ειναι Ελληνες,τουλαχιστον ετσι μου ειχαν πει αυτοι που μου εφεραν αυτα τα τσιγαρα.Απ οτι γραφουν δεν στελνουν τα προιοντα τους εξω απο την Αμερικη,παντως μπορεις να κανεις μια προσπαθεια. Εσυ σε πιο site αναφερεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήVCT B.V ειναι Ολλανδικη εταιρεια δεν μπορεσα να βρω δικο της site αλλα το mail της ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήinfo@v-c-t.nl
Μπορει να σταματησε η παραγωγη. Θυμαμαι πάντως πως το τσιγαρο αυτο ηταν εισαγωμενο απο την Ολλανδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας φίλοι! Καπνίζω DRUM. Έχω πάρει πολλά πακέτα τελευταία με απαίσια μυρωδιά, και ακόμα πιο απαίσια επίγευση. Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτι ή εγώ παραξένεψα;
ΑπάντησηΔιαγραφήAdonis
πακετο η καπνο?αν κανεις καπνο κ μενα δν μ αρεσε τν τελευταια φορα ενω παλια ηταν ο αγαπημενος μ...με χαλασε αυτο ακριβως π λες η επιγευση
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι οι καπνοι που γραφεις ειναι για πιπα,με εξαιρεση τον Αmber Leaf που κυκλοφορει βασικα στα τουριστικα μερη,αφου τον καπνιζουν πολυ οι Αγγλοι και τον Red Bull που ειχε κυκλοφορησει πριν 4-5 χρονια χωρις επιτυχια.
ΑπάντησηΔιαγραφήR6,Kim,Dunhill King Size(το εχω κανει και ξεχωριστο αφιερωμα),Ronson,Camel Plain(Camel αφιλτρο δηλαδη),Salem,MG,22 special,Brooks,Αριστα και ισως το Ξανθη κυκλοφορουν κανονικα
Προφέρεται Κρέιβεν! Τα πιο λεπτά χαρτάκια είναι τα γαλάζια ρίζλα. Εγώ κάνω Craven + Rizla γαλάζια + Swan κόκκινα. Πάρε φίλτρα RIZLA REGULAR για να έχει μέγεθος σαν κανονικό τσιγάρο και θα έχει πιο πολύ πίσσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΠΝΟΙ MARLBORO ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ(ΑΝ ΘΕΩΡΗΣΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ).ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωριζω,παντως ενα μικρο ποσοστο αγορας το ειχαν πιασει(βασικα το κοκκινο).Με παραξενευει που η Philip Morris επελεξε να σταματησει,εστω εναν μετρια πετυχημενο καπνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο το πρωι εχει γεμισει το mail μου με μηνυματα που μου γραφουν πως το George Karelias Excellence κυκλοφορησε και στην Ελλαδα! Ακομα δεν μπορεσα να το ψαξω,αλλα αν ισχυει θα ειναι Χριστουγεννιατικο δωρο!
ξερει κανεις αν τα 10ρακια πακετα κυκλοφορουν ακομα ή καταργηθηκαν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταργηθηκαν
ΑπάντησηΔιαγραφήδοκιμασα εναν καπνο harvest vanilla η συσκευασια του τελεια για να διατηρει τον καπνο αλλα ο καπνος οτι χειροτερο εχω καπνισει τζαμπα τα 5,5 ευρα...επισης ο καπνος cooper π δοκιμασα σημερα ηταν πλ ωραιος δυνατος κ με αρωμα ελλαδας!
ΑπάντησηΔιαγραφήbghke kainourgio prince me thn onomasia indian summer.. egw prwsopika den ekana ka9olou prince alla ta sigekrimena trabi3an to endiaferon mou ka9ws exoun mia polu idiaiterh geush..a3izei na ta dokimasete
ΑπάντησηΔιαγραφήTo indian βγηκε εδω και δυο χρονια.Καθαρος καπνος χωρις προσθετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΤΡΟ,Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ IGOR SERGEEV(www.tttt.ru)ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εχω υποψη μου. Τον παρακολουθω τον Ρωσσο,ειναι απο τους καλυτερους συλλέκτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήiparxei periptwsh na vrw craven paketo stin ellada?
ΑπάντησηΔιαγραφήkapnizw to extra dark twra(ton kapno :P)
poli 8a ithela na dokimasw kai paketo..!!
Οχι δεν κυκλοφορει στην Ελλαδα.Δεν το εχω καπνισει ουτε εγω, αλλα τον επομενο μηνα θα μου φερουν Craven τσιγαρα απο Ισπανια και θα γραψω για αυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο εκανα ποστ και αλλού αλλά ως απεγνωσμενος καπνιστης πιστευω οτι δικαιούμαι να το κάνω και δω : ξερετε στο κεντρο της αθήνας που μπορω να βρω λακι στραικ άφιλτρο , χρυση κασετινα άφιλτρη και καρελια αγρινίου ??? και το τελευταίο ξέρετε αν υπάρχει στο μαγαζί του καρελια στο μαλλ ??? ευχαριστώ ..............
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠ΄ Ο,ΤΙ ΕΙΔΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΕΤΡΟ,ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ Η ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ MARLBORO LIGHTS.ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΑΝΗΓΓΕΙΛΕΣ.ΙΔΙΑ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ MARLBORO GOLD TOUCH,AΛΛΑ ΛΕΥΚΗ ΑΝΤΙ ΜΑΥΡΗΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ "GOLD".ΠEΡITTO NA ΣOY ΠΩ ΠΩΣ ΠΡOTIMΩ THN ΠAΛIA ΣYΣKEYAΣIA!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιωτη το δοκιμασες; Παρατηρησες καποια αλλαγη σε σχεση με το παλιο; Οι περισσοτεροι συνκαπνιστες φιλοι μας απο το εξωτερικο ισχυριζονται πως αλλαξε και το χαρμανι και η γευση. Να πω πως θα ακολουθησουν και αλλαγες και στο κοκκινο Μarlboro,μικροτερης ομως σημασιας(θα ειναι όλο κοκκινο το μερος που γραφει filter cigarettes, καθως και το εμβλημα της Φιλιπ Μορρις θα γινει απο χρυσο σε γκριζο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νεο σχεδιο του Marlboro Lights πάντως μου αρεσει περισοτερο. Θα του αφιερωσω ενα ξεχωριστο θεμα,καθως και θα μπω στην διαδικασια να καπνισω κανα δυο πακετα για να δω αν εχει αλλαξει τιποτα σε σχεση με το παρελθον
ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΠΕΤΡΟ ΛΙΑΝ ΠΡΟΣΕΧΩΣ.ΠΡΟΕΧΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ KARELIA EXCELLENCE,ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΕΝΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Καρελια Excellence θα το βρεις μονο σε καπνοπωλεια,εμπορικα κεντρα ή πολυ κεντρικα σημεια διανομης. Ακομα και Αθηνα-Θεσσαλονικη ειναι πολυ περιοσμενη η διανομη του,ενω παει αρκετα καλα εμπορικα,μαλλον λογο μειωμενης παραγωγης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκιμασα προσφατα τα τσιγαρα lambert & butler και δεν μπορω να καταλαβω για πιο λογο οι Αγγλοι τα εχουν πρωτα στην προτιμιση τους.Πραγματικα ειναι ενα απαισιο και τρισαθλιο τσιγαρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα εχουν πρωτα γιατι ειναι φθηνα κατι σαν τα δικα μας Leader-GR
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετρο πρεπει να παρουσιαζεις πιο συχνα τσιγαρα γιατι με το ρυθμο που πας θα σου παρει χρονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν παιρνεις καινουργιο πακετο δεν ειναι αναγκη να το τελειωνεις ολο...κανε 5 τσιγαρα κανε τη παρουσιαση και περνα σε επομενο τσιγαρο.
επισης νομιζω πρεπει να παρουσιασεις καποια σηματα που νομιζω πανε για καταργηση λογω χαμηλων πωλησεων...και ισως δεν τα προλαβεις π.χ.gittanes,prince natural κ.α.
τελος δεν μπορω να καταλαβω πως παρουσιαζεις σηματα σαν το..GR ! και ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΣΑΝ:CAMEL UNFILTERED,ASSOS SKETO,KARELIA AGRINIOY,GITTANES...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?????
ΠΕΤΡΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΑΣ ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟΥ PRINCE
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΚΑΡΕΛΙΑ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΣ ΤΟ ORIGIN ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΗ.ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ 10ΑΡΑΚΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι,τα δεκαρακια απαγορευτηκαν στην ΕΕ. Φυσικα αν ειχε ζητηση μπορουσαν να το μετατρεψουν σε 20αρι. Για το 0rigin πάντως δεν ειχα καλη αποψη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδα ενα νεο χρυσο πακετο σε ενα περιπτερο,δυστυχως δεν διεκρινα την μαρκα.Ξερει κανεις για τι μιλαμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέτρο τα mild seven υπάρχουν στην Ελλάδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήta gitanes pou anaferei o filos ti xarmani einai ? kai me poio tsigaro an einai dynath h sygkrish moiazei ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Μild Seven δεν υπαρχει στην Ελλαδα.Δεν το εχω καπνισει,αλλα θα ηθελα να το δοκιμασω μια και ειναι μεσα στα πεντε δημοφιλεστερα τσιγαρα του πλανητη και το πιο ακριβο σημα της Ιαπωνικης καπνοβιομηχανιας.Στην Ευρωπη δεν τα συνανανταμε και πολυ,βασικα στην Ασια και την Ρωσια κυκλοφορουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Gitanes ειναι σκουρο περιπου ανατολικο χαρμανι,μιξη ανατολικων και Latakia,με το μονο τσιγαρο που μοιαζει ειναι με τα Gauloises Brunes,δες και το αφιερωμα. Με τα Gitanes θα ασχοληθω στο μελλον.
Αρα το mild seven μονο μετα απο παραγκελεια απο το εξωτερικο... Παντως περιεργο που δεν το κυκλοφορουν Ελλαδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντος των ημερων θα παρω ενα πακετο να τα δοκιμασω. Τα καπνισα μονο στην τρακα και δεν μπορεσα να βγαλω αποψη. Αν η αλλαγη ειναι τοσο μεγαλη φυσικα θα γινει νεα παρουσιαση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ότι εμαθα,εντος των ημερων θα κυκλοφορησουν πολλα νεα τσιγαρα σε ανταγωνιστικες τιμες,λογο των επερχομενων αυξησεων. Ειμαι περιεργος να δω αν θα βγει κατι ενδιαφερον σε προσιτη τιμη ή αν θα γεμισει η αγορα με ποιοτητες τυπου ΝΕΧΤ,WINSTON,PALL MALL με απλα διαφορετικα ονοματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήσας παρακαλω ενημερωστε με για νεες κυκλοφοριες τωρα αμμεσως
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιγράφω ασχολίαστο από το ΒΗΜΑ,2-3-2010
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαφνικό λουκέτο στην Παπαστράτος
02-03-2010
Η πτώση της ζήτησης οδήγησε την πολυεθνική Ρhilip Μorris να διακόψει προσωρινά τις εργασίες τού εργοστασίου της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο.
Την οικονομική κρίση που έχει επιφέρει μείωση της κατανάλωσης επικαλείται η Ρhilip Μorris για να αιτιολογήσει την απόφασή της να κλείσει για δύο ημέρες αυτή την εβδομάδα το εργοστάσιο της καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο. Οπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, το 2009 ο κύκλος εργασιών υποχώρησε σε σχέση με το 2008, αλλά η πτώση αυτή γιγαντώθηκε τους δύο πρώτους μήνες του 2010, για αυτό και η διοίκηση προχώρησε στην απόφαση για προσωρινή παύση των εργασιών μέχρι να ανακάμψουν οι παραγωγικές της ανάγκες.
Οι εργαζόμενοι θα υποχρεωθούν να λάβουν μέρος της κανονικής τους άδειας. Η διοίκηση της πολυεθνικής στο τέλος της εβδομάδας θα αποφασίσει αν το μέτρο θα ισχύσει και για τις επόμενες εβδομάδες. Η εταιρεία απασχολεί στο εργοστάσιο του Ασπροπύργου 850 εργαζομένους, αλλά το μέτρο αφορά τους εργάτες στις γραμμές παραγωγής, οι οποίοι υπολογίζονται σε περίπου 700, και όχι τους διοικητικούς υπαλλήλους.
Το ανησυχητικό είναι ότι η Παπαστράτος δεν έχει περάσει ακόμη στα τσιγάρα της την αύξηση του φόρου κατανάλωσης, γεγονός που προϊδεάζει για ακόμη δυσκολότερες ημέρες, αφού το πακέτο των 3,20 ευρώ θα «σκαρφαλώσει» στα 3,80 ευρώ.
Η Παπαστράτος, βιομηχανία-σύμβολο για την ελληνική οικονομία, εξαγοράστηκε το 2003 από την πολυεθνική Ρhilip Μorris. Η πολυεθνική είχε αποκτήσει από την οικογένεια Αβέρωφ το 75% καταβάλλοντας 363 εκατ. ευρώ και μαζί με τη δημόσια πρόταση που ακολούθησε και τη διαγραφή της μετοχής από το Χρηματιστήριο Αθηνών το τίμημα προσέγγισε τα 480 εκατ. ευρώ.
Η επένδυση της Ρhilip Μorris θεωρείται μία από τις πιο επιτυχημένες επενδύσεις ξένης εταιρείας στην Ελλάδα, αφού η Παπαστράτος όλα αυτά τα χρόνια εμφανίζει υψηλή κερδοφορία και γεμίζει με μερίσματα τα ταμεία της μητρικής στην Ελβετία. Μάλιστα, η επένδυση της Ρhilip Μorris, επειδή έγινε το 2003, συγκρίνεται άμεσα και με την είσοδο της Societe Generale στη Γενική Τράπεζα, αλλά και της Credit Αgricole στην Εμπορική Τράπεζα ένα χρόνο αργότερα. Οπως είναι γνωστό, και τα δύο χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν να δουν κέρδη στον ισολογισμό τους εδώ και πολλές χρήσεις.
Το 2008, οπότε υπάρχουν τα τελευταία επίσημα καταγεγραμμένα στοιχεία, ο καθαρός τζίρος της καπνοβιομηχανίας (πλην φόρων και ΦΠΑ) διαμορφώθηκε στα 298 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 73 εκατ. ευρώ. Λίγο περισσότερα (77 εκατ. ευρώ) ήταν το 2007, ενώ κερδοφόρες ήταν και οι χρήσεις του 2004, του 2005 και του 2006. Για αυτό και η Ρhilip Μorris αποφάσισε να επενδύσει άλλα 100 εκατ. ευρώ για να στηθεί νέα, υπερσύγχρονη μονάδα στον Ασπρόπυργο, η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα, και να μείνει προς αξιοποίηση η ιστορική έδρα που βρίσκεται σε γήπεδο 20 στρεμμάτων στον Πειραιά.
Η νέα μονάδα περιλαμβάνει εγκαταστάσεις που εκτείνονται σε 40.000 τ.μ.
Με ολη την συμπαθεια μου στους 850 εργαζομενους,ουτε Ευρω στην Φιλιπ Μορρις.Κονομαει στην Ελλαδα και βγαζει λεφτα με τα τσουβαλια εξω απο την χωρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νεος καπνος Ντραμ τι χρωμα ειναι; Μηπως και βρουμε καμοια πληροφορια στο διαδικτυο. Για τα L&M ισως γ Φιλιπ Μορρις να θελει να τα προωθησει δυναμικα εν οψη οικονομικης κρισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ,ΤΑ L&M KOKKINA 25ΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ SANTE ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΣΣΕΤΙΝΑ.ΚΑΙ ΣΕ ΦΤΗΝΗ ΤΙΜΗ:2,50 ΕΥΡΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, ο Drum Yellow ειναι χρονια στο εξωτερικο.Δεν τον εχω καπνισει,αλλα μια προσπαθεια θα την κανω αν και δεν εχω καλη γνωμη για το σημα DRUM.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα L&M τα 25αρια τα ειχα φουμαρει μια φορα την δεκαετια του 90,οταν εβγαιναν απο την Ligget & Myers χωρις να μου φανει κατι ως θετικο ή αρνητικο και μια πριν κανα δυο χρονια,όταν το 25αρι ειχε 3ευρω και ηταν μια πο τα ιδια.Το νεο πακετο με τον κυκλο δεν το δοκιμασα. Αν πετυχω κανενα με L&M θα τον "τρακαρω".
ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ L&M ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΠΡΟΣΤΑ-ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον θα ειναι νεα προωθηση απο την Philip Morris.
ΑπάντησηΔιαγραφήDrum Blonde λεγεται ο νεος καπνος,30γρ. 3,20. Πολυ φθηνος αν αναλογιστει κανεις πως ο Οld Holborn πήγε εδω και μια εβδομαδα στα 3,80.
Νεο πακετο και στο silk cut το οποιο κατασκευαζεται πλεον απο την JT international.Η γευση του μου φανηκε ελαφρως διαφορετικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο L@M το 25 όταν το ειχα πάρει ειχε 3 ευρω και γινοταν στην Ελλαδα. Για ενα διαστημα σιγουρα σταματησε για να βγει το 20αρι,τωρα το ξαναπροωθουν σε ανταγωνιστικη τιμη και υποθετω πως θα εχει αλλαξει και η γευση .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Σιλκ Κατ το νεο πακετο το ειδα και εγω. Ψηνομαι να το δοκιμασω, αν και ελπιζω να μην ακολουθησει την τυχη του Βenson and Hedges.
Δεν ισχυει.Εγω το καινουριο πακετο το πηρα 3.20 ευρω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκιμασα τον νεο Ντραμ,βλ.την ανανεωση στο ξεχωριστο αφιερωμα για τον καπνο αυτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετρο προσφατα δοκιμασα ενα τσιγαρο,το meine sorte και το βρηκα αρκετα καλο,αφηνει ωραια γευση.Το εχεις δοκιμασει?Θα κανεις παρουσιαση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εχω δοκιμασει,ναι. Και εμενα μου αρεσει το Meine Sorte,ειδικα το κατοσταρι με το ασπρο φιλτρο. Στο μελλον σιγουρα θα γινει παρουσιαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια τσιγάρα με μέντα κυκλοφορούν στην Ελλάδα; Το salem υπάρχει εδώ; Δεν έχω δοκιμάσει μέντα κι εχω την περιέργεια να δω πως είναι. Ευχαριστώ προκαταβολικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει το Σαλεμ,Μαρλμπορο μεντα κανονικο και λαιτς,Μορ Μεντα,Καρελια Σλιμ μεντα και φιλτρακια μεντας για στριφτο τσιγαρο. Προσωπικα σιχαινομαι την μεντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετρο μηπως εχεις κατα νου να κανεις καποιο αφιερωμα στο treasurer;Επειδη πιστευω ειναι απο τα καλα τσιγαρα(πλην ομως ακριβο)δε θα με χαλουσε να ερθει και εδω.Τους εστειλα email και μου παν οτι ειναι ανοιχτοι σ'αυτο το ενδεχομενο και αν μπορουσα να τους προτεινω καποιον καλο διανομεα.Μηπως ξερεις εσυ μερικους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή ανέφερα παλαιότερα τα mild seven να σας πω πως επειτα απο επικονωνια μου με την jti με ενημερωσαν πως δεν κυκλοφορει καθολου στην Ε.Ε λογω ονοματος (απαγορευση ονοματων lights και mild). Τα μερη που κυκλοφορει ειναι αυτα που ανεφερε ο Πετρος, Ρωσια και Ασια κυριως. Ενδημωνω να βγουμε απο αυτο το φασισμο της ΕΕ ο οποιος ειναι περιττος αφου δεν βοηθα απολυτως κανεναν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε για να κανω αφιερωμα θα πρεπει να το εχω καπνισει.Δυστυχως Τreasurer δεν εχω κανει.Πριν καποια χρονια απο ότι γνωριζω,υπήρχε η σκεψη να το βαλουν στο Ελ.Βενιζελος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια διανομεα δεν γνωριζω κατι και το θεωρω χλωμο καποιος να αναλαβει την επενδυση να φερει ενα προιον τοσο ακριβο,αυτη την οικονομικη περιοδο και με την οχι και τοσο ελιτιστικη καταναλωτικη συμπερηφορα του Ελληνα καπνιστη.Εδω ολοκληρη Καρελια,με 120 χρονια ιστορια και εξασφαλισμενη εθνικη διανομη εβγαλε το Excellence με πολυ προσοχη,σε λιγα σημεια σε ολη την χωρα.
Επειδη γνωριζω κατι λιγα περι διανομων απο καπνους πιπας,στην Ελλαδα ειναι οι ακριβοτεροι στον κοσμο και με ελαχιστη ποικιλια λογο μικρου αγοραστικου κοινου. Πριν λιγα χρονια εισαγωγεας εφερνε καπνους Dunhill και αναγκαστηκα τους πουλουσε σε υπερβολικη τιμη αφου η ΒΑΤ τον υποχρεωνε να αγοραζει 5000 κουτια το 6μηνο που δεν αποροφουνταν με τιποτα στην Ελληνικα αγορα και ετσι αναγκαστηκα και αυτος πουλουσε στο 2πλασιο ή στο 3πλασιο της πρεπουσας τιμης. Σημερα κυκλοφορουν οι καπνοι Davidoff προς ....32 Ευρω το κουτι,όταν στην Αμερικη ο ιδιος καπνος κανει δεκα δολαρια και ακομα και στην πανακριβη Αγγλια τον βρησκεις με 12-13 λιρες.Αυτο γινεται για τον ιδιο λογο. Αν θελει να μπει η εταιρεια αυτη στην Ελλαδα,καλυτερα να το κανει συνεργαζομενη με καποιες απο τις υπαρχουσες καπνοβιομηχανιες.
Εσυ το εχεις καπνισει το Τreasurer;Ποια η γνωμη σου για αυτο;Αξιζει τα λεφτα του;Σε τοσο υψηλο κοστος ειμαι επιφυλακτικος για την δοκιμη ακομα και ενος πακετου,για αυτο τον λογο αν και πολλοι δικοι μου ανθρωποι εχουν παρε-δωσε με Αγγλια ποτε δεν ζητησα να μου το φερουν. Στο μελλον θεωρω πως καποια στιγμη θα το δοκιμασω.
Να ρωτήσω κάτι παιδιά μιας και είστε γνώστες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ'αρέσει να δοκιμάζω νέες γεύσεις και έχω βρεί διάφορα sites που έχουν διάφορες μάρκες που δεν τους έχουμε εδώ και στέλνουν Ελλάδα.
Το θέμα είναι τι γίνεται με το τελωνείο.
1ον είναι νόμιμο; ή απαγορεύεται πλήρως η εισαγωγή τσιγάρων απο το εξωτερικό; (εννοώ μέσω αποστολής όχι αν παω εγω και πάρω μαζί μου)
2ον αν επιτρέπεται τι όριο υπάρχει; (πχ. 5 κούτες) και πόσο φόρο περίπου θα πληρώσω στο τελωνείο;
Μιλάω κυρίως για αποστολές απο Αμερική, Ινδονησία κλπ. δηλαδή εκτός Ε.Ε.
Για δώστε τα φώτα σας αν ξέρετε :)
Υπαρχει θεμα αφιερωμενο για αυτο το σκοπο. Οποιες απαντησεις,θα τις βρεις εκει
ΑπάντησηΔιαγραφήKΑΣΕΤΙΝΑ-ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ WINSTON BLUE ΤΙΜΗ 2.90 ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ
Την ειδα και εγω. Οντως ειναι πολυ ομορφη,τοσο που σκεφτομαι να την αγορασω και να την κρατησω για την συλλογη μου χωρις να ακουμπησω το περιεχομενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ "SALSA" ΤΥΠΟΥ WEST TOBACCOS ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγηκε σημερα καπνος στριφτου CAMEL NATURAL. Φυσικα θα αποτελεσει την επομενη τσιγαροκριτικη. Θα καπνισω δυο σακουλακια και την επομενη εβδομαδα θα ασχοληθω εκτενως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΤ΄ΕΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΜΟΥ,ΠΩΣ ΑΠ΄Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΠΟΥ ΨΩΝΙΖΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΩΣ SEKAP EXTRA ΤΕΛΟΣ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠ΄Ο,ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ,Η SEKAP(EYXOMAI NA MHN KATAΛΑΒΕ ΚΑΛΑ,ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ) ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΣΕΚΑΠ πριν λιγα χρονια ηταν η δευτερη καπνοβιομηχανια της χωρας πισω απο την Φιλιπ Μορρις με ποσοστο κοντα στα 14%. Στα 90ς μαλιστα συγκαταλεγονταν μεσα στις 20 μεγαλυτερες Ελληνικες επιχειρησεις,ενω εξαγωγικα ειχε πιασει την πρωτη θεση με το Cooper στην Αλβανια και ειχε βαλει γερα το τσιγαρο Marathon στις ΗΠΑ. Παρολα αυτα λογο του κρατικου-κομματικου χαρακτηρα της ποτε δεν εμφανιζε κερδη,αφου λειτουργησε πιο πολυ σαν επιχειρηση βολεματος φιλων και γνωστων,παρα σαν δημιουργικη εταιρεια με παθος και μερακι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρολα αυτα ακομα και σημερα παραγει το δευτερο σε πωλησεις τσιγαρο της χωρας. Πιστευω πως η ΣΕΚΑΠ θα μπορουσε να ειναι βιοσημη, απλα η καπνοβιομηχανια στην Ελλαδα δεν εχει κανενα μελλον πλεον. Ειναι λογικο αυτοι που την καταστρεφουν να θελουν να ξεφορτωθουν και την επιχειρηση "τους" πανω στον καπνο.
Παντως οι δηλωσεις της νεας διοικησης μου ειχαν αρεσει, αφου απο οτι ειπωθηκε,σκοπευαν να προωθησουν δυνατα και νεο τσιγαρο και νεο σημα καπνου,καθως και να ξεκινησουν συνεργασια με τον συνεταιρισμο πουρων Domenico. Θα δειξει το μελλον. Απο οτι φαινεται παντως οι 3 μεγαλες επιχειρησεις στην Θρακη, ΣΕΚΑΠ,ΕΒΖ και Ντιανα, πανε προς διαλυση.
Camel Essential λεγεται ο νεος καπνος, 3.80 τα 25 γρ. Αναμεικτες οι πρωτες εντυπωσεις,ερχεται την επομενη εβδομαδα ολοκληρωμενη κριτικη
ΑπάντησηΔιαγραφήπηρα σημερα τα LM 25 τα κοκινα..με 2,90. ρε παιδια τι τσιγαρα πονοκεφαλοσ ειναι αυτα!!!απο το πρωτο τσιγαρο σ ρχετε πονοκεφαλος..τι να πω και καπνιζω πολλα χρονια ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τσιγαρα αυτης της κατηγοριας τελικα ειναι η ξεφτυλα του καπνισματος και του καπνιστη.Εν μερη επιβεβαιωνουν το στερεοτυπο του νικοτινομανη. Τι απολαυση να παρει κανεις απο αυτα; Ξερω πως οι τιμες εχουν ξεφυγει, ο κοσμος δεν εχει φραγκο και εγω ο ιδιος μπηκα στο τριπακι να καπνισω κατι φθηνο υπο το σοκ των αυξησεων,καλυτερα ομως να κανεις ομως 3-4 τσιγαρα της προκοπης ή ακομα και να μην καπνισεις καθολαυ,παρα να κανεις ενα πακετο χορτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω και δυστυχως το καπνισμα τεινει να γινει πανακριβο χομπι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΣ ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΦΙΛΙΠ ΜΟΡΙΣ ΤΟ ΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , (Η ΠΡΩΤΗ ΔΕΣ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΤΩΝ 10ΤΣΙΓΑΡΩΝ) ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΣΤΟ , ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΑΠΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΑΠΟ ΚΥΡΙΩΣ ΤΣΙΓΑΡΟ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΡΛΜΠΟΡΟ ΤΩΝ 3ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΟΒΩ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ , ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠ ΜΟΡΙΣ .
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΕΡΕΣ ΜΑΡΛΜΠΟΡΟ ΛΑΙΤΣ ΠΟΚΕΤ ΣΑΙΖ ΚΑΠΝΙΖΩ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ , ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΜΕΣΤΗ ΓΕΥΣΗ , ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΧΑΡΜΑΝΙ ΤΟΥ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγηκε καινουργιο Μαρλμπορο,των 3ων ευρω; Εξυπνη κινηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΟΡΑΣΑ L&M 25ΑΡΙ ΚΟΚΚΙΝΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΧΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΥΤΟ.ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΓΥΚΟΠΙΟΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγηκε νεο Davidoff σε κοκκινο πακετο. Το ειδα σε διαφημηση,αλλα δεν καταλαβα αν ειναι σλιμ ή οχι,ουτε ειδα καποιο αλλο στοιχειο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας γραψει.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://popsop.com/29762 ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ ΦΙΛΕ ΠΕΤΡΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήTελικα το Davidoff αλλαξε πακετο. Ελπιζω να μην χαλασαν το χαρμανι του Gold. Για το νεο Davidoff περισσοτερα απο την αλλη εβδομαδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήJohnny ναι. Ειδα χθες πολλα περιπτερα που ειχαν διαρρυθμιστει για το προμοσιον του νεου Νταβιντοφ, αλλα..... ακομα δεν τους το ειχαν φερει αφου δεν ειχαν φυγει τα προηγουμενα αποθεματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως ειμαι περιεργος να δω αν θα υπαρξει αλλαγη,αφου η Imperial ηταν η μονη απο τις πολυεθνικες που δεν προχωρουσε σε αλλαγες πακετου και χαρμανιου,ενω τωρα κανει την αρχη με αυτο το σημα. Ελπιζω παντως να κανουνε κατι καλυτερο.
ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ(ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΚΑΣΑΝ ΜΥΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ "ΦΕΥΓΑ" ΣΑΝ ΠΑΚΕΤΑ ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ) ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ , Ε ΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΩ ΜΟΝΙΜΑ ,ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΠΑΚΕΤΟΥ+ ΜΕ ΕΞΟΔΟΥΣ 2+ ,ΟΠΟΤΕ "ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΝεος Ασσος κοκκινος και μπλε,20αρης στα 2,50 ευρω. Περισσοτερα εν καιρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήειδα ενα μεγαλο πακετο ντανχιλ που εκανε καποιος που ειχε τιμη 7,5 ευρώ, πρέπει να ειναι το πιο ακριβο τσιγαρο που κυκλοφορει ή κανω λάθος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδερφε υποθετω πως το πακετο που ειδες ηταν Νταβιντοφ και οχι Ντανχιλ. To τσιγαρο που υποθετω πως εννοεις ονομαζεται Davidoff Magnum,ειναι μαυρο και πλακε,το κοστος του οντως ειναι 7,50 Ευρω και ειναι το ακριβοτερο. Υπαρχει παρουσιαση για αυτο, στον blog μας, τον Ιουλιο του 2009.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετρο δοκιμασα προσφατα ενα τσιγαρο ,το HB.Το εχεις δοκιμασει?Ωραιο τσιγαρο με ευχαριστη γευση.καπνιζοντας το η γευση του μου θυμησε καπως το παλιο silk cut.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εχω δοκιμασει. Παραδοσιακο Γερμανικο τσιγαρο,πουυ βγαινει απο την ΒΑΤ σε σκληρο,μαλακο και κατοσταρι. Μου φανηκε πολυ αδιαφορο, παρομοιο με το κοκκινο Στηβενσον, ουτε καλο ουτε κακο απλα να λεμε οτι καπνιζουμε. Παντως παλια ειχε καποια επιτυχια,αν και με τα χρονια σχεδον εξαφανηστηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ ASSOS RED ORIGINAL ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ,ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΠΕΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΣΕΤΙΝΑ(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΜΟΥ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ VIRGINIA ΣΤΗ ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ.ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΑΝΤΩΣ,ΑΠΑΛΗ ΓΕΥΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΥΓΚΑΠΝΙΣΤΩΝ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΠΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAssos Red Original,ειναι ο νεος 20αρης Αssos που εχει 2,50; Το ιδιο ακριβως δεν ειναι με τον Αsso 25αρη, παλιο Asso mild;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ,ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΣΣΟ 25ΑΡΗ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΩΣ ΑΣΣΟ MILD ΕΙΧΑ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟΥ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΛΙΓΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΑΠΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΡΟ 11ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΠΑΝΤΩΣ Ο ΑSSOS ORIGINAL RED MOY ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ PREMIUM ΠΟΥ ΠΡΟ ΕΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ,ΟΤΑΝ EΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ INTERNATIONAL.ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΜΑΝΙ ΤΟΥ Η PM.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον το ιδιο ειναι αλλα σε 20αρι. Για να σου φυγει ενθουσιασμος για αυτο το τσιγαρο,σου προτεινω να το καπνισης καπακι μετα απο καποιο ποιοτικο τσιγαρο.Μου ετυχε να το καπνισω τελευταια φορα πρινη μηνες,οταν με κερασε ενας φιλος σχεδον με το ζορι και εγω μολις ειχα σβησει ενα Dunhill. Moυ φανηκε τοσο αηδιαστικο που αντεξα μονο τρεις ρουφιξιες και μετα το αφησα να καιγεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιο πριν το ειχα αγορασει μια-δυο φορες και μου ειχε φανει ανεκτο,στο επιπεδο περιπου του GR.
Μια και ειπα για GR,τον επομενο μηνα θα βγει το νεο τσιγαρο της ΣΕΚΑΠ. Απο την πορεια που εχει παρει η αγορα,δεν αισιοδοξω για κατι καλο.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΡΕ ΠΕΤΡΑΝ.ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ DUNHILL ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ KARELIA EXCELLENCE,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ(ΚΑΠΝΙΖΩ 7-8 EXCELLENCE TH ΜΕΡΑ)TOΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΩ ΩΣ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΡΚΑ.ΤΟ SANTE ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΨΙΛΟΣΚΑΡΤΕΨΑΝΕ,ΚΑΠΝΙΣΑ ΠΑΛΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Η SEKAP.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΠΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΚΟΥΠΕΡ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΟΣΤ , ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Σαντε χαλασε πολυ. Μπροστα μου εχω τωρα ενα πακετο(ΝΜ) και μου αφηνει πολυ αδιαφορη γευση. Ισως γιατι η PM βγαζει τσιγαρα στην αγορα με ζημια(L & M) ή χωρις κερδος,προσπαθει να ισοφαρισει την κατασταση μειωνοντας το κοστος παραγωγης στα ακριβα της τσιγαρα,σαν το Σαντε.
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTO TO BROOKS THS SEKAP TO EXEI DOKIMASEI KANEIS?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Brooks ειχε βγει στην τιμη του 1 Ευρω,μετα τα Leader και Next,με σκοπο να ειναι το καλυτερο τσιγαρο στην κατηγορια του. Η ΣΕΚΑΠ πονταρε πολλα στην κυκλοφορια του και μαλιστα ειχε φερει ενα διασημο Ελληνα "χαρμανιτση" απο το εξωτερικο για να το φτιαξει. Παρολα αυτα δεν τραβηξε,παντως βλεπω ενα γερο στην γειτωνια μου που το καπνιζει με το κιλο,αλλα ποτε δεν το δοκιμασα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΠΤ , ΤΟ ΠΡΙΝΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ , ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΑΠΟΥΛΑΡΟΥΜΕ ΦΤΗΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα δεν παιζει. Αυτη την περιοδο δεν πεταω λεφτα τσαμπα. Αν πετυχω το γεροντακι στο καφενειο μπορει να του κανω καμοια τρακα. Παντως ποσο καλο να ειναι; Τα φθηνοτσιγαρα,ειναι φθηνοτσιγαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Brooks το είχα καπνίσει όταν είχε πρωτοβγει, και δεν μπόρεσα να τελειώσω το πακέτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκείνα τα τσιγάρα το μόνο που καπνίζονταν ήταν το Leader...
Παιδες καλησπέρα. Μηπως γνωρίζετε αν η ΣΕΚΑΠ εβγαλε καινουργιο τσιγάρο ή γενικώς αν κυκλοφόρησε κατι καινούργιο; Παρακαλώ ας ενημερώσει όποιος γνωρίζει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τοτε που ανελαβε η νεα διοικηση του ΠΑΣΟΚ,υποτιθεται πως ετοιμαζονται να κυκλοφορησουν ενα νεο καπνο και ενα νεο τσιγαρο. Απο τα Χριστουγεννα το πηγαν στον Μαρτιο,απο το Μαρτιο στο Πασχα. Τελευταια ειχαν ανακοινωσει πως θα τα εβγαζαν τον Σεπτεμβριο,αλλα δεν εχω δει κατι ως τωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΤΡΟ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΝΟΣ 18 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΗΚΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ. ΩΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΟΙΑ ΜΑΡΚΑ LIGHTS H ULTRA LIGHTS ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ALAIN DELON ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΑΜΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAlain, προσωπικα θα προτεινα να μην το αρχισεις καθολου. Οι εποχες ειναι δυσκολες για καπνιστες, απο αποψη οικονομικη και επειδη μας κυνηγανε απαντες και δεν μπορουμε να χαρουμε εναν καφε κι ενα τσιγαρο σαν ανθρωποι, λες και ο αερας που θα αναπνεουμε χωρις τσιγαρο θα ειναι πιο υγειινος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΑΛΕΝ Η ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ? ΤΕΣΠΑ ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΗΝ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ , ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ)ΝΑ ΕΡΧΕΣΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ,ΕΜΦΥΣΗΜΑ ,ΕΜΦΡΑΓΜΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ (ΑΚΡΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ) , ΤΙΣ ΣΤΥΤΙΚΕΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ , ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ,ΡΥΤΙΔΕΣ ,ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟΣ ΚΑΙ , ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΒΑΛΤΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΡΑΞΑΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήSilk Cut μωβ. Μαλλον ειναι το καλυτερο Lights
ΑπάντησηΔιαγραφήAlain το θεμα οπως το εθεσες παντως ειναι πολυ λεπτο.Οταν εκανα το blog,θεωρησα πως απευθυνεται σε αμετανοητους καπνιστες,παντως δεν εχω σκοπο να προτρεψω κανεναν να καπνισει,ενω οσο αφορα τους ανηλικους απογορευω την συμμετοχη τους. Εφοσον εισαι ενηλικος κανε οτι νομιζεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια και ειπες για Alain Delon ,ο οποιος ειναι και δικος μου αγαπημενος ηθοποιος,θα σου προτεινω χωρις ενοχες ορισμενα κορυφαια εργα του που μπορει να μην εχεις δει.
α)Ο Ροκο και τα αδερφια του(1960)παιζει και ο Σπυρος Φω κας με την Κατινα Παξινου
β)Γυμνοι στον Ηλιο(1960), απο το μυθηστορημα της Πατριτσια Χαισμιθ,ο ταλαντουχος κ. Ριπλευ. Ακολουθησαν αλλα 4 βιβλια με ηρωα τον Ριπλευ στα προτεινω και αυτα.
γ)Le Professeur (1972) Εξοχο παρακμιακο αριστουργημα.
δ)Mr. Klein (1976)
γ)
Στην Γερμανια πριν μια εβδομαδα,κυκλοφορησε το Lucky Strike Straight Red, με καπνο χωρις προσθετα και αναλογιες 1,0 νικοτινη(γουσταρω) και 10. Το βλεπω δυσκολο να το κυκλοφορησουν και στην Ελλαδα. Παντως ισως σε λιγους μηνες πεσει στα χερια μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΛΑΚΥ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ,http://www.tabak-brucker.de/images/dbimages/artikel_0200767_b_1.jpg ΤΟ ΚΟΒΩ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΧΑΡΜΑΝΙ - ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΙΟΛΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ? ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΗΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΑΤΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ?
Μεταφραση δεν εχει,οπως και κανενα Γερμανικο site,αλλα την κανεις την δουλεια με το Google Translate.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚολλαω να παρω στα τυφλα μια κουτα,αλλα ολο και καποιος δικος μου θα παει ή θα εργει στην Γερμανια,οποτε ενα πακετακι θα το φουμαρουμε καποτε.
Απο οτι με πληροφορησε ενας φιλος,βγηκε νεο Prince Pocket στην τιμη των 3,20(αρα το κανονικο θα ξαναπαει στα 3,80) καθως και η ΣΕΚΑΠ αποφασησε να κανει γερο comeback με την κυκλοφορια νεου Cooper 25αρι στην τιμη των 2,80. Ας τρεμει το L&M λοιπον, η Ξανθη αντεπιτηθεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήO ιδιος φιλος μου ειπε πως το μικρο Prince,λεγεται Express εχει 1,0 νικ. και 10 πισσα,αρα ειναι βαρυ, ενω το νεο Cooper παει καλα και θεωρηθηκε καλυτερο των αλλων φθηνων τσιγαρων απο αυτους που το δοκιμασαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Cooper θα το καπνισω σιγουρα στο μελλον,το Prince θα το κανω στην τρακα.
O ΦΙΛΟΣ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ , ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΟΥΠΕΡ ΚΟΚΚΙΝΟ ΒΑΖΟΥΝ "ΣΟΚΟΛΑΤΑ"-ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΝΟΥ??? ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ? ΑΝ Η ΣΕΚΑΠ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΗΓΙΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ,ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ¨"ΜΟΥΣΛΙ"¨ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωριζω,αβ το δει ο dog ας διευκρινησει.Κατι θα εχει παρει το αυτι του και για το καινουργιο cooper
ΑπάντησηΔιαγραφήσοκολατα ενοειται το κακαο που χρησιμοποιουν για νοθευση;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο κλασικό Cooper έβαζαν σοκολάτα, και ναι, εννοώ ακριβώς αυτό το κακάο. Και δεν είναι η ιδέα μου, καθώς μου το είχε πει άτομο που δούλευε στη ΣΕΚΑΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Cooper International δεν μου είχε αφήσει τέτοια αίσθηση όσες φορές το είχα καπνίσει, αρκετά καλό τσιγάρο εν αντιθέσει με το κλασικό Cooper, αλλά δεν ξέρω πόσο έχει πάει η τιμή του τώρα.
Για το νέο Cooper 25ρι δεν έχω άποψη, πάντως θα το καπνίσω όταν βρω ευκαιρεία, γενικά η διοίκηση της ΣΕΚΑΠ σκοπεύει να κυκλοφορήσει αρκετά νέα σήματα προσπαθώντας να ξαναπάρει τα πάνω της, μπας και τελικά την σκαπουλάρει η επιχείρηση και δεν βάλει λουκέτο, καθώς έτσι και συμβεί κάτι τέτοιο εδώ θα γίνει της Κορέας, αφού έχουν κλείσει όλα τα άλλα εργοστάσια που απασχολούσαν αρκετό κόσμο και το ποσοστό της ανεργίας στον νομό έχει εκτιναχθεί σε ένα από τα υψηλότερα στην Ελλάδα. Ήδη με τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει πριν λίγους μήνες μέχρι και κατά κάποιον τρόπο "ντου" στην ΑΤΕ της Ξάνθης είχε πεχτεί...
Ο φιλος σου που δουλευε στην ΣΕΚΑΠ τι μαρκα καπνιζε;Σου ειπε καλη κουβεντα για κανενα τσιγαρο; Λες να βγει και κανενας καινουργιος καπνος απο την εταιρια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκανε Marlboro και μάλιστα έπαιρνε τα τσιγάρα, τα έβαζε σε πακέτα Cooper κόκκινο (τους έδιναν τζάμπα κούτες τότε) και τα κάπνιζε μέχρι το φίλτρο για να μην τον πάρουν πρέφα, χαχαχαχαχα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά λόγια μου είχε πει για τα BF, GR Classic και ΣΕΚΑΠ Extra (το οποίο πρέπει να σταμάτησε να κυκλοφορεί).
Δεν γνωρίζω για καινούργιο καπνό συγκεκριμένα, πάντως δεν θα το απέκλεια, καθώς πλέον σχεδόν όλος ο κόσμος στρέφεται εκεί, οπότε εφόσον θα βγάλουν νέα πράγματα, τι πιο λογικό και από έναν καπνό.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ AMERICAN LEGEND KAI EINAI ΑΠΟ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΙΔΟΥ ΤΟ EMAIL ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΚΑΡΕΛΙΑ ΑΕ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε,
ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας και την προτίμηση σας στα προιόντα μας.
Εάν θυμάμαι καλά είχατε εκφράσει ανάλογο ενδιαφέρον και για το σήμα GKS
EXCELLENCE.
Ενδεικτικά παραθέτω τα ακόλουθα σημεία πώλησης στην πόλη της Λαμίας όπου
μπορείτε να προμηθευτείτε το σήμα AMERICAN LEGEND.
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ - ΚΑΡΠΕΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ - ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 25
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ - BILAJ FATBARDHA - ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 30
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ - ΚΑΛΥΒΑ ΔΗΜΗΤΡΑ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΟΥ
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ - ΚΑΤΣΑΡΗΣ Σ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΡΚΟΥ
Μ/Μ - ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ - ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ 86
Εάν επιθυμείται να προμηθεύεστε το AMERICAN LEGEND από συγκεκριμένο σημείο
πώλησης, παρακαλώ ενημερώστε μας με τις σχετικές πληροφορίες και θα χαρούμε
να σας εξυπηρετήσουμε.
Για άμεση επικοινωνία μπορείτε να καλείται στο τηλεφωνικό κέντρο της
εταιρείας μας στο υποκατάστημα Θεσσαλονίκης τηλ. 2310 516842.
Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
Ευχαριστώ
Πορφύρης Πορφυρόπουλος
Area Sales Manager
Καπνοβιομηχανία Καρέλια Α.Ε.
Μοναστηρίου 244
546 28 Θεσσαλονίκη
T +30 2310 516842
F +30 2310 516844
M +30 6975127168
Email pporfiro@karelia.gr
http://www.karelia.gr
ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ AMERICAN LEGEND TO ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 2,30 ΕΥΡΩ.ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ KARELIA BELGIUM ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ.ΠΛΟΥΣΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ,ΟΜΩΣ ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΧΗΜΙΚΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΕΛΙΑ.ΕΝΤΟΝΗ Η ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ BURLEY ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ.Η ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ KATI ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ KOKKINO MEMPHIS KAI TO KOKKINO JOHN PLAYER SPECIAL.ΓΙΑ ΤA ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συγκεκρημενο το θεωρω το χειρωτερο σημα του Καρελια. Μαλλον υστερει και του Leader.
ΑπάντησηΔιαγραφήAληθεια το νεο το Cooper το καπνισε κανεις.
Το καπνισα πριν μρεικες μερες.Πηρα το κοκκινο πακετο.25 τσιγαρα με τιμη στα 2,80 ευρω.Καλο μου φανηκε για τα λεφτα του,πολυ καλυτερο απο αλλα χορταρια τυπου παλ μαλ.Τωρα οσο αφορα την γευση θα ελεγα πως ειναι καπως χιμικη χωρις ομως να σε κουραζει.Επισης πολυ ωραια η σχεδιαση του πακετου
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ ΠΕΤΡΟ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://sarantakos.wordpress.com/2010/05/25/ameripapastrato/
ΠΑΙΔΙΑ,ΑΥΤΗ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ WEST ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΚΟΜΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.cigarettespedia.com/images/7/78/West_full_flavor_american_blend_ks_20_h_usa_germany.jpg
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ PHILIP MORRIS ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ MΠΛΕ 25ΑΡΙ QUANTUM RED.ΜΕΓΑΛΗ Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ROYALS (ΟΧΙ ΤΟ ROTHMANS ROYALS TO 120ΑΡΙ).ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΓΕΥΣΗ ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήAφου η Ελληνικη καπνοβιομηχανια κοιμαται,ας αναδειξει τα καπνα μας η ξενη. Η ΒΑΤ αυτο το μηνα,ξεκινησε με πρωτη χωρα διανομης την Κορεα,την παραγωγη του Dunhill Orient με 100% Ελληνικα καπνα! Αναδημοσιευω απο το tobacco reporter:
ΑπάντησηΔιαγραφήGreek tobacco feature of Dunhill Orient in Korea
Dec 3, 2010—British American Tobacco Korea launched Dunhill Orient this week as a limited edition, according to a story in The Korea Times.
Dunhill is BAT’s primary king-size brand in Korea.
BAT Korea said on Wednesday that the new product was expected to be sought after because of its blend, which offered a distinct, subtle aroma through the inclusion of Greek oriental tobacco.
“Dunhill Orient is expected to provide Korean adult smokers with the finest quality tobacco full of an aromatic taste,” BAT Korea marketing executive director, Guy Meldrum, said in a statement.
“We hope consumers can truly taste and feel the smooth yet rich flavor while enjoying a moment of indulgence with Dunhill Orient.”
Dunhill Orient is available at Won2,500 a pack in three versions; one with six mg of tar, one with three mg and one with one mg.
Το πακετο εδω:http://www.koreatimes.co.kr/www/news/biz/2010/12/123_77308.html
Οποιος παει Κορεα,ας μας φερει να καπνισουμε ενα .... μερακλιδικο Ελληνικο τσιγαρο!
Ποιός τρέχει τώρα στην Κορέα γμτο...Έψαξα λίγο σε on line καταστήματα και δεν υπάρχει πουθενά. Αν κάποιος το βρει σε κάποιο κατάστημα παρακαλείται θερμά να μας ενημερώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΟ;Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακοινώθηκε νεο πακέτο στο Malrboro Gold Soft. Θα κυκλοφορήσει στην Κύπρο σε λίγες μέρες. Ξέρετε αν ισχύει το ίδιο και στην Ελλάδα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πακετο του Marlboro Gold Original που παρουσιαζεται στο Blog τον Φεβρουαριο του 2010 υπαρχει στην Κυπρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ακριβώς το ίδιο πακέτο στην Κύπρο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το οτι αλλάζει το μαλακό πακέτο. Βέβαια, το χαρτάκι που ανακοίνωνε την αλλαγή υπήρχε μέσα σε μαλακό πακέτο, οπότε δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για το σκληρό. Πάντως είναι αρκετά παράξενο να αλλάζει πάλι το πακέτο αυτό επειδή πρόσφατα μου έτυχε Marlboro Gold απο τη Μάλτα το οποίο είχε μόλις αλλάξει. Θα δούμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ξαναλλαξουν το πακετο θα (ξανα)βγαλω το καπελο στα γρηγορα αντακλαστηκα της Φιλιπ Μορρις. Η αληθεια ειναι πως το ολο ασπρο Μαρλμπορο δεν λεει πολλα σαν design,αν πηραν τοσο γρηγορα το μηνυμα μπραβο τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει, το design θυσιάζεται γενικά τα τελευταία χρόνια, αν εξαιρέσει κανείς τα limited editions και τα Camel, που έχουν παράδοση σε τέτοιες καταστάσεις. Προφανώς το design του Marlboro Gold δεν είναι αναγνωρίσιμο και «δυνατό» όπως το σχέδιο που αντικατέστησε. Ίσως κάτι τέτοιο να ετοιμάζουν. Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε το αποτέλεσμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήpoio 8ewreis to kalutero vary tsigaro pou kukloforei sthn agora ??? egw kapnizw gauloises blondes kai mou aresoun kai ta rothmans international
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΓΚΑΠΝΙΣΤΕΣ,ΔΟΚΟΜΑΣΑ ΚΑΠΝΟ L & M 20 gr ,2,50 ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ.ΞΑΝΘΟΣ ΚΑΠΝΟΣ,ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΓΕΥΣΤΟΣ,ΕΥΚΟΛΟΚΑΠΝΙΣΤΟΣ,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΤΣΑΝΙΑ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα! Βγήκε καπνός L & M? Πάρα πολύ έξυπνη κίνηση από τη Φίλιπ Μόρις. Τελικά Πέτρο απ'ο,τι φαίνεται είχες δίκιο και αυτή η κυκλοφορία έρχεται να επιβεβαιωσει τη θέληση της εταιρείας να σπρώξει όσο γίνεται το L & M. Για το λόγο αυτό άλλωστε θυσίασε το Old Navy. Οφείλω να ομολογήσω πως η κίνηση αυτή ήταν πολύ πολύ έξυπνη και αρκετά καλά μελετημένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηρε το ματι μου την διαφημιση νεου Marlboro,χρωματος μαυρου-κοκκινου στην τιμη των 3,50. Αν εχει κανεις περισσοτερες πληροφοριες για το προιον,ας ενημερωσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρον Πέτρο. Επέτρεψε μου όμως να ρωτήσω τι είδους διαφήμηση είναι αυτή? Δεν απαγορεύτηκαν οι διαφημίσεις τσιγάρων? Επιπλέον, μια παράκληση πρός όλους: αν κανείς έχει ή μπορεί να βρεί κάπου πακέτα Old Navy 25άρια, παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου (Πέτρο σόρι που βάζω αγγελίες στο μπλόγκ σου).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προιον λεγεται τελικα Marlboro core flavor. 9 πισσα 0,7 νικοτινη. Λεω να το δοκιμασω και αν αξιζει θα το κανω και αφιερωμα. Οι διαφημισεις επιτρεπονται στα σημεια πωλησεις καπνου,αρκει να μην ειναι ορατες απο αποσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαμπρο δεν με ενοχλουν ουτε οι αγγελιες,ουτε η διαφημιση σελιδων,προιοντων,καταστηματων,γιαυτο μην κολλας.Παντως Old Navy τελος.Πιθανον να καταργηθει και το παραδοσιακο 20αρι.
Πέτρο ευχαριστώ. Δεν είναι θέμα διαφήμισεις ή αγγελιών, πέστο μια παράκληση πρός τους αναγνώστες. Το Old Navy όντως τέλος, αλλά πιθανόν να υπάρχουν μερικά ξεχασμένα απο δω κι απο κεί. Βρήκα στο ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο όταν ήρθα Ελλάδα το άσπρο 25αρι. Ίσως κάπου να υπάρχουν και τα υπόλοιπα. Θα αναζητήσω κι εγω το νεο Marlborο μέσω τρίτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΟΙ ΣΥΓΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΑΠΝΟ DRUM ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟΥ CAMEL ESSENTIAL.ΞEΡEI KANEIΣ KATI;
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλλον τον ντραμ μπλοντ λες
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΑΝΟΣ , ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΑΠΝΟΣ ΝΤΡΑΜ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ,ΕΛΑΦΡΥ ΧΑΡΜΑΝΙ ,ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΟΤΣΑΝΙΑ ,ΓΛΥΚΟΠΙΟΤΟΣ ΑΡΚΕΤΑ ,ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΕΡΝΑΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΤΩΝ 25 , ΤΙΜΗ 4ΓΙΟΥΡΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΛΕΓΕΤΑΙ DRUM NATURAL FLAVOR
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος ο Ντραμ γραφει τι καπνα περιεχει; Αξιζει το 4 ευρω ή θα παει τσαμπα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκιμασα το καινουργιο Ντραμ, ειμαι στο δευτερο σακουλακι, με γαλαζια ριζλα και ουλτρα σλιμ ρισλα φιλτρακια. Ετσι καπνιζα το βαν νελε και λεω καπνιζα (10 χρονια) γιατι ο Ντραμ ο νατουραλ ειναι καλυτερος. Λιγοτερα κεντακι και πιο πολλα βιρτζινια, λιγο πιο γλυκος απο το βαν νελε με λιγοτερα κοτσανια φυσικο τσιγαρο. Δυνατο καπνισμα αξιζει τα 4 ευρω
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εψησες.Μεσα στον μηνα θα το δοκιμασω και μετα θα γινει και αφιερωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιχα ξεκινησει με Golden Virginia κιτρινο, καπνισα κανα 2μηνο, αλλα πριν καμια βδομαδα πηγα περιπτερο και πηρα τον Drum Natural Flavour, και πλεον, μπορω να πω οτι βρηκα το τσιγαρο που μ αρεσει! Με ασημι rizla και swan μαυρο φιλτρακι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλως υποκλινομαι. Ανυπομονω για την κριτικη σου.
[εχω την αισθηση οτι ειναι λιιιγο βαρυς, αλλα δν εχω ιδιαιτερη εμπειρια απο τσιγαρα]
Μια εικονα του πακετου: http://img546.imageshack.us/i/img1963h.jpg/
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ με τον natural..είναι ένας τυπικός drum, με μέτρια γεύση, από τη στιγμή που ανοίγεις το πακέτο μέχρι και το τέλος, με όλα τα κοτσάνια και τα σχετικά..απελπισία να κυκλοφορεί μόνο ένας τέτοιου τύπου καπνού στην Ελλάδα και αυτός να είναι ο Drum Νatural Flavor..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΠΛΗΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ "22":
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://gewrgiosampatzis.blogspot.com/2011/02/blog-post_7344.html
http://4.bp.blogspot.com/-QIonGGl6Ce4/TWJoJIRIL8I/AAAAAAAAAPo/oELgFbsP_Ns/s1600/georgiadis1.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιωτη πολυ σημαντικα τα νεα. Μακαρι να εβγαλε κατι αξιοπροσεκτο η καπνοβιομηχανια Γεωργιαδη. Το θεμα ειναι κατα ποσο μπορει να βρεθει αυτο το νεο προιον.Εχει καπνισει κανεις αυτο το τσιγαρο? Ας μου υποδειξει καποιος που μπορω να το βρω στην Θεσσαλονικη και ακομα και μαπα να ειναι,θα του κανω αφιερωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ,ΚΑΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΘΑΡΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ.ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΗΣ(ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΑΥΤΟ) ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΑΔΕΙΑ ΟΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΝΙ.ΙΔΩΜΕΝ.ΕΙΔΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ LINK ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΕΜΑΙL TOY "ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ".ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ.
Aυτο Παναγιωτη ειναι το καλυτερο νεο. Μακαρι να ισχυει αν και εχω την εντυπωση πως ο συνεταιρισμος τους διελυσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σε απογοητευσω. Αν μιλαμε για το ιδιο προιον το εχω δοκιμασει πριν τρεις τεσσερις μηνες. Μετριοτατο αμερικαν μπλεντ .Αν θυμαμαι μοιαζει καπως με το κουπερ... Λογικα θα υπαρχει στα περισσοτερα καπνοπωλεια.Εγω το ειχα αγορασει απο καπνοπωλειο μικρης πολης της δυτικης μακεδονιας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά αυτό το σήμα το αγόρασα τον περασμένο Γενάρη που ήρθα στην Ελλάδα, από καφεκοπτείο του Αγρινιου το οποίο πρακτορεύει τα σήματα του Γεωργιάδη. Δεν το δοκίμασα για να έχω άποψη και δεν ξέρω που μπορεί να το βρεί κανείς εκτός από το Αγρίνιο. Διάβασα πάντως την επιστολή της καπνοβιομηχανίας και έμεινα. Εντάξει, για το ελληνικό κράτος δεν έχω και την καλύτερη γνώμη εδώ και χρόνια, αλλά από καπνοβιομηχανίες δεν περίμενα τέτοιο εκβιασμό και τρομοκρατία, να αμολάνε τα μαντρόσκυλα τους και να κάνουν έλεγχο στα περίπτερα. Αλλά να μου πεις αν βγαίνει ο κάθε Γεωργιάδης και βάζει το πακέτο 2,60 δεν θα κάνει πάταγο και δεν θα κόψει πελατεία? Ή μήπως το L&M είναι ποιοτικά καλύτερο από το MG Gold?
ΑπάντησηΔιαγραφήto MG to kanoniko to 25ari ine american blend f8iniariko nomizw ine katw apo ta 3 eurw gia tin timi tu kalo ine +5 tsigara to MG gold ine virginia dn 3erw pws ine mias kai dn to exw dei pote se periptero....an krinw apo ta alal tu gewrgiadi kati smoker me eidika filtra to 22 pu ine san na kapnizis tsuknides kai auto dn 8a apexei poli se piotita, ena danny ross tu gewrgiadi to 3erete????? to eida se mia selida
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι μήπως γνωρίζει κανείς κάποια ιστοσελίδα που θα μπορούσα να δω αναλυτικά ποιά σήματα κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΤΡΟ,ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ MG GOLD.KI ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ.ΠΑΡΟΤΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΡΟΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ,10 MG,0,6 MG,10 MG, EINAI ENA SΜΟΟΤΗ AMERICAN BLEND.MOY ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ROTHMANS KING SIZE-ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΒΕΒΑΙΑ-ΚΑΙ ΤΟ ROYALS KING SIZE TO ΣHMEΡINO AΛΛA ΠΡΟΣ TO KAΛYTEΡO.ΣΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΕΠΙΣΤΟΜΙΟ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ(ROTHMANS,DUNHILL)
ΑπάντησηΔιαγραφήAΛΓΕΙΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ,ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΧΩΝΙΑΣΤΕΙ.ΦΙΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΚΑΠΝΙΣΤΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ,ΟΜΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ.ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟ.
παιδια πηρα ενα καρελια excellence και εκανε 5 ευρω!!! ποσο ποια δηλαδη? μηπως ξερει κανεις ποσο κανει το sante κασετινα και το prince το κοκκινο?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.smooker.info
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ WISTON 100'S ΣΤΑ 2,90
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΣ , ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΙΝΣ ΜΠΛΑΚ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 3,20 , ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήP.S ΧΘΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟΝ PUEBLO PSSSSSSSSSSSSS ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟΟΟΟ , ΜΑΖΙ ΚΑΠΝΙΣΑ ΚΑΙ 4 ΤΣΙΓΑΡΑ AMERICN SPIRIT ,KAMIA SXESI ME TON PUEBLO MA KAMIA , O PUEBLO KLASEIS ANOTEROS ,ME MIA EPIGEYSI SKETI GLYYYYKA , KAI FTINOS RE GMT ,KRIMA POY TA DIKA MAS TA TSAKALIA EDO DEN TO EISAGUN POLY KRIMA........
To Prince Black το δοκιμασα.Μαλλον αντικαθηστα το Σκληρο και η ΒΑΤ ξαναλλαξε το πακετο. Η γευση ειναι ενα κλασσικο American Blend,καλη επιλογη για τα λεφτα του
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γίνεται ρε φούστη μου, τώρα που λείπω πάνε και κυκλοφορούν καινούργια τσιγάρα. Να πάρει....
ΑπάντησηΔιαγραφήti na to kaneis??.. ta kala.. leme tora ...einai sta 3.80 3.90 opote kalytera pou leipeis ...pueeeeeblooooo reeeeeeeeeee
ΑπάντησηΔιαγραφήκυκλοφορισε συλλεκτικη μεταλλικη κασετινα καπνος old holborn κιτρινο.(Βγαινει και σε μπλε αραγε?)
ΑπάντησηΔιαγραφήfile apo pou promitheutikes ton kapno Pueblo???
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως ξερει κανεις αν υπαρχει στην Ελλαδα το pink elephant ή το black devil το ροζ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΟΚΙΜΑΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ JOHN PLAYERS SPECIAL(ORIGINAL) ΣΕ ΚΙΝG SIZE ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΕ ΤΙΜΗ 3,50 ΕΥΡΩ(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ).ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑ(ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ 90-ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-).ΣΤΑΘΕΡΗ Η ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΚΡΗ ΑΠ΄ Ο,ΤΙ ΤΗΝ ΗΞΕΡΑ. ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ(ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΙΝΑ ΑΛΑ DUNHILL ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΙΝG SIZE)ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.KAT΄ΕΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ,ΜΑΥΡΗ ΠΛΑΚΕ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ IMPERIAL ΠΛΕΟΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ JPS ηταν παντα σημα της Imperial. Την πλακε εκδοση του δεν την θυμαμαι,ισως να μην την προλαβα,την ειδα παντως σε site συλλεκτων. Το JPS το καπνισα τελευταια φορα πριν κανα δυο χρονια,οταν ακομα ειχε 2,70. Μου φανηκε πραγματικα απιασιο τσιγαρο,πολυ χειρωτερο απο αυτο που ηξερα. Δεν θεωρω απιθανο να αναβαθμιστηκε,αφου η Imperial τωρα τελευταια βελτειωσε την ποιοτητα των τσιγαρων της.Ειδικα τα Davidoff και Gauloises Blondes εγινανα αρκετα καλα τσιγαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετα το ιστορικο old navi και το Next καταργηθηκε για να συγχωνευτει και αυτο με το L&Μ. Ελπιζω να μην φτασουμε στο σημειο,να δουμε απο την Φιλιπ Μορρις,πως το Σαντε συγχωνευεται με το Μαρλμπορο και ο Ασσος Ιντερνασιοναλ με το Τσεστερφιλτ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξερω τι πανε να κανουν. Αυτες οι αδικαιολογητες κινησεις σιγουρα εχουν καποιο καστος,αφου δεν ακολουθουν όλοι οι καπνιστες των Old Navy και Next την αλλαγη σε L&M.Ελπιζω να μην εχουν στο μυαλο τους το κλεισιμο του εργοστασιου.
petro to ergostasio dn kleinei afou promi8euei kai alles xwres sigoura pantws 8eloun na dimiurgisan liga kai isxira simata kai oxi polla kai me ligo koino auti ine i politiki tis phillip morris polla xronia marlboro, phillip morris exoun terastio koino... gia auto kai ta xarmani frontizei an ine panomiotipa...ine i akrivws anti8eti politiki me ton karelia pisteuw kai ti 8ewrw stratigiki entelws lathos, kai to lathos tis i phillip morris 8a to dei makropro8esma.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγηκε νεο GR slims στην τιμη των 2,50 καθως και δυο ελαφρυτερα Cooper 25αρια στην τιμη των 3.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ένα vogue μαλακό διαφημίζεται με σύνθημα inspirated by you.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Πέτρο, άνοιξα και εγώ ένα blog για το κάπνισμα και έλεγα μήπως βάζαμε τα links από τα blog μας. tomaurorodo.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τακτοποιησα.Βλεπω προχωρας γρηγορα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τακτοποίησα και από μέρους μου. Ναι θέλω να παρουσιάσω κάποια σήματα που δοκίμασα πρόσφατα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Πέτρο έχεις να προτείνεις κάποιο καλό American blend?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλασσικα πραγματα. Davidoff και Marlboro απο τα ακριβα, Winston και Philip Morris 25αρι κοκκινο απο τα φθηνα.Με αυτο το τελευταιο εχω φαει κολλημα,λογο τιμης.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξερω αν κυκλοφορεί εδώ αλλά έπεσε το μάτι μου σε ενα πακέτο lucky strike "convertibles"..Ειναι κανονικό lucky το οποίο μετά από το πάτημα του σήματος του lucky στην βάση του τσιγάρου(χρησιμεύει σαν κουμπί) μετατρέπεται σε τσιγάρο menthol. Δεν μου αρέσει η μέντα απλά το αναφέρω γιατί ακούγεται λίγο τρελό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, υπάρχει και το Dunhill switch υπάρχει μια αμπούλα μέντας μέσα στο φίλτρο και πιέζοντας το απελευθερώνεται. Δεν νομίζω να κυκλοφορεί μαλακία θα είναι όπως και όλα τα μεντοτσίγαρα στην Ελλάδα νομίζω μόνο το marlboro methol κυκλοφορεί, το kool, samel και αύρα που κυκλοφόρησαν στο παρελθόν απέτυχαν, γενικά τα μεντοτσίγαρα μόνο στις Η.Π.Α. έχουν επιτυχία που τα καπνίζουν κυρίως οι μαύροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήCamel Crush: is an R. J. Reynolds cigarette product that contains a capsule in the filter that, when crushed, releases a mentholated liquid that causes the smoke to be menthol flavored. When the tobacco smoke passes through this liquid-saturated filter, it gives it a menthol taste. The cigarette was released in the United States on August 25, 2008 να και του camel αυτή η εκδοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πείτε λίγο επειδή κάνω στριφτό αλλά βαρέθηκα
ΑπάντησηΔιαγραφήοι τιμές πόσο έχουνε πάει σε Philip Morris 25αρι
L&M Peter Stuyvesant kai prince μαύρο
Και αν υπάρχει κάποια μάρκα κάτω από 3 ευρώ
ευχαριστώ
3,20 σε όσα λες αλλά το ph 25 θα πάει στα 3,80, κάτω από τα τρία υπάρχουν τα karelia special, καρέλια αγρινίου, καρέλια extra στα 2,40, mg gold 2,60, καρελια φιλτρο και ρεξ 20αρι 2,80
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Φιλιπ Μορρις αυτη την στιγμη εχει 3,30. Ενας φιλος μου ειπε πως το μπλε 25αρι ειδη αυξηθηκε και πηγε στα 3,70. Αυτο θα γινει σε ολα τα φθηνα τσιγαρα,αφου ελαχιστη τιμη πωλησης απο τα τελη Ιουνιου για ενα πακετο των 20 τσιγαρων ειναι τα 3 ευρω. Αρα τα Λιντερ,Αγρινιου,MG κ.λ.π. θα πιασουν το 3ευρω. Το Στυβενσον λογικα θα παει και αυτο στο 3,70 και το ΛΜ στα 3,60.
ΑπάντησηΔιαγραφήαρά καλά καπνίζω στριφτά, γιατί πάνω απο 3 ευρώ μόνο για τον ασος φίλτρο θα έδινα όλα τα αλλά τα θεωρό απαίσια,εκτός απο το philip Morris που δεν το έχω δοκιμάσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλεια, Πέτρο μπορώ να παραγγείλω καπνό κατευθείαν από τον παραγωγώ τηλεφωνικά, θα πάρω καμιά 500γρ. Θα τα βάλλω στον υγραντηρα λογικά μια χαρα θα την βγαλω, έτσι όπως πάμε σε 3 χρόνια ένα πακέτο τσιγάρα θα έχει την τιμή ενός πούρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήVirginia ή ανατολικα και απο ποια περιοχη? Τι τιμες σου ειπε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας τύπος μου το είπε από το Αγρίνιο, ότι αν βρω κάποιον παραγωγό μπορώ να του ζητήσω ότι θέλω και το στέλνει με qurier. Δεν μου είπε τιμές αλλά φαντάζομαι στις τιμές χονδρικής. Θα ψάξω και θα παραγγείλω μπόλικο πράμα αν είναι τόσο φτηνό ούτε 5 ευρώ δεν θα πληρώσω. Λογικά όμως θα υπάρχει μία ποσότητα φαντάζομαι που πρέπει να παραγγείλεις, μισό κιλό είναι μάλλον αρκετό.
ΑπάντησηΔιαγραφήAπο ότι πηρε το αυτι μου σε λιγες μερες η ΣΕΚΑΠ θα κυκλοφορησει νεο καπνο στριφτου. Αντε να δουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως να πρόκειται για κανένα καπνό των 20gr μιας και η μόδα εγγενιάστικε αλλά απέτυχαν όλα τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας μιας και ήταν τόσο απελπιστικά χαμηλής ποιότητας που ούτε στην ελληνική αγορά δεν κατάφεραν να καθιερωθούν. Ίσως να πρόσκειται για κάποιον cooper πιο ελαφρύ, αλλά πιο πιθανό κάποιον GR.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://news247.gr/health/perivallon/tsigara_poy_svhnoyn_mona_toys.1356998.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω ετσι ακριβως τον φανταζομαι τον καπνο της ΣΕΚΑΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα Fire Safe cigarettes θα δουμε τι γευση θα βγαζουν στην πραξη.Αμερικανικα Camel και Winston που καπνισα παντως,δεν ειχαν καμια σοβαρη διαφορα,παρα τις διαμαρτυριες και τα απιστευτα σχολια, που διαβασα στο ιντερνετ.Παντως υποθετω πως οι ουσιες που επιβαλουν να μπουν στα τσιγαρα οι ευρωκαγκουρες,δεν ειναι και οτι καλυτερο για την υγεια του καπνιστη. Πιθανον να αναγκαστουμε να το γυρισουμε στο στριφτο,θα δουμε.
Μαλακίες ^2 ακακία θέλουν να ρίξουν, ένα φυτό που φυτρώνει στην Αραβία, δεν είναι τοξικό, ούτε γεύση έχει χρησιμοποιείται αβέρτα σε οικολογικά προϊόντα από κόλλες μέχρι κολώνιες (ως βάση αντί για οινόπνευμα). Το πολύ απλούστερο να βάζουν τσιγαρόχαρτα χωρίς τρύπες το σκέφτηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήO LM ΚΑΠΝΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΠΛΕ ΕΚΔΟΧΗ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΑΚΟΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή